Dzisiaj jest 25 lut 2025, 12:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jog R Pod Stunt
Post: 11 gru 2013, 18:16 
*

Rejestracja: 19 sie 2013, 11:24
Posty: 17
Pojazd: JogR '05
Witam.Posiadam yamahę Jog R, jak na serię jest bardzo mocny.Full serią biorę kumpli po tuningu, i moje pytanie brzmi, co dokupić aby latać w stuncie, bo na serii nie da rady. Tłumnik po małych przeróbkach,mocniejszy od leo tt.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 gru 2013, 21:32 
*

Rejestracja: 25 lis 2013, 15:30
Posty: 39
Pojazd: Yamaha Jog R
Tecnigas Next-R + regulacja, nisko obrotowy wydech, też mam Joga R i po wymianie na ten wydech sam wyrywa na koło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 gru 2013, 16:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Seryjny wydech jest do stuntu czasami lepszy niż sportowy. Polecam ci zakupic wariator polini SC lub s6 sport pro, lekkie rolki, twarde spreżynki na sprzęgle i miekką centralke. Jak chcesz to daj sprzęgło tec evo racing, znacznie poprawi się start, będą mniejsze straty mocy




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 gru 2013, 22:12 
*

Rejestracja: 25 lis 2013, 15:30
Posty: 39
Pojazd: Yamaha Jog R
Na sportowym będzie miał więcej mocy, wrzuci jakieś sprzęgło i może latać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 gru 2013, 15:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Kosylaqw pisze:
Na sportowym będzie miał więcej mocy, wrzuci jakieś sprzęgło i może latać

Tu nie chodzi o moc, tylko to by łatwo było motor poderwać z niskich obrotów, wydechy sportowe nawet niskoobrotowe ciagna z wyzszych obrotów niz seria wiec do stuntu seria bedzie lepsza. Ja bym proponował sprzęgło i wariatr na początek i porządnie napedwyregulować




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 gru 2013, 15:45 
*

Rejestracja: 19 sie 2013, 11:24
Posty: 17
Pojazd: JogR '05
A jakiekieś kontretne części żeby to latało max? :D

Tak już pod 70ccm bo będę myślał na lato o cylku. Wszystko będe regulował na start.

Aktualnie na rolkach 4.75 gr start mega i dochodzi do 80km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 gru 2013, 19:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
No to wał kup i sprzęgło mocniejsze na pewno, do tego wiekszy gazior i sportowy komin. Cilnik masz ac czy lc?




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 gru 2013, 21:08 
*

Rejestracja: 25 lis 2013, 15:30
Posty: 39
Pojazd: Yamaha Jog R
Jak nie masz luzu na wale to wymień tylko łożyska




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 gru 2013, 0:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Kosylaqw pisze:
Jak nie masz luzu na wale to wymień tylko łożyska

Bez sensu rozpoławiać cały silnik by tylko same łozyska zmienić, sam zrobiłem taki bład, a teraz chce przestrezc innych.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 gru 2013, 13:05 
*

Rejestracja: 25 lis 2013, 15:30
Posty: 39
Pojazd: Yamaha Jog R
zależy od jego funduszy, jak ma dużo pieniędzy na to przeznaczyć to oczywiście lepiej kupić nowy wał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 gru 2013, 13:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Kosylaqw pisze:
zależy od jego funduszy, jak ma dużo pieniędzy na to przeznaczyć to oczywiście lepiej kupić nowy wał.


CZasami można wychaczyć wzmacniany wał, uzywany, z łożyskami z małym przebiegiem za 200-250 zł




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 gru 2013, 20:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Dokładnie, używkę bez luzu na korbowodzie + nowe łożyska i można śmigać, pamiętając o prawidłowym montażu w odpowiednich warunkach, nie na piasku, uszczelnienie też się przyda, wariator najlepiej stage6 sport pro, najlepszy na przyspieszenie, vmax wzrośnie minimalnie, do tego jak najbardziej sportowy wydech, polecam tecnigas next-r ewentualnie zx-r + gaźnik 17.5 dysza około 80, mówię tutaj o 50cc, jeżeli chodzi o 70cc, to 19mm można władować, choć na 50ccm też na 19 polata bez problemu, a spalanie bez różnicy, przy mniejszej dyszy, sprężynki stage6 czerwone + docisk medium na 50cc, a hard na 70cc, rolki rzędu 4gram i będziesz ogień od 0, do tego jeżeli oczywiście będą pieniążki to polecam kupić sprzęgło Stage6 Torque Control, jest świetne, wielki zakres regulacji, na pewno będzie dobre pod stunt, chociaż na tec evo polatasz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2013, 12:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jakub03 pisze:
Dokładnie, używkę bez luzu na korbowodzie + nowe łożyska i można śmigać, pamiętając o prawidłowym montażu w odpowiednich warunkach, nie na piasku, uszczelnienie też się przyda, wariator najlepiej stage6 sport pro, najlepszy na przyspieszenie, vmax wzrośnie minimalnie, do tego jak najbardziej sportowy wydech, polecam tecnigas next-r ewentualnie zx-r + gaźnik 17.5 dysza około 80, mówię tutaj o 50cc, jeżeli chodzi o 70cc, to 19mm można władować, choć na 50ccm też na 19 polata bez problemu, a spalanie bez różnicy, przy mniejszej dyszy, sprężynki stage6 czerwone + docisk medium na 50cc, a hard na 70cc, rolki rzędu 4gram i będziesz ogień od 0, do tego jeżeli oczywiście będą pieniążki to polecam kupić sprzęgło Stage6 Torque Control, jest świetne, wielki zakres regulacji, na pewno będzie dobre pod stunt, chociaż na tec evo polatasz.


Co do sprzegła do stuntu to bardzej bym zmierzał ku Tec Evo Racing, bo S6 TC jest ciezsze i drozsze




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy