Dzisiaj jest 25 lut 2025, 16:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lis 2013, 13:24 
*

Rejestracja: 08 maja 2011, 16:45
Posty: 16
Pojazd:
Siema posiadam cylek malossi jak w temacie i mam dylemat jaki gaznik kupic. Obecie mam seryjny 12mm.. dodam ze skuterek aerox. Jak myslicie gazniczek dellorto 21mm bedzie dobry nie za duzy? wejdzie na seryjny krociec?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 lis 2013, 13:30 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
kup do niego wm motor 21mm :)

-- 17 lis 2013, o 13:30 --

kup do niego wm motor 21mm :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2013, 14:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2013, 12:51
Posty: 3
Pojazd: Peugeot Speedfight 2 AC
Ja bym tam radził żebyś kupił Dellorto 19mm :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2013, 14:39 
*

Rejestracja: 08 maja 2011, 16:45
Posty: 16
Pojazd:
czyli 21 za duzy? nawet jak wsadze 19 to bedzie jakas roznica mocy bo na tej 12 to jak 50ccm chodzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2013, 15:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2013, 12:51
Posty: 3
Pojazd: Peugeot Speedfight 2 AC
A masz jeszcze coś wsadzone oprócz cylindra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2013, 15:45 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Lepiej wsadzić gaźnik 21mm i mała dysze niż 19mm i duża dysze :) co za tym idzie na 21mm możesz uzyskać mniejsze spalanie w innym wypadku znając życie dasz gaźnik 19mm dysze na pewno dojebiesz duża bo posłuchasz ludzi z forum do tego stożek i mogę się założyć że potem napiszesz temat benzyna w filtrze lub coś w podobie :) 19mm ma mały kaliber gardzieli co za tym idzie dasz dużą dyszę to nie cała mieszanka zostanie przetłoczona z powietrzem przez gardziele i większość bd ci lecieć do filtra niż do cylka :) co do zmiany nie ważne jaki gaźnik nabędziesz radze też wymienić membrane bądź rozgiąć ograniczniki w seryjnej jeśli w 100% chcesz wykorzystać możliwości większego gaźnik




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2013, 17:54 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
kup 19mm teca to samo co dellorto mam i polecam 21mm był by dobry jak byś porta zrobił




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2013, 19:56 
*

Rejestracja: 08 maja 2011, 16:45
Posty: 16
Pojazd:
ogolnie mam w silniku cylek malossi sport 70, wal top racing, wydech tecnigas next r, wario polini speed control, hmmm to kupie gazniczek 21 i tu kolejne pytanie jakie dysze polecacie a jeszcze jedno;d krociec mam seryjny napisane jest 21mm to zmiesci sie ten gazniczek?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2013, 14:20 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Maliniarz237 skoro twierdzisz ze tec to to samo co dell'orto to ty chyba się nie znasz gaźniki teca mają jakiś dupny materiał z którego są odlewany w porównaniu do dell'orto :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2013, 18:44 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
mam dellorto i teca i są oba śiietnie wykonane oba są ok poza ceną dellorta za którego dawałem 450zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2013, 18:48 
*

Rejestracja: 08 maja 2011, 16:45
Posty: 16
Pojazd:
a co myslicie o dellorto 20.5 dobry jakies wady ? mam okazje tanio kupic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2013, 19:19 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
bardzo dobry ten gaźnik był montowany w runnerach 180ccm jak tanio to kupuj nie będziesz żałował na pewno




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lis 2013, 19:35 
*

Rejestracja: 08 maja 2011, 16:45
Posty: 16
Pojazd:
oki dzia ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lis 2013, 16:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Maliniarz237 pisze:
mam dellorto i teca i są oba śiietnie wykonane oba są ok poza ceną dellorta za którego dawałem 450zł

Bo musiałeś go chyba kupić w Black Edition, normalna wersja kosztuje między 250 a 300 zł




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lis 2013, 18:47 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
tak mam dellorto black edytion




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lis 2013, 20:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
No właśnie temu taka cena, jest w nim znowu łatwiejszy dostęp do dyszy




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 13:08 
*

Rejestracja: 14 lip 2012, 15:58
Posty: 63
Pojazd:
naziol |X| ty uważasz że na gaźniku 21 będziesz miał mniejsze spalanie niż na 19 to jesteś w dużym błędzie , bo gaźnik 21 może pobrać więcej powietrza niż 19 , a jak cyl dostaje więcej powietrza to i trzeba mu dać więcej paliwa żeby zachować jakiś stosunek paliwa do powietrza , no chyba że dasz mniejszą dysze niż przy 19 ale wtedy będziesz źle wyregulowany i możesz stopić świece wtedy to jest możliwe :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 13:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Odnośnie dyszy, jeżeli zostajesz przy seryjnym filtrze i bierzesz ten 20.5 to dysza 80-82 wystarczy. Jeżeli chcesz stożek, to 85-88 ewentualnie 90, ale nie większą, tak jak już koledzy pisali, lepiej większy gaźnik, mała dysza, niż na odwrót, myślę, że nie będzie kłopotów z regulacją. Co do spalania, to NA PEWNO na 21 nie będzie mniej niż na 19, nie ma takiej opcji, gaźnik jest o większej gardzieli, jest zarówno więcej powietrza, jak i palia, aby dobrać oba czynniki, musisz wyregulować, jeżdżąc na wkręconej mieszance ( mało benzyny, sporo powietrza ) owszem mało spali, ale cylinder do szlifu, świeca do wymiany, problemy z odpalaniem, nie kombinuj, jak chcesz moc, to i ze spalaniem się musisz pogodzić, niestety nie da się tak, że o 110 jechać i pali 2.5 ;c




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 13:32 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jakub03 pisze:
jeżdżąc na wkręconej mieszance ( mało benzyny, sporo powietrza )
???zawsze myślałem że to jest na odwrót :roll: :roll: :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 14:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
WKRĘCONEJ, nie WYKRĘCONEJ, co jest inaczej? Co Ci się znowu nie podoba, toć jak wkręcasz, to dostaje mniej paliwa -.- oO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy