Dzisiaj jest 15 lis 2024, 11:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 gru 2013, 20:43 
*

Rejestracja: 23 lis 2013, 21:10
Posty: 17
Pojazd: beta ark ac
Rolki w moim nowym wario malossi mhr overrange po 200-300km dostają próg!
Bez różnicy czy są to lekkie rolki i miękka sprężyna czy twarda i ciężkie.
Próbowałem różnych ustawień i to się nie zmienia (rolki różnych producentów).
Wie ktoś co to może być?
Skuter to Beta ARK AC i mój v-max przy serii i sportowym wydechu to 68km z GPS.
Myślicie że to już wszystko?

-- 07 gru 2013, 21:43 --



Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 gru 2013, 22:35 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
a tuleje wariatora masz dobrze ustawioną?? bo v-max naprawdę zacny masz :mrgreen:




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 gru 2013, 23:33 
*

Rejestracja: 23 lis 2013, 21:10
Posty: 17
Pojazd: beta ark ac
Jeżeli o tuleje chodzi to jest tak jak to orginalnie dostałem, ale tam nawet podkładka pod przeciw tależ nie wejdzie bo frezu zabraknie na zbierak. Jedyna opcja to ją skrócić?
I czy to może pomóc na szybkie zużycie rolek?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2013, 0:43 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
po skręceniu bez odpowiedniego wyregulowania tej istotnej pierdółki jest tak że pasek jest zaciśnięty miedzy talerzami dosyć mocno co za tym idzie rolki próbują go wypchnąć lecz mają ciężko i powstaje zwiększone tarcie rolek takk trzeba skrócić tuleję dystansową i wywalić wszystkie bebechy od rozrusznika by móc po ludzku zmontowac ten wariator :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2013, 8:44 
*

Rejestracja: 23 lis 2013, 21:10
Posty: 17
Pojazd: beta ark ac
Można ją o jakieś 3mm od razu skrócić i potem podkładkami regulować?
A od rozruchu już nic nie ma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2013, 22:52 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
u mnie potrzebne było chyba 4mm żeby wszystko się zgrało tak jak fabryka nakazuje :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2013, 21:49 
*

Rejestracja: 23 lis 2013, 21:10
Posty: 17
Pojazd: beta ark ac
Tuleje pewnie na czymś fachowym szlifowałeś?
Myślę że szlifierką ją potraktować to nie bardzo będzie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2013, 22:05 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
noo ja kątówką na statywie ciałem takze było prosto wszystko :p a jak nie masz takiego czegoś to na tokarce ;p




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 gru 2013, 21:30 
*

Rejestracja: 23 lis 2013, 21:10
Posty: 17
Pojazd: beta ark ac
Dziś skróciłem tuleję o 4mm, dałem jedną podkładkę i lżejsze rolki. Ale z tego co widzę to wielkich zmian nie ma. I cikawę czy dalej będzie tak rolki darł? Obejrzałem też pasek i ma on wymiary 751x15,8 a powinien chyba 751x16,5? Więc jest węższy o 0,7mm ale to chyba nie powód tego małego v-max.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 gru 2013, 22:01 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
jacek1, to jest powód... Sam miałem tak samo na seryjnym pasku YAMAHY wymiar 15,7 a powinno byc 16,5mm. Załozyłem pasek Dayco i wariator S6 dostał kopa:) Winna paska.




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 gru 2013, 14:32 
Vip
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2010, 8:54
Posty: 126
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: MK5 GT BXE++
Główny, a czasami jedyny powód zcinania rolek to krzywy element przekładni pasowej, najczęściej jest to wał korbowy. Wibracje powodują pracę rolek lewo-prawo a nie tylko góra dół. Tam są na prawdę duże obroty więc wszystko musi być ok. dzwon sprzęgła obraca się ponad 3 razy szybciej niż obroty wału.




_________________

http://www.shop.mieloch.pl
Foto/grafik Mieloch Motocykle
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 15:35 
*

Rejestracja: 23 lis 2013, 21:10
Posty: 17
Pojazd: beta ark ac
Zamówiłem nowy pasek.
A Bartolomeo171 mam nadzieje że tym razem się mylisz :/
Jak go założę to dam znać co i jak.

-- 01 lip 2014, 16:35 --

Jednak krzywy wał.
Dzięki i zamykam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy