Dzisiaj jest 16 lis 2024, 12:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 gru 2013, 12:42 
**

Rejestracja: 03 sie 2013, 16:30
Posty: 210
Pojazd: yamaha aerox R
Kupiłem polini for race 4 i zamontowałem nie chodzi więcej niz 50 km/h !!! Co robic wymiana cylindra wykluczona , co zamontowac wariator ,gaznik POMOCY!!! Skuter seria aerox




_________________

Yamaha aerox R 2008
Stage6 racing mk2
Top racing evo nq
Dellorto 21
Polini for race 3
Skf c4 teflon
Zawór stage6 NBR
Króciec stage6 mk2
Filtr powietrza polini air box


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 gru 2013, 14:34 
*

Rejestracja: 09 kwie 2013, 12:04
Posty: 155
Pojazd:
Może jest zablokowany??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 14:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2013, 18:17
Posty: 154
Pojazd: Aerox '04
Zalorzyles ten wydech do seri ? o matko.Regulacja napedu sie klania




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 15:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
yamaha777 pisze:
Kupiłem polini for race 4 i zamontowałem nie chodzi więcej niz 50 km/h !!! Co robic wymiana cylindra wykluczona , co zamontowac wariator ,gaznik POMOCY!!! Skuter seria aerox
no ale napisz coś wiecej , nie wkręca sie na obroty ? czy wkręca się aż za bardzo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 16:10 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Musisz regulację napędu zrobić.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 20:39 
**

Rejestracja: 03 sie 2013, 16:30
Posty: 210
Pojazd: yamaha aerox R
Jak wyregulować ten napęd ??? Skuter nie chce wchodzić na obroty , praktycznie to wgle nie przyspiesza

-- 28 gru 2013, 21:39 --

Odświerzam!!! :mrgreen:




_________________

Yamaha aerox R 2008
Stage6 racing mk2
Top racing evo nq
Dellorto 21
Polini for race 3
Skf c4 teflon
Zawór stage6 NBR
Króciec stage6 mk2
Filtr powietrza polini air box




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 20:52 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
pytaja koledzy czy masz seryjny wiec laskawie odpowiedz .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 20:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
lukassikora, Jak byś doczytał pierwszy post to byś się dowiedział.
Rolki z przedziału 3,5 do 5 g , Twarde sprężynki sprzęgła i centralka.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 20:56 
**

Rejestracja: 03 sie 2013, 16:30
Posty: 210
Pojazd: yamaha aerox R
Napisałem skuter seria , a dysze w gazniku cos dadzą???




_________________

Yamaha aerox R 2008
Stage6 racing mk2
Top racing evo nq
Dellorto 21
Polini for race 3
Skf c4 teflon
Zawór stage6 NBR
Króciec stage6 mk2
Filtr powietrza polini air box




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 21:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2013, 19:45
Posty: 109
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: Aprilia SR WWW
Po
1. Wydech może mieć tuleje jak przykładałeś go pod cylinder jest taka tuleika aby się dławił i nie miał dobrych osiągów.
2.Pod wydech taki mocny powinien być dobry cylek .
3. Układ napędowy do regulacji czyli chcesz na przyśpieche no to robisz tak

2.5g , sprężynki sprzęgła średnio-twarde i do tego sprężyna dociskowa miekka najlepiej stage6 polecam sam tak zrobiłem to torpeda .

Jeżeli chcesz v-max to jak największe rolki i tak dalej ale będzie miał strasznego muła

A jeżeli masz cylek orginał to najlepiej zrobić pół na pół

4,0g, sprężynki sprzęgła średnio-twarde + sprężyna dociskowa średnio-twarda.

4.Gaznik jak najbardziej większą dyszę dać zawsze większe spalanie ale i więcej będzie leciał ;)

Jeżeli pomogłem to gitarka :D




_________________

http://iv.pl/images/97853626023906847900.png




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2013, 5:57 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Danw Syn wróżbity Macieja? że wiesz jakie bd odpowiednie rolki i sprężyny? do seryjnego napędu 2,5gr a siły odśrodkowej będzie tyle co nic i skuter bd wył praktycznie w miejscu a nie jechał :)

yamaha777 Napierw upewnij się czy jest odblokowany by nie robić sobie zbędnej roboty i nie marnować czasu :) jeśłi odblokowany na starcie wzbogać mieszankę żeby komora rezonansowa lepiej pracowała miała lepsze rezo :) ale rolki jak najbardziej lżejsze i sprężynki twardsze do założenia do pełnego efektu




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2013, 9:42 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
Danw Wytlumacz mi magiczny czarodzieju jak mozna wyregulowac skuter na moc lub na predkosc za pomoca rolek i sprezynek ? Jestem pelen podziwu dla tego forum ze takie posty maja miejsce ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2013, 9:51 
**

Rejestracja: 03 sie 2013, 16:30
Posty: 210
Pojazd: yamaha aerox R
Polini for race 4 nie ma żadnej blokady ,sam skuter był odblokowywany na serwisie yamaha.Myśle ze zaczne od kumpnem większego gaznika i warriatora sportowego , ale jakie polecacie???




_________________

Yamaha aerox R 2008
Stage6 racing mk2
Top racing evo nq
Dellorto 21
Polini for race 3
Skf c4 teflon
Zawór stage6 NBR
Króciec stage6 mk2
Filtr powietrza polini air box




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2013, 10:26 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
Zacznij od cylindra i gaznika najlepiej . Wydech klasy mid race wiec moze np. cyl Airsal T6 ? Gaznik minimum 19 najlepiej 21




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2013, 10:30 
**

Rejestracja: 03 sie 2013, 16:30
Posty: 210
Pojazd: yamaha aerox R
Pisałem że wymiana cylindra nie wchodzi w gre :D




_________________

Yamaha aerox R 2008
Stage6 racing mk2
Top racing evo nq
Dellorto 21
Polini for race 3
Skf c4 teflon
Zawór stage6 NBR
Króciec stage6 mk2
Filtr powietrza polini air box




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2013, 10:33 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
to nie masz nawet co zakladac tego wydechu do serii ;) Ja tez mam za slaby cylinder do wydechu i pewnie bede musial zrobic porting . Wiec albo wymien cyl ew. zrob porting , albo nie zakladaj tego wydechu bo szkoda nawet .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2013, 10:37 
**

Rejestracja: 03 sie 2013, 16:30
Posty: 210
Pojazd: yamaha aerox R
To jest straszne bo dałem za wydech 750 zł , a aerox ma 5 tys przebiegu porting ani wymiana cyl nie wchodzi w gre




_________________

Yamaha aerox R 2008
Stage6 racing mk2
Top racing evo nq
Dellorto 21
Polini for race 3
Skf c4 teflon
Zawór stage6 NBR
Króciec stage6 mk2
Filtr powietrza polini air box




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2013, 10:48 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
tak to jest jak sie dobiera wydech nic o nim nie wiedzac a wystarczy tak niewiele wejsc na neta wpisac nawet w google i ci wyskoczy wszystko jak na dloni ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2013, 11:46 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Czemu porting lub wymiana cyla odpada? Wydałeś bez sensu pieniądze :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2013, 14:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Nie gadajcie że zły wydech bo do serii się nadaje również jak i do racinga. Ścigają się na nich na wyścigach w klasie 50 . Regulowałeś coś w ogóle ? Zabierz się za porządną regulację napędu , chcesz do dokup sobie wariator sportowy np polini i reguluj , rolki coś 4,9 g były sprężyna centralna stage6 medium i do tego np sprężynki sprzęgła polini zielone , kumplowi tak for race 3 chodził bardzo dobrze na serii cylu.(aerox). Możesz sobie ewentualnie założyc większy gazniczek (17,5)
Idąc tokiem myślenia niektórych potrzebna była by wymiana połowy silnika.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy