Dzisiaj jest 21 lut 2025, 2:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lis 2013, 22:41 
*

Rejestracja: 19 lis 2013, 22:24
Posty: 31
Lokalizacja: Toruń
Pojazd: Peugeot VivaCity
Witam , jestem zmuszony do wymiany oryginalnego cylindra , kupiłem gaźnik 21,5mm i cylinder jest po prostu zalewany mimo iż pan ze sklepu zapewniał ,że wszystko będzie ok . Może to dlatego że nie mam prawie ciśnienia w cylindrze jest on już po prostu zużyty . Chciałbym wymienić cylinder na 70cc(chyba że większa pojemność będzie lepsza) do 150-200 zł tylko nie wiem jaki . Posiadam wydech Doppler S3R , sportowy moduł , skuter w pełni odblokowany , gaźnik 21,5mm i kruciec ssący Top Racing d.21mm .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 lis 2013, 23:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2011, 14:18
Posty: 231
Lokalizacja: Zbąszyń
Pojazd: Aprilia RX 160
70cc za 150-200zl nie dostaniesz. Dozbieraj i kup Malossiego sporta ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lis 2013, 21:44 
*

Rejestracja: 19 lis 2013, 22:24
Posty: 31
Lokalizacja: Toruń
Pojazd: Peugeot VivaCity
OK , to zapytam inaczej okazało się że cylinder jest ok . Podczas jazdy wjechałem na dziurę i skuter stracił na mocy jechałem 70 a jak wjechałem na dziurę miałem max 50km/h przejechałem tak z 3 km i nagle skuter zgasł , dotargałem go na stację spojrzałem ,że wężyk od oleju jest odczepiony podłączyłem go i próbowałem odpalić z kopa nie chciał mi odpalić przez 10 min ale odpalił dałem mu pochodzić na niskich obrotach i na początku miał muła jechał 30km/h ale po 2 km znów jechałem 70 km/h jednak parę dni temu znów skuter dostał muła , skuter znacznie stracił na przyśpieszeniu i v-max spadł do 60 km /h postanowiłem jechać do kolegi który zna się na tym bo myślałem że cylinder jest już rozwalony . Kolega zmierzył ciśnienie w cylindrze i wynosiło ono tylko 5 Barów więc zdjął głowicę i patrzymy a tam jeden pierścień pęknięty , tłok od góry spalony i zdarty po bokach jednak cylinder jest ok , widać jedną rysę pod światłem ale jest ona nie wyczuwalna , oddaję cylinder do szlifu i korbowód do regeneracji bo miał spore luzy . Może mi ktoś napisać co mogę zrobić aby skuter miał v-max 80-90 km/h ? ponieważ mam sportowy wydech , gaźnik itp a jadę tylko 70km/h dodam jeszcze ,że posiadam wariator top racing sv1 i od zawsze skuter miał problemy z ruszaniem tzn dawałem mu gazu było słychać ,że silnik pracuje ale koło dopiero po chwili zaczynało się obracać i dopiero od 15km/h skuter zaczynał normalnie przyśpieszać. Nie chciał bym aby koszt przekroczył 250 zł :) .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy