Dzisiaj jest 16 lis 2024, 17:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lis 2013, 13:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 13:16
Posty: 1122
Lokalizacja: Łosice
Pojazd: Mk3 cabrio, apka i inne
Witam. Mam problem z moją Aprilią Areą (silnik minarelli lc) otóż nie chce się wkręcać w obroty... Zmieniałem gaźnik,dysze i świecę a on dalej nic :/ Co to może być? Wcześniej jak jeszcze 70 była to coś mu się stało że jakoś nie dał rady więcej 70 jechać ale to parę godzin przed tym jak go rozebrałem do malowania. Nic sobie z tego nie robiłem bo myślałem że to przez gaźnik ale po zmianie cylka było jeszcze gorzej :/ Siedzi teraz cyl 50 i jak przytrzymam go dłużej na obrotach próbując go wkręcić to gaśnie. Gaźnik dellorto 12 dysza 70 iglica podniesiona na maxa. Na gaźniku dellorto 17,5 było tak samo. Co tu robić?




_________________

Mk3 cabrio na glebie :)
vw-golf-mk3-cabrio-t337487-480.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 lis 2013, 14:11 
*

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:20
Posty: 66
Pojazd:
Może zbyt mało powietrza dostaje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lis 2013, 21:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 13:16
Posty: 1122
Lokalizacja: Łosice
Pojazd: Mk3 cabrio, apka i inne
Właśnie nie :/ Bo odkręcone do końca. I zakładałem nawet mój stary nieszczelny filtr. Założyłem wcześniej też filtr paliwa którego nie ma oryginalnie jest sam wężyk ale to nie ma nic do tego?

-- 20 lis 2013, o 21:00 --

Poradzi ktoś coś?




_________________

Mk3 cabrio na glebie :)
vw-golf-mk3-cabrio-t337487-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2013, 1:41 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
sprawdź dla spokoju duży uszczelniacz skrzyni korbowej za wariatorem być może on jest przyczyną sprawdź jeszcze zawór membranowy :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2013, 15:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 13:16
Posty: 1122
Lokalizacja: Łosice
Pojazd: Mk3 cabrio, apka i inne
Zawór ok zero prześwitów stan idealny :D Jak sprawdzałem tamten uszczelniacz to jeżeli on ma nie przeciekać to jest ok. Bo uszczelniacz ma nie przeciekać tak? Niemiec zmieniał wał na wzmacniany może źle uszczelniacz założył czy coś...




_________________

Mk3 cabrio na glebie :)
vw-golf-mk3-cabrio-t337487-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2013, 16:21 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Sprawdzałeś kompresję? Stan napędu, wariatora,rolek,paska ,sprzęgła?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2013, 20:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 13:16
Posty: 1122
Lokalizacja: Łosice
Pojazd: Mk3 cabrio, apka i inne
A co stan napedu ma do przygasania?

-- 23 lis 2013, o 20:40 --

Po założeniu dyszy 75,dellorto 17,5 i podniesieniu iglicy na maxa ciężko się wkręca ale wkręca :D Powietrze wkręcone na maxa. Czyżby uszczelniacz? Bo jak nie uszczelniacz to co? Uszczelka pod głowicą na 100% nie bo w końcu ciecz...




_________________

Mk3 cabrio na glebie :)
vw-golf-mk3-cabrio-t337487-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy