Dzisiaj jest 22 lis 2024, 14:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lis 2013, 21:18 
*

Rejestracja: 27 kwie 2011, 10:38
Posty: 189
Lokalizacja: Rzozów (k. Krakowa)
Pojazd: Peugeot Speedfight 2
Siema, mam wielki "bul dópy" z powodu nie przekładania mocy mojego speeda na tylne koło. Przy prędkości 70-80km/h czuć, że może spokojnie szybciej jechać, obroty wzrastają wał zapie*dala jak głupi a prędkość nieznacznie się poprawia. Wydaję mi się, że przy starcie dzieje się podobnie lecz przy starcie ma kopa, to trzeba przyznać lecz wydaję mi się, że dało by radę jeszcze lepiej.
Co siedzi w przekładni?
-wario malossi multivar, rolki 8.4g, (im daję mu lżejsze tym wyższe obroty, wydaję mi się, że 8.6-8.8g były by idealne)
-sprzęgło malossi fly (sprężynki s6 miękkie)
-centralka malossi (biała medium)
-pasek seria
Doradźcie czy coś pozmieniać w napędzie, czy może wystarczy kupić przełożenia od LC'ka (1 ząb więcej bodajże) i to da pożądany efekt?

Drugim problemem jest to, że gdy puszczę manetkę np. przy 70-80 i spadnie na 60 to potem nie wkręca się dobrze, słychać buuu i po chwili dopiero idzie jak strzała.

Jeszcze takie pytanko: przy odpalaniu na kopkę minimalnie kręci się tylne koło, tak może się zdarzać?
PS. nie śmigam szybciej bo boję się, że posypią się łożyska na wale a po zimie zmieniam.




_________________

Speedy II:
dr evo 70
yasuni z
malossi multivar
sprzęgło malossi fly
dzwon s6 wingcooler
dellorto 17.5 + polini air box
króciec polini big valve + zawór
spreżynki s6 soft
centralka malossi biała

~ by ARR ~


Ostatnio zmieniony 06 lis 2013, 20:15 przez lobo, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 lis 2013, 7:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
W jakim stanie masz pasek?




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2013, 10:49 
*

Rejestracja: 16 lip 2013, 15:02
Posty: 43
Pojazd: Peugeot Speedfight 2
Może pasek się ślizga od wysokiego momentu obrotowego? Wtedy zaraziłaby twardsza/dłuższa centralka. Opisz jak speed rusza. Gdy dajesz gazu rusza od razu, czy wchodzi na obroty, ale nie rusza płynnie. Najlepiej daj film.:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2013, 17:55 
*

Rejestracja: 27 kwie 2011, 10:38
Posty: 189
Lokalizacja: Rzozów (k. Krakowa)
Pojazd: Peugeot Speedfight 2
ok. prawdopodobnie jutro dodam filmik. Stan paska średni, ma przejechane 12tyś, w zimie będzie wymieniony.



-- 6 lis 2013, o 17:06 --

Oto filmik, http://www.youtube.com/watch?v=C5rN7NLY ... e=youtu.be nie miałem jak tego lepiej nagrać, wsłuchajcie się między 0.30-0.42 po puszczeniu manetki i dodaniu znów gazu słychać i czuć, że najpierw skuter buu a poten dopiero ładnie nabiera mocy. Ps. jechałem na połowie gazu bo przy większej prędkość i nic kompletnie nie byłoby słychać. Dzięki za pomoc jesli jesteście w stanie mi pomóc z tym problemem. To był drugi problem, który dolegał speedowi, niebawem dodam filmik z tymi obrotami, tylko musi być nieco cieplej abym mógł bardziej przypieprzyć.




_________________

Speedy II:
dr evo 70
yasuni z
malossi multivar
sprzęgło malossi fly
dzwon s6 wingcooler
dellorto 17.5 + polini air box
króciec polini big valve + zawór
spreżynki s6 soft
centralka malossi biała

~ by ARR ~




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 9:21 
*

Rejestracja: 16 lip 2013, 15:02
Posty: 43
Pojazd: Peugeot Speedfight 2
Mi się wydaje, że to coś z gaźnikiem. Kup zestaw dysz i reguluj:D Co do wysokich obrotów stawiałbym na przełożenie LC. Będzie miał mniejsze obroty, a większy v-max. Bardzo ładnie Ci to lata na Dr Evo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 9:32 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Za miękka centralka , zmieniłbym na Malossi żółtą,sprężynki Hebo niebieskie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 14:55 
*

Rejestracja: 27 kwie 2011, 10:38
Posty: 189
Lokalizacja: Rzozów (k. Krakowa)
Pojazd: Peugeot Speedfight 2
Krzysiek125, dzięki, dysza jest 85 z zestawu do DR EVO może za niedługo nagram ten filmik z obrotami ale nie obiecuję, sami widzicie jaka pogoda ale w końcu to już listopad. Mi też się wydaje, że to wina gaźnika. n0ooRt, moim i kumpla zdaniem sprężynki pomarańczowe (średnie) s6 wystarczą. Chyba skuszę się na te przełożenia, w końcu używane to nie będą bardzo drogie i pasek kevlarowy :D




_________________

Speedy II:
dr evo 70
yasuni z
malossi multivar
sprzęgło malossi fly
dzwon s6 wingcooler
dellorto 17.5 + polini air box
króciec polini big valve + zawór
spreżynki s6 soft
centralka malossi biała

~ by ARR ~




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy