Dzisiaj jest 25 lut 2025, 16:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 wrz 2013, 6:17 
*

Rejestracja: 08 maja 2012, 18:14
Posty: 92
Pojazd:
Witam, chce kupić cylinder klasy racing+wał, koszty nie grają roli.
Nie wiem jaki cyl wybrać:
-MHR replica
-Top performance due plus
-stage 6 mk II


Może wy zaproponujecie coś innego ? Który z nich będzie dość dobrze żywotny, żebym po 400km nie musiał zmieniać tłoka...(albo cylka). I jakbyście mogli poprzeć wasz wybór jakim argumentem.


Bardzo dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam Miskofff


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 wrz 2013, 7:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:05
Posty: 570
Lokalizacja: Wolsztyn
Pojazd: Yamaha Aerox
Z tych co wymieniłeś brałbym Stage6 MKII :D Do tego max ported i śmiiiga jak głupie :D

http://www.youtube.com/watch?v=HOAVuitN3Zs


Chociaż Malossi MHR Replica też będzie gitara :D




_________________

Jedyny na forum silnik parowy budowany od podstaw !
|
|
V

http://forum.mieloch.pl/silnik-parowy-budowany-od-podstaw-t328844.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 wrz 2013, 15:29 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Top due plus jeżeli chcesz polatać troche i mieć moc oraz trwałość argument oczywiście prosty żeliwo :) cylindry s6 mk2 mają cienką warstwę nicasilu i najszybciej pada ta powłoka przy oknie wydechowym już przy niewielkim przebiegu można zauważyć że zaczyna sie ścierać jak chcesz s6 to niezawodne mk1 produkowane przez athene




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2013, 9:51 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
ja bym jeszcze polecił Motoforce racing 70, sam go mam i na moc nie mogę narzekać :D

a cena dość przystępna a wał proponuje top racing Evo ng

jeśli jednak wolisz stage 6 to tak samo jak naziol polecam Mk 1 .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2013, 10:20 
*

Rejestracja: 08 maja 2012, 18:14
Posty: 92
Pojazd:
Cylinder Polini For Race 70
A co powiecie na temat tego cylka ?
Co do tego motorforce ile na nim wyciągasz ? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2013, 15:23 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
marka mówi sama za siebie :D i w dodatku to żeliwo ( mówię o polini) więc jak coś robisz szlifa nowy tłok i jedziesz dalej, ale gorsze odprowadzanie ciepła, mniejsze obroty kręci, mniejsza moc. Choć jeśli chcesz naprawdę mocnego żeliwiaka bierz top performance modular


na razie go nie pałuje ( kończe docierać) ale teraz jak mu daje 3/4 manetki to 100 na GPS wyskakuje w parę sekund ale potem odpuszczam żeby go nie piłować, a dodam że narazie mam wydech Leovince TT ( prawie że seria :D)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2013, 15:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Mallosi mhr replica :D
Mallosi to mallosi, brak zlych slowvo tej firnie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2013, 16:19 
*

Rejestracja: 08 maja 2012, 18:14
Posty: 92
Pojazd:
A ma ktoś MK I i może się pochwalić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2013, 18:44 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
ja miałem mk1 i mk2 :) co do motoforca również polecam




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2013, 20:15 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
z tego co wiem to MK 1 jest dość fajnym cylinderem ( zarówno SPORT jak i RACING) ale MK II ma strasznie cienką warstę nicasilu i szybko się przeciera w okolicy okna wydechowego. Więc jak brać to tylko MK 1 albo Racing Modular ( nie wiem czy są dostępne.)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2013, 21:37 
*

Rejestracja: 26 maja 2012, 20:24
Posty: 122
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: AeRoxx
Ja posiadałem Stage 6 Sport Pro MKII i byłem zadowolony w h.. nie robiłem żadnych portingów i innych ... Dotarłem go przez 300km przy v-max 45km/h tak jak pisało na Instrukcji i lałem dobra bene i olej i rypłem 1.5tys km i był w stanie Perfekt ! .. Powiem ci tak jak dbasz tak masz :D bierz S6 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2013, 18:37 
*

Rejestracja: 08 maja 2012, 18:14
Posty: 92
Pojazd:
A ile udało ci się wycisnąć z tego cylka sport mk II ? Jaki v max i jaki miales set mniej wiecej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2013, 18:58 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
kudek2007 1,5K noo powiem ci od cholery nakręciłeś :) i jak ktoś ocenia cylinder po tym że nie ma rys dlatego jest perfekt to żadna ocena :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lis 2013, 15:41 
*

Rejestracja: 26 maja 2012, 20:24
Posty: 122
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: AeRoxx
Naziol powiem ci tak nie oceniam po rysach czy ma czy nie :p oczko na pierscieniu zamykało sie na 10-15 na sufmiarce a cisnienie mial 9.2bara :d ...

Miskofff Osiągi były zajebiste :d v-max 135km/h krecil 13.5 tys obr a zeby ktos mnie doszedł do tego v-max to musial miec ładne auto bo passat 116km wysiadał :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lis 2013, 16:18 
*

Rejestracja: 16 cze 2013, 10:22
Posty: 173
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Cpi swap aerox
Kudek2007 Sorry że się tak wetnę ale jaki miałeś wydech przy tym cylku? Bo właśnie szukam jakiegoś :D




_________________

Wpadnij do mojego CPI :D

re-cpi-oliver-swap-stage6-c20-racing-projekt-d-jest-up-mhr-t357961.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lis 2013, 13:13 
*

Rejestracja: 26 maja 2012, 20:24
Posty: 122
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: AeRoxx
Miałem Polini For Race I jest dobry ciągni od wysokich do konca jak głupi ale jest jeden duży - głośno chodzi w h.... ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lis 2013, 13:47 
*

Rejestracja: 08 maja 2012, 18:14
Posty: 92
Pojazd:
Z tego co mi wiadomo forrejsy dość dużo palą :D W sumie nadal nie mogę się zdecydować ale ostateczny wybór graniczy między 3 cylindrami:
motoforce racing 70
stage6 racing 70 MK I
stage6 racing 70 MK II




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lis 2013, 13:50 
*

Rejestracja: 26 maja 2012, 20:24
Posty: 122
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: AeRoxx
S6 Racing MK 1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lis 2013, 13:57 
*

Rejestracja: 16 cze 2013, 10:22
Posty: 173
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Cpi swap aerox
Ma mk2 i szczerze polecam wielkie kanały ; d




_________________

Wpadnij do mojego CPI :D

re-cpi-oliver-swap-stage6-c20-racing-projekt-d-jest-up-mhr-t357961.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lis 2013, 15:49 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
rotkiw19 i co z racji tego że ma wielkie kanały?


Ja brął bym motoforce albo stejdża mk1




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy