Dzisiaj jest 27 lis 2024, 23:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 14:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
To nie szkodzi, ważne jest to żebyś nie przegrzał. No i nie trzymaj go na obrotach, w rure możesz mu dawać, ale nie trzymaj go ciągle na jednych obrotach.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 14:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 14:07
Posty: 235
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
aha ok nawet nie trzymać go na niskich?? chodzi mi o to jak mam do pokonania np trase 2 km to nie moge jechać cały czas te 30km/h w obrotach 5-6 k??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2009, 14:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
No nie, trzeba pracować manetką. Z czasem coraz mniej ale na początku na to trzeba uważać.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2009, 17:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 13:29
Posty: 246
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
ja mam tutaj pytanie ;) zakupiłem Metrakit Hand Made 70ccm[AC], [obecnie w zestawie leo ZX i malossi multivar[rolki 7,5gr]...], czy mogę go na takim zestawieniu docierać ? czy za wysoko będzie się kręcił ? co mi poradzicie ?




_________________

Metrakit HM 70ccm
Yasuni C16
Malossi Multivar + 6gr
Dellorto 21mm [72]
S6 torque control [s6 red + docisk malossi white]
S6 WingCooler
Wał top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2009, 17:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
Jeździj normalnie najlepiej dociera się w mieście odkręcasz gaz na ful i zaraz trzeba chamować ale nie chamulcami tylko puszczając manetkę żeby sam wychamował ususwają wytarte cząstki z cylka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2009, 18:12 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Może ja też dorzucę swoje zdanie na ten temat. Jestem wychowany na starej szkole docierania i wolę docierać tak aby zbytnio nie obciążać silnika. Natomiast to co napisał Prz3mas92, o hamowaniu silnikiem, to się nie zgadzam z tym.
Jadąc z max prędkością, proponujesz puścić manetkę i hamować silnikiem. Co się dzieje wtedy z tłokiem? . On nadal pracuje z ogromną prędkością!, a nie dostaje wtedy mieszanki paliwowo-powietrznej i oleju. Co ma wtedy smarować tłok i cylinder?.
Ta ilość paliwa która dostaje się podczas pracy na biegu jałowym? To jest ilość wyliczona na pracę tłoka na wolniejszych obrotach.
Kiedyś w wartburgach i syrenach, było tzw. wolne koło. Przy dużej prędkości puszczało się gaz , silnik pracował na wolnych obrotach i nie było hamowania silnikiem.

To Co proponujesz, to wg. mnie jest najszybszy sposób do zatarcia silnika !.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2009, 18:21 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Tukan12 pisze:
czy mogę go na takim zestawieniu docierać ? czy za wysoko będzie się kręcił ? co mi poradzicie ?


Nie będzie , ja u siebie na docieranie włożyłem 7 gr i nie przekraczał 7 tyś nawet ale nie wiem czy u Ciebie tak będzie bo zx to wydech niskoobrotowy a ja mam s6 pro replice i on ma dużego muła na ciężkich rolkach więc dlatego włożyłem na docieranie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2009, 18:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
Jakoś docierałem tym sposobem i nie zatarłem. A film olejowy jest ciągle na tłoku i gładzi w wystarczającej ilości


Ostatnio zmieniony 20 cze 2009, 18:53 przez Prz3mas92, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2009, 19:08 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Prz3mas92,
W 4T , tak tam nie ma takich problemów, natomiast w 2T w ojej jest razem z paliwem i spala się w całości . Dlaczego silniki 2suwowe zacierają się częściej niż 4suwuwe?




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2009, 20:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
To wiem że zacierają się z powodu gorszego smarowania ale chyba nikt nie jest tak głupi żeby 2t na docieraniu spuścić z górki na zamkniętej manetnce albo Hamować silnikiem z v-maxa. Wystarczy przy Hamowaniu silnikiem odkręcić gaz i już napływa świeża mieszanka

Osobiście docierałem praktycznie przez moment ale ta taki sposób że rozpędzałem się do 80km/h prawie na max i puszczałem gaz do 50km/h i tak w kółko


Ortografia/Sadi.


Ostatnio zmieniony 06 lip 2009, 13:40 przez Prz3mas92, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2009, 21:09 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Prz3mas92 pisze:
odkręcasz gaz na ful i zaraz trzeba chamować ale nie chamulcami tylko puszczając manetkę żeby sam wychamował


Co innego z tego opisu wynika!




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2009, 21:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
Tak napisałem bo wątpie żeby ktoś w mieście rozpędził się do 80km/h przy docieraniu. Najlepiej jak jest dużo skrzyżowań wtedy rozpędzasz się do np 50km/h i puszczasz go i się toczy porem na zielonym znowu p***a i tak w kółko. O to mi dokładniej chodziło


Autor postu otrzymał ostrzeżenie.


Ostatnio zmieniony 06 lip 2009, 13:42 przez Prz3mas92, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2009, 21:18 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Pomijam błędy ortograficzne, ale gaz na ful , to raczej max prędkość, żeby sam wyhamował, to chyba do zera !
Przynajmniej wypadałoby się przyznać do błędu, a nie brnąć w zaparte.

Każdy może popełnić błąd, ale czy każdy potrafi się do niego przyznać?




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2009, 21:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
Masz rację źle napisałem o co mi dokładniej chodziło. Zdarza mi się pisać pochopnie i nie dokładnie o co mi chodzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2009, 21:29 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Pamiętaj , że te tematy czytają również tacy, którzy dopiero zaczynają przygodę z motoryzacją, Oni się uczą, a czytając źle napisane porady maja mętlik w głowie. Efektem może być następny pechowiec, który zaraz napisze, że zatarł cylinder.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2009, 9:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Suchy pisze:
2. 4T - 2T - różnica to między innymi brak oleju w silniku, ale przecież też są pierścienie też jest cylinder i też jest tłok. Więc ta zasada pozostaje podobna, z małymi "odchyłami" :P

noo nie 4T ma takze zawory przez co maja znacznie mniejsza temperature w 2T nietrzeba bardzo katowac jezeli ktos by chcial docierac tak jak tu jest opisane ... Moim Skromnym zdaniem :D




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 21:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Witam. Już nie wiem jak docierać mam z tych wszych postów wynika że każdy robi co chce każdy inaczej sobie dociera. Mam zamiar docierać tak swój skuter i powiedzcie mi co jest nie prawidłowo zastosowane. Odpalam go i czekam aż się rozgrzeje. Póżniej wolno ruszam do jakiś 15km/h potem 20km/h i tak do 35km/h. I tu mój problem co mam później robić z manetką jeśli chce zwolnić do zera poprostu puścić?? (mam tylko założony wariator malossi multivar z rolkami 7g i sprężyną białą malossiego) mogę na takim układzie docierać?? Będę docierał seryjny clinder najprawdopodobniej po szlifie z nowym tłokiem i pierścieniami.




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2009, 18:36 
*

Rejestracja: 19 sie 2009, 15:00
Posty: 38
Lokalizacja: Podlasie
Pojazd:
Witam;)
Jako że w moja Apka dostała mały setup [komplet Stage6] i ma już przejechane na nowych częściach niecałe 100km, po przeczytaniu tego tematu postanawiam że będę docierał do 500km[tyle mi kazano] Skuterek ostro.. Zobaczymy co z tego wyjdzie za jakiś czas ;)
Cylek Cylinder Stage6 Sport Pro 70cc aluminiowy;]

pozdrawiam Kamizel...




_________________

Moja miłość..
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=30167&start=0

Setup:
Cylinder Stage6 Sport Pro 70cc
Wydech Stage6 Pro Replica Chrom
Sprzęgło Stage6 Racing Torque Control
Wariator Stage6 Sport Pro
Gaźnik Tec Racing 17,5mm (PHBN)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2009, 15:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Niezła lekturka :mrgreen: Tylko nie jestem pewien czy przy docieraniu odkręcać na full manete. Boję się wkońcu nie kupiłem cylindra za 200zl tylko za 1000zl.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2009, 23:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2008, 23:23
Posty: 2
Pojazd:
Ja żeliwo docierałem ostro. 3 odpalenia na postoju po 10-12 min . Zaczynając jazdę chwilowo delikatnie i powoli manetka szła do połowy i ręka z gazu i tak przez dobre 10 km od 10 do 50 zaczynałem dawać mu ostrzej i od 50 dostawał od czasu do czasu ostro w palnik aż przez 250 km , temperature starałem się utrzymać w granicach 65 a 75 stopni C na półsyntetyku wymieszanym z mineralnym . Cylinder ściągnąłem po 5 tys. km i przyznam szczerze że tłok nie wyglądał nie wiele gorzej jak tłoki przedstawione po ostrym docieraniu , gładź cylindra idealna wręcz , nagar normalna sprawa był ale od pierścieni w dół było cudnie :) o takim docieraniu słyszałem już dawno i nic nigdy się nie działo ważne aby przed ostrym pociskaniem temperatura silnika była odpowiednia , moze to dziwne ale ja do benzyny dolewałem olejku rycynowego który jest bardzo tłusty i przy spalaniu ma specyficzną won :) Polecam. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy