Większy gaźnik tak 18-19 przy standardowym filtrze ( stożek na lato jak jeździsz po asfalcie ) Skąd wyssałeś takie informacje, że pod seryjny filtr takie gaźniki się stosuje? oO
Jak już, to pod seryjny filtr, to więcej niż wymiana dyszy i regulacja nie ma sensu, jak masz pieniążki, to polecam dobry stożek np Revo S-Type osłona+dobra gęsta gąbka, wtedy gaźnik 18mm BT 140zł i jest efekt.
Co do tuningu, opiszę Ci tutaj wszystko:
Markowe części:
- Airsal 80cc+ głowica wm 72cc
- Wariator Malossi Multivar ( + rolki do regulacji )
- Sprzęgło Malossi Delta Cluth/Polini For Race- tańsze i równie dobre
- Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler
- Wydech ''allegro''
- Gaźnik BT 18mm, większego nie ma sensu, ten gaźnik to china, ale jest bdb ( + dysze )
- Stożek Revo S-Type/Malossi E5/Motoforce
- Wał MCN ( dużo lepiej od wm wykonany, polatasz sporo na nim )- nie ma sensu wymiany, chyba, że kierujesz się 90cc+ wypukły tłok, duża kompresja i te sprawy no i rzecz jasna luz, jeżeli jest jaki kolwiek, a zwłaszcza na korbie, to czas najwyższy.
- Moduł WM
- Cewka Zapłonowa by ''allegro'' pomarańczowa z większym woltażem
- Świeca BHRS7 /8 zależy, różnie silniki pracują
- Pasek Naraku Performance
Koszt: 390zł + 210zł ( nie licząc rolek ) + 170 zł ( tańsze sprzęgło Polini )+180zł dzwon + gaźnik 140zł ( bez dysz ) + 60zł stożek, wał 160zł, moduł 30zł, cewka 30zł świeca 6-10zł, pasek 40zł.
Razem: 1590zł .. Kwota dośc spora, z cześciami regulacyjnymi z 1700zł wyjdzie, sporo dość.
Teraz nie co tańsza propozycja:
- Cylinder 90CC WM kpl ( 260zł )
- Wał MCN ( 160zł )
- Wariator WM Motor Sport ( 60zl )
- Sprzęgło WM Motor ( 90zł )
- Dzwon WM Motor ( 50zł )
- Moduł WM Motor ( 30zł )
- Cewka WM Motor ( 30zł )
- Gaźnik BT 18mm ( 140 zł )
- Wydech ''allegro'' ( 150zł )
- Stożek Revo S-type ( 60zł )
- Pasek WM ( 40zł )
- BHRS7/8 ( 10zł )
Koszt: 1120zł + części regulacyjne czyli 100/120zł doliczając - 1240zł
Są to propozycje wg mnie, jeżeli ktoś ma jakieś ale to proszę pisać, jest to kompletny tuning, cała mechanika zostaje zmieniona, wszystko jest przystosowane, awaryjność powinna zmaleć do 0, przy dobrym docieraniu, ustawieniu zaworów, gaźnika, dobrej eksploatacji taki sprzęcik przelata kilka sezonów, prosta zasada- jak dbasz, tak masz. Jeżeli pomogłem, to podziękuj, pozdrawiam