Dzisiaj jest 27 sty 2025, 20:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 sie 2013, 21:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
ten stożek się odkręca sam czy co, że go dokręcasz? na seryjnym filtrze masz tak samo? czy chodzi zawsze normalnie?

-- 21 sie 2013, o 21:25 --

ps wysłałem Tobie prywatną wiadomość, odczytaj :D




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 sie 2013, 22:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Niee, ale sprawdzałem po prostu, czy wszystko jest, czy nie łapie powietrza lewego. Na seryjnym filtrze jest tak, że też 2-3 dni pojeżdżę i jest słabszy i nie wiem co się dzieje, jest to uciążliwe, dam chociażby nowe rolki i znów 2-3 normalnie potem na mocy traci -.- Nie ważne jaka pogoda, chociaż najlepiej jeździ jak jest tak około 20* i słoneczko, jak jest wilgotno jest słabszy..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2013, 7:50 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Zamówiłem BT

Swoją drogą to u mnie na stożku w ogóle nie dało się wyregulować gaziora bo miał non stop za dużo powietrza i nie pomagało owinięcie go bandażem aby zmniejszyć ilość powietrza więc powróciłem do seryjnej puszki




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2013, 8:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
to zależy jaki stożek, bo te zwykłe metalowe z siatki jest ciężko wyregulować i nie ma co się dziwić, one tyle powietrza biorą jakbyś w sumie bez filtra jeździł :D




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2013, 20:27 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
:D
Miałem jakiś plastikowy ale za chiny nie dało rady wyregulować

-- 22 sie 2013, o 21:27 --

Jutro BT po południu będzie u mnie i go założymy z kumplem




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2013, 21:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Czekam na efekty, pochwal się, powiedz co i jak :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2013, 13:55 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Oczywiście zdam relację co i jak:D

-- 23 sie 2013, o 14:55 --

Gazior dziś doszedł

Włożyliśmy go i regulowaliśmy na standardowej dyszy chyba 80 czy coś koło tego i 0kazało się że jest za mała

Chcieliśmy wykorzystać dysze m5 ze starego gaźnika ale tu spotkała nas niemiła niespodzianka bo w BT dysze są mniejsze czyli m4 prawdopodobnie

Zadałem "Mielochowi"i pytanie parę dni temu ale odpowiedzieć nie raczyli-brak profesjonalizmu

Zmiana jest zauważalna w porównaniu do gaźnika seryjnego a mianowicie regulacja śrubką paliwo powietrze jest lepsze niż w starym bo tam trzeba było dużo kręcić aby była zmiana a tutaj mało i już są efekty

Co do wzrostu mocy wypowiem się po niedzieli jak dostanę dysze-4 85 i 90 kupię

W starym gaźniku na 85 idzie najlepiej a na 90 ma muła




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2013, 15:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Mam właśnie zamiar kupić ten gaźnik, jak wyregulujesz, to powiedz, jaki masz setupik i jak go poustawiałeś, to może się skuszę :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2013, 15:28 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Ok.
Mój setup to tylko włożony kompletny zestaw 80cc+reszta seria




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2013, 20:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Czekam na efekty, zobaczymy, czy ten gaźnik coś daje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2013, 23:30 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 12:52
Posty: 46
Pojazd: Magnus Capro
Ja mam na sprzedasz głowice 90cc do tego cylka z dużymi zaworami ;D oraz wałek z innymi krzywkami:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sie 2013, 10:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2012, 11:02
Posty: 229
Pojazd: toros f16
rellanium pisze:
to zależy jaki stożek, bo te zwykłe metalowe z siatki jest ciężko wyregulować i nie ma co się dziwić, one tyle powietrza biorą jakbyś w sumie bez filtra jeździł :D


Czesc bo ja mam stozek siatkowy to co lepiej wsadzic seryjny filtr ?

-- 27 sie 2013, o 10:56 --

rellanium pisze:
to zależy jaki stożek, bo te zwykłe metalowe z siatki jest ciężko wyregulować i nie ma co się dziwić, one tyle powietrza biorą jakbyś w sumie bez filtra jeździł :D


Czesc bo ja mam stozek siatkowy to co lepiej wsadzic seryjny filtr ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sie 2013, 23:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Kup albo gąbkowy za 30/40zł albo wsadź najlepiej serię i dobrze wyreguluj, wyjmij jedynie z niego zwężkę i tyle. : D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2013, 0:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
to samo mu na pw napisałem ^^




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lis 2013, 19:23 
*

Rejestracja: 14 maja 2013, 15:19
Posty: 3
Lokalizacja: Łasin
Pojazd:
Witajcie.
nie chce zakładać nowego tematu wiec zapytam tutaj- licze że uzyskam odpowiedź

więc do rzeczy:
Przy zumico quick 4t Mam załozony zestaw kit airsal 80ccm
przy tym nie zmieniałem dyszy w gaźniku na większe więc są takie jakie były oryginalnie na 49 ccm
jadę, skuter przerywa i gaśnie. Chwile postoje, pokopie go, pogazuje i da się jechać , ale za kilkaset metrów to samo.
Może być to związane z tym, że dysze są za małe ?
i jeśli tak, to jakie dysze kupić i z jakim gwintem ? m4, m5 czy m6 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lis 2013, 22:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Wyciągnij seryjną dyszę ( chyba m5, bo sam już nie pamiętam ) i sprawdź ją, przy odblokowanym filtrze powietrza seryjnym dysza 80 i regulacja, zmieniałeś świecę po zmianie cyla? Jak z mocą?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lis 2013, 7:15 
*

Rejestracja: 14 maja 2013, 15:19
Posty: 3
Lokalizacja: Łasin
Pojazd:
Moc dużo wzrosła
świece wymieniałem ze dwa razy i dalej przerywa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lis 2013, 16:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2013, 22:10
Posty: 264
Pojazd: Toros F16
Mi po zmianie na 80cm3 też przerywał to miałem źle wyregulowany gaźnik. Dokładnie za mało leciało paliwa.




_________________

Sprzedam : http://forum.mieloch.pl/2t-cylinder-glowica-tlok-reszta-nowe-ac-keeway-matrix-t373884.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lis 2013, 8:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Ściągałeś blokadę z filtru powietrza? Taka gumowa zwężka przy wlocie, jeżeli tak, to dyszę trzeba zwiększyć, jak przerywa, a świece zmieniałeś, a dysza seryjna, to na bank ma za mało benzyny, za mało benzyny- zatrzesz silnik ( będzie się przegrzewał, aż w końcu bum ), nie jeździj tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2013, 1:32 
**

Rejestracja: 19 lip 2013, 17:29
Posty: 234
Lokalizacja: Rogowo
Pojazd: Yamaha TZR 50
Jeśli skuter traci moc i całkowicie gaśnie, to znaczy, że jest za mała dysza i dostaje za mało paliwa ;) Jeśli jest to 72ccm to polecam założyć dyszę 80.

-- 23 lis 2013, 2:32 --

A co tematu, kupiłbym taki zestaw:
- Cylinder: http://allegro.pl/cylinder-kpl-wm-motor ... 29812.html
- Głowica: http://allegro.pl/glowica-cylindra-90cc ... 15804.html
- Gaźnik: http://allegro.pl/gaznik-tuning-odbloko ... 65237.html
- Filtr stożkowy(gąbkowy)

Będzie ogień w uj :) Do tego można dokupić wariator i sprzęgło WM Motor i poezja. Przy filtrze stożkowym dyszę 95 proponuję do tego ;d Tłok jest wypukły, co daje dużą moc, głowica jest pod niego wyprofilowana + ma duże zawory, co dużo daje, gaźnik 19mm pozwala na wykorzystanie całej jego mocy, po prostu zajebiście, i do tego polecam rolki 5-6g. Elo;d




_________________

Lewa ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy