Dzisiaj jest 18 lis 2024, 0:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 lis 2013, 18:07 
*

Rejestracja: 14 mar 2013, 16:31
Posty: 23
Pojazd:
http://zapodaj.net/fc5634294756b.jpg.html
http://zapodaj.net/8c51d228edeac.jpg.html
http://zapodaj.net/858da9f92d19f.jpg.html
http://zapodaj.net/463061a401e6a.jpg.html
Tu macie zdjęcia tłoka i cylindra, czy cylinder może się zatrzeć w taki sposób jaki jest przedstawiony? Jesłi tak to jest jakiś konkretny powód, że cylinder właśnie tak się zatarł?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 lis 2013, 20:06 
*

Rejestracja: 31 paź 2013, 18:21
Posty: 101
Pojazd: Aprilia SR
Jaka kompresja? To nie zatarcie.
a rysy tzn te ślady okrężne są zrobione podczas szlifu. Nie jest to oznaka zatarcia, mój cyl też tak wyglądał :)




_________________

¤ Aprilia SR ¤ Casey
http://forum.mieloch.pl/sr-admission-project-t373960.html
Zapraszam do oceniania i komentowania ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2013, 21:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
są drobne ryski na cylku i na tłoku ale jest znośnie ... jaki to jest cylinder ? chiński czy jakiś markowy a najbardziej chodzi mi o tłok ? jak chiński zestaw albo skuter to masz odp a jest przeważnie jedna, puchnie tłok i przyciera cylek, albo jakiś piach dostał się przez filtr powietrza, też częsta przyczyna zatarć bo ludzie olewają czyszczenie a o wymianie nie ma mowy ... szkoda 30zł na nowy filtr xD nie mówię tu o tobie bo nie wiem jaki masz ale w 99% tak było u każdego klienta xD u Cb nie ma tragedii więc składaj i jeździj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2013, 21:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Powiem tak - po docieraniu(500 kilometrów przeważnie na 5-6 tyś obr. na min.) mój cylek tak samo wygląda. Co do tłoka - zmierz komprechę(na ciepłym i na pełnym gazie!!!) i będzie wiadomo,chociaż te ryski mi się nie podobają.....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2013, 21:29 
*

Rejestracja: 14 mar 2013, 16:31
Posty: 23
Pojazd:
nie mam przyrządu aby sprawdzić kompresje, cylinder to airsal sport 50, z tłokiem w zestawie :P filtr wymieniałem jakieś 3 miesiące temu, ale ostatnio padało i jechałem bez błotnika, możliwe właśnie, że się od piachu trochę przytarł :> ale skoro mówicie ze nie ma tragedii to git, dzięki ! :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 13:02 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
to co na zdjęciu masz na tulei obróbke końcowa honowanie(jodełka) ale tłok nie wygląda żeby był od tego zestawu patrząc że ma delikatne otarcia i przedmuchy na pierścieniach które robią się po sporym przebiegu :)


bart1aerox100 Widać że to nie china bo nicasil jest na moje oko to malossi mhr replica




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 13:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
oczywiście że są slady po honowaniu ale da się zauważyć rysy, po zdjęciu nie da się sprawdzić czy są wyczuwalne czy nie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy