Dzisiaj jest 16 lis 2024, 15:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 lis 2013, 14:42 
*

Rejestracja: 30 lip 2011, 22:21
Posty: 15
Pojazd:
Witam.
Mam roxa full seria z tłumikiem leovince zx-r. Dziś zanim umyłem roxa było wszystko ok chodził jak marzenie, problem pojawił się po wyschnięciu, gdy odpaliłem silnik tłumik strasznie głośno chodzi. Przejdę od razu do rzeczy, problem polega na tym ze tuba w zx-r jakimś cudem poluzowała sie i przy łączeniu (od tej strony z której jest zagięty tłumik a potem jest lądzienie z tubą trzeba śrubami) ulatują spaliny, co wytwarza dziwny i głośny dźwięk. Próbowałem dokręcić te 3 śruby które tam się znajdują ale to nic nie pomaga może ktoś wie co z tym zrobić ?

Jeśli w nie odpowiednim dziale prosiłbym o przeniesienie do odpowiedniego


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 lis 2013, 18:46 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
a tam czasem nie ma uszczelki?




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 18:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
Tam powinna byc uszczelka kup nową lub zrób sobie ze specjalnego materiału który dostaniesz w każdym motoryzacyjnym i wtedy to skrec na nowo to bedzie chodził cicho.




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 19:26 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Kup nową uszczelkę http://allegro.pl/uszczelka-wydechu-kon ... 04684.html lub wytnij z gambitu ,[kryngielit] który kupisz w szanującym się sklepie motoryzacyjnym lub internet ci pomoże wpisując kryngielit, jeśli jesteś z Śląska to mogę ci taką dać nową za darmo, odbiór osobisty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 21:48 
*

Rejestracja: 30 lip 2011, 22:21
Posty: 15
Pojazd:
Uszczelka jest, chodzi mi o miejsce za tym łączeniem jest to srebrne koło, za nim od razu zaczyna się carbon, i pomiedzy tymi dwoma elementami zrobiła się nie wielka szczelina którą ulatniają się spaliny.
Dokładniej chodzi o to miejsce http://iv.pl/images/06951148678259718066.jpg


Ostatnio zmieniony 07 lis 2013, 21:54 przez karol_socik, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 21:51 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Tam też jest oring [uszczelka gumowa] rozbierz i zobacz a przy okazji wymień watę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 21:55 
*

Rejestracja: 30 lip 2011, 22:21
Posty: 15
Pojazd:
jaka ma iść wata ? i odkręcić go tymi trzema śrubami? skąd taką uszczelkę wziąć ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 22:00 
*

Rejestracja: 07 lis 2013, 21:52
Posty: 33
Pojazd: Yamaha JOG RR 07r.
Uszczelkę kupisz w sklepie z częściami do skuterów lub na allegro :wink:




_________________

''...Prawdziwy kierowca to ktoś kto nie pali gumy na prostej lecz taki co dodaje gazu tam gdzie inni wymiękają...''




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 22:06 
*

Rejestracja: 30 lip 2011, 22:21
Posty: 15
Pojazd:
ale czy to musi być jakaś specjalna uszczelka, czy można znaleźć dedykowaną do tego tłumika ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 22:26 
*

Rejestracja: 13 wrz 2013, 20:08
Posty: 95
Lokalizacja: Kielce
Pojazd: Yamaha aerox
Nie musi być specjalna, ważne żeby była. Ja też mam tą uszczelkę do wymiany i tak samo jak u Cb mi się wydostają spaliny, ale na razie śmigam tak i jest ok, ale muszę sobie taką dorobić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 22:50 
*

Rejestracja: 30 lip 2011, 22:21
Posty: 15
Pojazd:
a mniej więcej z czego taką dorobić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 23:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2013, 22:10
Posty: 264
Pojazd: Toros F16
karol_socik pisze:
a mniej więcej z czego taką dorobić ?

Lepiej jechać do sklepu i kupić sobie taką jak potrzeba. Nie wiele na pewno kosztuje. Z tego co mi się wydaje powinna być ona metalowa.




_________________

Sprzedam : http://forum.mieloch.pl/2t-cylinder-glowica-tlok-reszta-nowe-ac-keeway-matrix-t373884.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lis 2013, 15:04 
*

Rejestracja: 30 lip 2011, 22:21
Posty: 15
Pojazd:
tylko, że u mnie nie ma w okolicy sklepu z częściami do skuterów ani motocykli. Wiec albo muszę ją jakoś sam wykonać albo zamówić w necie, tylko szukam od kilku godzin takiej uszczelki i nie mogę znaleźć. Pomógłby mi ktoś z tym, bo trochę lipa 50ccm a pierdzi jak 125ccm. Słychać mnie na kilometr :D

-- 8 lis 2013, o 15:04 --

15 min temu odkręciłem końcówkę, sprawdzałem czy jest możliwość założenia oringu, wpadłem na pomysł wetknięcia waty, pomiędzy ścianki co pomogło, tylko nastąpił kolejny problem, przy zdejmowaniu końcówki z uszczelki tej na 3 śruby odczepiła się ta gumowa część a został sam metal, który przepuszcza spaliny i pierdzi jeszcze bardziej :) Zastanawiam się nad pomysłem, sylikon do wysokich temperatur albo zamawiam uszczelkę i we wtorek skończy się pierdzenie, a przy okazji jaką watę najlepiej wsadzić do końcówki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 18:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Watę bierz poliniego, tylko nie myśl o stage 6 silent gówno w ch^&j. Wata Yasuni ceramiczna podobno jest bardzo dobra




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2013, 21:19 
*

Rejestracja: 30 lip 2011, 22:21
Posty: 15
Pojazd:
witam dziś założyłem nową uszczelkę przez którą dalej ulatuje trochę spalin, stwierdziłem ze albo kupie kryngielit i zrobię drugą i założę 2 na raz lub na starej uszczelce ( został sam metal ) położę warstwę sylikony po obu stronach poczekam aż wyschnie i założę dwie na raz. Co sądzicie o tym pomyśle ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2013, 11:07 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Wrzuć foty tego bo coś zaczynasz czarować




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lis 2013, 13:19 
*

Rejestracja: 30 lip 2011, 22:21
Posty: 15
Pojazd:
Dziś postaram sie nagrać filmik albo kilka fotek zrobić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2013, 1:49 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
jeżeli po daniu uszczelki pod wydech nadal nie jest szczelny to masz prawdopodobnie krzywą powierzchnie flanszy wydechu albo nie oczyściłeś okna wydechowego :) po za tym gdyby wszystko było sii tak jak książka pisze i tak najlepiej posmarować uszczelkę ale nie tandetnym silikonem którego więcej bd mieć na rękach i ubraniach tylko uszczelką w płynie bo na sucho nigdy w 100 nie uszczelnisz dokładnie




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2013, 15:49 
*

Rejestracja: 30 lip 2011, 22:21
Posty: 15
Pojazd:
Rozwiązałem problem ;) Miałem krzywy element (który trzeba zdjąć żeby wymienić watę), trochę młotka i po kłopocie. Dodam jeszcze ze przez moją głupotę urwałem kawałek śruby, ponieważ myślałem, że jak mocniej dociągnę to będzie po kłopocie. Moje pytanie czy te 3 śruby da sie wymienić czy nie ? Niby dało się zakręcić wszystkie trzy ale ta którą zerwałem bez podkładki tej sprężynowej i boje się, że się odkręci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2013, 15:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
karol_socik pisze:
Rozwiązałem problem ;) Miałem krzywy element (który trzeba zdjąć żeby wymienić watę), trochę młotka i po kłopocie. Dodam jeszcze ze przez moją głupotę urwałem kawałek śruby, ponieważ myślałem, że jak mocniej dociągnę to będzie po kłopocie. Moje pytanie czy te 3 śruby da sie wymienić czy nie ? Niby dało się zakręcić wszystkie trzy ale ta którą zerwałem bez podkładki tej sprężynowej i boje się, że się odkręci.





U mnie w replice da się wymienić :D Tylko trzeba potem nowe dospawać




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy