Dzisiaj jest 16 lis 2024, 12:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 gru 2013, 19:29 
*

Rejestracja: 04 gru 2013, 20:49
Posty: 7
Pojazd: YAMAHA BWS 100
Witam !
w czerwcu kupiłem yamahe bws 100 (100cc) za 2500 zl . wszystko bylo niby pieknie ładnie az do momentu kiedy nagle odkrecil sie wariator ( po 100 km od kupienia) . U mechanika okazalo sie ze caly silnik jest zatarty i wlasciwie do kapitalnego remontu. zadzwonilem do faceta od ktorego go kupilem , klamał ze wszystko bylo sprawne .
Znalezienie czesci do tego modelu jest trudne poniewaz nigdzie nie moglem znalesc takich rzeczy jak cylinder czy wal korbowy .
Jednak po 3 miesiącach skompletowalem wszystkie czesci no i skuterek jest po kapitalnym remoncie tj :
-NOWY ORYGINALNY CYLINDER YAMAHY (101CM)
-NOWY TŁOK
-ŁOŻYSKA
-KORBOWÓD
-WAL KORBOWY

Po przejechaniu po remoncie okolo 20 km nagle zaczelo go mulic spod swiatel . Rospedzal sie do 20 km/h i dalej nic . Dopiero male wzniesienie , dziura , powodowaly ze dostawal niesamowitego kopa . Po przeczyszczeniu gaznika , ustawieniu obrotów tak jak maja byc , wszystko dzialalo idealnie przez jakies 50 km. Nagle znow zaczal mulic przy starcie( przez jakies 100-200m ?)ale po chwili dostawal znów kopa .

Mam wielka prosbe jesli ktos wie o co moze chodzic , czy to cos z wariatorem , czy ze sprzegłem , bo gaznik jak mowie byl wyregulowany i wszystko znim jest w pozadku . dodam ze jezeli skuter postawie na nozce i stoi tyle kolo w powietrzu nagle normalnie po dodaniu gazu wkreca sie w wysobie obroty od malego ruchu manetka .
Z góry dziekuje za pomoc , Paweł.

PS: Dodam ze jezeli jest zimny , wszystko pieknie dziala


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 gru 2013, 2:14 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Jeżeli zimny i wszystko fajnie, a po rozgrzaniu juz lipa się dzieje to wskazywało by na puchniecie tłoka, ale reszta objawów nie wskazuje na to za bardzo.. Możesz rozebrać cylinder i zobaczyć w jakim stanie tłok jest?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2013, 7:05 
*

Rejestracja: 04 gru 2013, 20:49
Posty: 7
Pojazd: YAMAHA BWS 100
Tłok i cylinder był wymieniany 2 tygodnie temu, także wątpię ze coś może być z nim nie tak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2013, 9:24 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
To nic ze wymieniany 2 tygodnie temu, może od razu po pierwszym odpaleniu się uszkodzić :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2013, 21:32 
*

Rejestracja: 04 gru 2013, 20:49
Posty: 7
Pojazd: YAMAHA BWS 100
wiesz co sprawdzilem i wszystko okey , takze to nie od strony silnika .
Mysle ze to cos z napedem... tyle ze malo sie na tym znam szczerze mowiac , bo wiem ze regulacja napedu to trudna sprawa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2013, 1:49 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Masz filterek paliwa? Możliwe ze Ci ciągle gaznik przytyka, ja tak miałem ze niby wszystko ok, ale skut mulasto ruszał bo po prostu filterek juz swoje przeżył i mi ciągle zapychalo dyszke wolnych obrotów.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2013, 19:01 
*

Rejestracja: 04 gru 2013, 20:49
Posty: 7
Pojazd: YAMAHA BWS 100
kurde masz racje , sprawdze to !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2013, 22:11 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Sprawdzaj i mów co i jak :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 gru 2013, 20:36 
*

Rejestracja: 04 gru 2013, 20:49
Posty: 7
Pojazd: YAMAHA BWS 100
posciagalem plastiki , patrze i nigdzie niemam wogole tego filtra paliwa :O




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 gru 2013, 21:24 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No to wyciągnij gazior i go wyczyść i nie pal dopóki nie zamontujesz filtra paliwa bo znowu może gaznik zasyfic.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 gru 2013, 21:10 
*

Rejestracja: 04 gru 2013, 20:49
Posty: 7
Pojazd: YAMAHA BWS 100
zamontowalem , przeczyscilem.. dalej to samo ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2013, 2:10 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No to sprawdź jeszcze regulację gaziora bo mógł się rozregulować. No dobra to przejdźmy do napędu, opisz co tam masz i pomyślimy.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2013, 19:10 
*

Rejestracja: 04 gru 2013, 20:49
Posty: 7
Pojazd: YAMAHA BWS 100
wiesz co jedyne co wiem o napedzie to to ze poprzedni wlasciciel cos mowil o ciezszych rolkach od seryjnych . reszta to wszystko seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 gru 2013, 1:48 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Sprawdź stan rolek i ich wagę, zobacz czy sprzęgło nie jest juz wytarte i czy dzwon nie ma przebarwień i czy trzyma dalej okrągły kształt. Zobacz też stan gładzi wariatora i przeciwtalerza oraz jak zdejmiesz wario to sprawdź czy talerzyk od rolek dobrze się ślizga na slizgach.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy