Dzisiaj jest 16 lis 2024, 14:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 gru 2013, 19:48 
*

Rejestracja: 01 maja 2013, 10:27
Posty: 118
Lokalizacja: StareMiasto/Konin
Pojazd: Zumico Aion
Mam Zumico Aion 2008r. kopie minarelli i zrobiłem "test" żeby zobaczyć czy mam krótką przekładnie na 1 obrót koła dzwon obrócił się 13 razy i troszkę, to znaczy ze mam krótka i tu mam pytanie jak przekładnia by pasowała do mojego skuter a składam setup poziomu mid racing-racing.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 gru 2013, 21:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
to kup od razu cały karter minarelli tam jest11. mi sie rozpadła przekładnia w chińczyku przy 16tyś jakoś




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2013, 22:08 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
manieqqq zależy jakie minarelli :) np w yamaha zest axis wychodzi 22 obroty dzwonu na jeden koła minarelli lc ma najdłuższe przełożenia ale po co zmieniać skoro ma 13??




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 gru 2013, 9:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
22 ? nie wierze. to chyba w wersji mofa xD u mnie po zmianie z 14.5 na 11 v-max wzrósł z 85-90 na 95.




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2013, 17:39 
*

Rejestracja: 01 maja 2013, 10:27
Posty: 118
Lokalizacja: StareMiasto/Konin
Pojazd: Zumico Aion
Up czyli jaką przekładnie polecili do racingu ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2013, 21:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2013, 23:53
Posty: 235
Pojazd:
manieqqq, nie straciłeś na przyspieszeniu? Przełożenia z minarelli pasują idealnie do przekładni chińczyka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2013, 22:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Przecież to prawie, że normalne. Nawet aerox posiada 12 obrotów na 1 obrót koła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2013, 22:30 
*

Rejestracja: 01 maja 2013, 10:27
Posty: 118
Lokalizacja: StareMiasto/Konin
Pojazd: Zumico Aion
Ale to jest chińskie i jak myślicie da rade wytrzyma ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2013, 23:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2013, 17:30
Posty: 316
Lokalizacja: Z nienacka x:
Pojazd: Sfera RST <3
Tak zwane przełożenia "zablokowane" są to przełożenia krótkie, czyli posiadające jak najwięcej obrotów dzwona na jeden obrót koła. Zakładając, że felga ma 13 cali przełożenia "blokowane" mają 13 lub więcej obrotów dzwona na jeden obrót koła. Są to przełożenia przystosowane do silnika, którego moc nie przekracza ok 15 KM. Są to przełożenia głównie na przyspieszenie.
Przełożenia długie (odblokowane), są to przełożenia stosowane przede wszystkim w silnie wysilonych jednostkach, których moc podoła ruszeniu wysokiego przełożenia. A więc zmniejszają moment obrotowy, natomiast poprawiają prędkość maksymalną. Są to długie przełożenia sięgające nawet 6 obrotów dzwona na jeden obrót koła (;




_________________

SFERAAAAAA <3


Bejbe15 pisze:
korbowut

:D

SPRZEDAM CZĘSCI ! |
\/
http://forum.mieloch.pl/gaznik-24mm-krociec-s6-membrany-s6-przedluzka-amortyzator-t385883.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2013, 23:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
Zmieniłem cały karter na orginalny minarelli. Przyśpieszenie nawet lepsze bo mam full sporta oprócz cylindra i po prostu ma na tyle mocy że na tych przełożeniach troche lepiej przyśpiesza. Start ciut slabszy jedynie.




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2013, 23:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2013, 17:30
Posty: 316
Lokalizacja: Z nienacka x:
Pojazd: Sfera RST <3
Czyli masz przedłużenia dłuższe zamontowane teraz :p




_________________

SFERAAAAAA <3


Bejbe15 pisze:
korbowut

:D

SPRZEDAM CZĘSCI ! |
\/
http://forum.mieloch.pl/gaznik-24mm-krociec-s6-membrany-s6-przedluzka-amortyzator-t385883.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2013, 23:59 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
manieqqq jak można mieć full sporta bez cylindra klasy sport? xDDD magik widze
:)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 gru 2013, 11:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
Wszyściutko zmienione oprócz cylindra no i sprzęgła. Ale cyl po porcie




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 gru 2013, 18:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
O ile dobrze rozumiem, temat dotyczy przełożeń minarelli w chińskim 2T. Przenoszę więc do działu Minarelli.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy