Dzisiaj jest 23 lis 2024, 0:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 gru 2013, 11:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2013, 17:26
Posty: 14
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: Peugeot Speedfight I LC
witam.
mój chinola na swapie nie pali bo zalewa świece.
a zaczeło się tak że dysza 47.5 była za mała do 70cc wiec kupiłem dysze.
założyłem dysze 75 i odpalał, jechał bardzo dobrze ale były małe problemy z jazdą do 30 po przekroczeniu tej prędkości miał buta konkretnego.
aż nie chciał mi odpalić ale odpalił i ledwo ruszał a później znów miał moc.
na drugi dzień już w ogóle nie odpalił. patrze a świeca zalana. i tak cały czas.
to patrzę iskra jest bardzo dobra i w dobrym momencie. membrana z płytkami dobra, gaźnik czysty i pływak nie zawieszony.
próbowałem regulować gaźnik ale wciąż bardzo mocno go zalewa. kranik dobry. filtr stożek.
dodam że po podgrzaniu świecy zapala za 3sek i gaśnie a świeca zalanag
cyl dobry z nowym tłokiem.
powiedzcie co to bo mam go dość.
z góry dzięki.




_________________

https://www.facebook.com/SkuteryMotoroweryiijednoslady?ref=hl Zapraszam Na FP


Ostatnio zmieniony 14 gru 2013, 19:50 przez Mattrack, łącznie zmieniany 1 raz
Niekompletna nazwa tematu.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 gru 2013, 21:36 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Zmień filtr powietrza na puszkę, wyreguluj następnie gaźnik i zobacz rezulaty




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2013, 23:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Spróbuj na mniejszej dyszy ewentualnie śrubką od składu mieszanki, membrany na pewno nie przepuszczają? Schodzą się? nie ma szczelin ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2013, 1:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Jakub03, dysza nie ma nic do odpalania..

Darexmoto, sprawdź czy uszczelniacze na wale są dobre i czy nie ma luzów. Przyczyną mogą być też zużyte pierścienie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2013, 19:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Uszczelniacze? Pierścienie? Człowieku, Ty się słyszysz, co to ma do tego, dysza właśnie dużo ma do tematu :) Na małej dyszy i małej dawce paliwa nie zapali, ew zapali i zdechnie, co mają do tego uszczelniacze, do zalewania świecy, haha.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2013, 20:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2013, 17:26
Posty: 14
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: Peugeot Speedfight I LC
zmieniłem gaźnik od kolegi i dalej jest to samo. mniejszej dyszy jak 70 nie ma po co dawać bo by była zbyt mała.
nie rozśmieszajcin z uszczelniaczami bo co to ma do tego wtedy by było za dużo powietrza a pozatym są nowe.
czy nawet minimalny prześwit na płytkach miałby takie znaczenie?




_________________

https://www.facebook.com/SkuteryMotoroweryiijednoslady?ref=hl Zapraszam Na FP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2013, 23:27 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Tak, nawet minimalny prześwit może na to wpływać.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 gru 2013, 0:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Owszem, jeżeli jest prześwit w płytkach nawet mm, to benzyna sobie spływa i dlatego Ci zalewa świecę, jeżeli masz możliwość zmiany, to najlepiej cały zawór membranowy + płytki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 gru 2013, 13:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Jakub03, jakbyś się znał to byś wiedział że od biegu jałowego jest osobna dysza w gaźniku no ale Ty nigdy tam nie zaglądałeś i pierd... Uszczelniacze mają wiele wspólnego z tym że silnik nie zapali, a skoro jesteś taki pewny to je wyjmij i spróbuj odpalić powodzenia.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy