Dzisiaj jest 27 sty 2025, 17:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lis 2013, 19:17 
*

Rejestracja: 22 paź 2013, 14:04
Posty: 41
Pojazd: Cbr 125
Witam! W tamtym sezonie wymieniłem pasek napędowy ponieważ stary porwał się w połowie i od tamtej pory jak założyłem nowy pasek strasznie trze pod przekładnią na początku myślałem ze jak zrobie 100-200km to minie a jest tak samo co może być przyczyną proszę o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 lis 2013, 20:07 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Pasek jest identyczny jak stary?

Wariator dobrze dokręcony?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lis 2013, 20:52 
*

Rejestracja: 22 paź 2013, 14:04
Posty: 41
Pojazd: Cbr 125
Pasek był brany w sklepie i typek mówił ze identyczny a wario przykręciłem pneumatem więc raczej wsio dobrze xD.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lis 2013, 21:05 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Nagraj filmik




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lis 2013, 22:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Ale masz jakieś drgania, szarpania, bicia, stuki, czy tylko takie szumienie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lis 2013, 21:19 
*

Rejestracja: 22 paź 2013, 14:04
Posty: 41
Pojazd: Cbr 125
Właśnie czasami tak dziwnie szarpie przy starcie.A po za tym to tylko takie tarcie(szumienie).Myślałem ,że może stary olej w przekładni czy coś ale jak wymieniłem na nowy to jest tak samo.Postaram się nagrać filmik w piątek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lis 2013, 22:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Może masz krzywy dzwon? Sprawdź stan okładzin sprzęgła i dzwon.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lis 2013, 23:07 
*

Rejestracja: 22 paź 2013, 14:04
Posty: 41
Pojazd: Cbr 125
Sprzęgło postaram się odkręcić ale jak coś nie będę sciągać wariatora bo mam zjechane frezy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2013, 20:15 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Kiedy to ma miejsce ? Czasami przy schodzeniu z obrotów przy większym przebiegu może szumieć korektor momentu obrotowego oraz przełożenia. Można porównać to do turbiny samochodowej. Tutaj podejrzewam ,że coś po prostu dzwoni. O jakie frezy konkretnie chodzi ? Te na wale które trzymają przeciw talerz ?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lis 2013, 16:42 
*

Rejestracja: 22 paź 2013, 14:04
Posty: 41
Pojazd: Cbr 125
Dokładnie to nie wiem ale jak skuter stoi na stopkach to jakby takie tarcie paska ale nwm ;(.Ale dzwonić to nic nie dzwoni tylko takie tarcie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lis 2013, 22:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Ściągnij pokrywę przekładni i postaraj się wsłuchać, skąd dobiega ten dźwięk, jeżeli zauważysz podskoki paska, jakieś szarpania, to sprawdź tak jak kolega wyżej pisał, może wariator masz już ''wyżłobiony'' i pasek skacze i szarpie, albo talerze krzywe, bądź zużyte, a jak ze stanem dzwonu? Nie jest krzywy i fioletowy czasem? ( pisałem to wyżej wiem, ale nie uzyskałem odpowiedzi ).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lis 2013, 18:23 
*

Rejestracja: 22 paź 2013, 14:04
Posty: 41
Pojazd: Cbr 125
Dzwon jest raczej prosty oraz nie jest fioletowy.Mam zamiar sprawdzić to kiedy spadnie snieg ponieważ skuterem codziennie jeżdżę do szkoły.Myślałem nad ruskim tuningiem waria i korektoru momętu obrotowego http://www.youtube.com/watch?v=c_LwHp0F ... e=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=VckNFtrio38 przy okazji sprawdzę co jest nie tak.Co o tym sądzicie ;>? .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lis 2013, 20:54 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Obejrzałem te fimiki
Jak chcesz się bawić to zrób tak jak tam koleś pokazuje

Ja bym jednak wolał kupić markowe wario niż tak się bawić

BTW.
Chcesz mocy zainwestuj w 80cc




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 gru 2013, 15:20 
*

Rejestracja: 22 paź 2013, 14:04
Posty: 41
Pojazd: Cbr 125
80 już siedzi ale jakoś mnie nie zadowala.Mam takie pytanko od wsadzenia 80 nie regulowałem gaźnika najlepiej jest regulować przed dotarciem czy po ?.W gaźniku siedzi dysza 90 z stożkiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 gru 2013, 21:15 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Gazior regulujemy po założeniu części a nie po dotarciu

Markowe wario da Ci trochę v.-max.+niezłe przyśpieszenie

Czego chcieć więcej?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy