Dzisiaj jest 30 lis 2024, 10:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 gru 2013, 23:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2012, 18:01
Posty: 123
Lokalizacja: Klimontów
Pojazd: Honda nsr 125
A mam pytanko nie na temat do Ciebie, sam sprowadzałeś moto z Niemiec czy kupiłeś sprowadzone?
Jak sprowadzałeś to z jakiej stronki znalazłeś ją? :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/honda-nsr-125-by-kamiloskii4-t397468.html#p2598718 <== Moja NSR :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 gru 2013, 13:55 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 19:51
Posty: 80
Pojazd:
Znajomy sprowadził z niemiec i od niego kupiłem ,akutalnie jest a sprzedaż cagiva :) 2007r 8200przebieg maly remont robiony na 1200zł klocki płyny opona itp :) regulacja czyszczenie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2013, 19:03 
*

Rejestracja: 06 paź 2013, 19:42
Posty: 42
Pojazd: Aprilia rs 125
Może być zblokowana na module dyszy i dyfuzorze do 15km. Ale full odblokowana mówi się że tak od 38 do 42. Coś koło tego. Na początek gaźnik i dysza. Wydech na samym końcu LO Bo to dużo jebania z odblokowaniem serii.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 gru 2013, 14:08 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 19:51
Posty: 80
Pojazd:
ApriliaRsSwap, Gaźnik dysza, odblokowane , króciec również odblokowany kupilem 250zł :) , co do wydechu to nie wiem ale napewno ma wiecej jak te 15KM :) bo leci 170prawie , miałem yzf r125 które ma 15KM to od 110 juz nie było czym przyspieszać i vmax 133 , a cagiva od tej 100 to ciagnie bez problemu jak glupia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 gru 2013, 17:58 
*

Rejestracja: 06 paź 2013, 19:42
Posty: 42
Pojazd: Aprilia rs 125
125 4t :P to jet po mieście pojeździć i tyle. A jak chce się zapierdalać to 125 2t :P No ładnie jak już 170 to już git w mito jest :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 gru 2013, 20:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2011, 6:58
Posty: 739
Lokalizacja: Gorzów
Pojazd:
Nie ogarniasz, że bez obciążenia silnik ma dużo łatwiej się wkręcać "wyżej"?! Nie ma obciążenia etc. Ty masz jeszcze sprawę tego typu, że jesteś takim gówniarzem(wybacz, ale inaczej nie mogę Ciebie nazwać), ponieważ za wszelką cenę chcesz mieć te 180km/h, a w Polsce można jechać max 140. Rozumiem, że jesteś młody i napalony, ale coś takiego działa na Twoją niekorzyść i może zaboleć Twoją rodzinę i kogoś, jeżeli zabijesz i siebie i osoby postronne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 gru 2013, 11:13 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 19:51
Posty: 80
Pojazd:
GuN, mam 20 lat :) dzieki ze mnie za gówniarza uważasz :P , poprostu wiem ze cagivy duzo leca , mam nawet napisane na tabliczce VIN ze vmax 180km/h , ale licze sie z tym ze mogło troszke ubyć kompresji czy cos , pierścienie np , cylinder na nicasilu oryginalny mam, dziwne z tymi obrotami bo yzf jak mialem zablokowaną to a kazdym biegu do odciny szła a jak doszło do 85 to juz nie chciała sie bujać :) , wiec nie wiem czy w cagivie moduł czy co , powiedz mi czy jak odepne czujnik biegów N to bedzie przekraczac te 11tyś obrotów ? bo ona tak dociaga 10,5-11




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 gru 2013, 12:56 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Zmień ten moduł i bedzie git.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2013, 22:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 16:25
Posty: 125
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: MB C180 '02
Na luzie będzie dobijać do 14 tys obrotów bo jak włączy bieg to włączy się blokada w module. RS 125 nowa buda ma tak samo . Po prostu gdy wrzucimy 1 bieg to czujnik wyśle informacje do modułu że ma ograniczyć obroty do tych 11 tys. Tak samo jest w silnikach AM6 po włączeniu biegu automatycznie moduł odcina obroty . Jeśli zmienimy moduł na odblokowany obroty nie będą blokowane . W AM6 kumpel oszukał moduł tak że podłączył czujnik tak , że cały czas wysyłał info do modułu że jest włączony luz . Nie wiem czy da się tak zrobić w Cagivie , można spróbować , ale nie wiadomo jaki będzie efekt




_________________

Ś.P Runner [*] :'(
gilera-runner-sp-2010-marco-simoncelli-replica-d-t384578.html
https://www.facebook.com/ParodyBoyzMogilno




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 gru 2013, 2:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
JDMstyle pisze:
kirman, 150km/h na cagive to nie jest dużo. Chyba nie wiesz co to potrafi...



Chyba sam nie wiesz, co potrafi, a wypowiadasz się.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 gru 2013, 14:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Jeździłem planetką 125/160 Polini i v-max tylko 140, bo tym się szybko jechać nie dało.
Myślę, że 150km/h to i tak dobrze, a co do blokowania modułu to wątpię, żeby miała blokowany. Prędzej bym obstawiał na cylinder, może już nie ma takiej kompresji jak kiedyś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 gru 2013, 23:12 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 19:51
Posty: 80
Pojazd:
kEru!, kompresja 9bar cylek nicasil oryginał wszystko normalnie w miare szybko dobija do 150-160 i koniec na tym jakby ktoś hamowal silnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 11:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2013, 19:34
Posty: 94
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Według mnie jazda powyżej 150 km/h jest bez sensu przy tej pojemności :) Męczarnia dla silnika :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 16:18 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 19:51
Posty: 80
Pojazd:
gawri456, nie chodzi mi o ciagłą jazde powyzej 150 ale zeby czasami ja przycisnać troche :) po pierwszze coto za jazda po nizej 130-150




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 gru 2013, 10:59 
*

Rejestracja: 06 paź 2013, 19:42
Posty: 42
Pojazd: Aprilia rs 125
Kumpel ma 125/160 cagive 2007r. Zapierdala zajebiście full odblokowana v-max 190 :P Wiec nie wiem czy ci ta 125 więcej jak 160 170 poleci. Może masz full odblokowaną tylko przełożenie na przyśpiech :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 gru 2013, 11:45 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Kumpel miał odblokowaną 125 Mito i bez problemu leciała 180.. Kup ten moduł odblokowany i będzie po problemmie.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy