Dzisiaj jest 08 lut 2025, 17:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 gru 2013, 21:17 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Witam. Mam w swoim Bartonie wsadzony cylinder steg-a 70cc. do tego jakis gaźnik 17,5 dysza chyba 75 bo nie ma napisane. Leci mi teraz 75. Przyspieszenie wzrosło hmm... TOTALNIE BARDZO :P i mam zamiar dołożyć jakiś fajny sportowy wydeszek. mam do wydania 200zł. jakie polecacie wydechy? Myślałem nad tecnigas next-r chrom. Tylko nie jestem pewien czy będzie pasował. i czy osiągi sporo wzrosną?




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 gru 2013, 21:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
jak wyregulujesz to wzrosną na pewno




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 1:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Możesz wziąć jeżeli masz stage6 to replicę, albo może tecnigas triops, podobno cenowo, wysokoobrotowe, ale za to i osiagi lepsze, po za tym gaźnik 19mm wskazany, dużo lepsze osiągi, na 21mm byłby ogień, na małej dyszy spalanie nie wzrośnie zbytnio, a osiągi i chłodzenie się poprawią.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 12:51 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
a co powiecie o laser x pro?




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 13:44 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Przymałą dyszę masz przy tym cylku, celuj w granicach 90 bo długo się tym cylkiem nie nacieszysz , a najlepiej by było zmienić gaźnik na większy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 14:01 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
a co do dyszy... wczoraj założyłem dysze 95. za duza dławił się. Gaźnik jest wystarczający. nieźle sie zbeira. wczoraj przy przebeigu na tym cylku 50km odkreciłem głowice by sparwdzic stan gładzi cylindra powiem,że ejstem zadowolony




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 14:01 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
mateusz3352 pisze:
a co do dyszy... wczoraj założyłem dysze 95. za duza dławił się.
No to musisz celować ,na pewno na dyszy 75 ten cylek przytrzesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 15:43 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
To ja wymienie.tylko patrzylem jaki mam rozmiar dyszy teraz i nie ma napisane. Jaki jest zazwyczaj rozmiar dyszy w gaźniku 17,5?




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 gru 2013, 3:55 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
U mnie w Dell 17,5 siedziała 62 dyszka, ale to różnie jest z tym akurat.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 gru 2013, 14:31 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
I jeszcze tak na inny temat. Dzis gdy stalem na swiatlach pod gorke nacisnalem tylni hamulec. Nagle caly skuter zaczął sie trząść. Mysle ze to rolki wariatora juz sie scierają. Nie mam zbytnio jak go odkrecic wiec pytam was czy to moga byc rolki?




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 gru 2013, 14:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
Raczej że sprzeglem coś nie tak, zaczęło szarpać więc sprzeglem puszczalo, taka moja teoria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 gru 2013, 14:51 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
ale to na postoju było stałem i hamulec tylko wcisnąłem.




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2013, 18:05 
*

Rejestracja: 10 lis 2013, 17:47
Posty: 55
Pojazd:
Też tak miałem w bartonie na seryjnym sprzęgle :( sprężynki sprzęgła siadły i łapało sprzęgło .Wymień sprężynki sprzęgła a najlepiej to odkręć pokrywe i zakręć dzwonem jeżeli będzie się sprzęgło tarło o dzwon to znaczy że musisz wymienić sprężynki




_________________

-Wydech laser x-pro
-Wariator stage 6 sport pro
-Sprzęgło tec evo racing
-Dzwon polini
-Sprężyna centralna stage 6 strong




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2014, 3:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
mateusz3352 pisze:
a co do dyszy... wczoraj założyłem dysze 95. za duza dławił się. Gaźnik jest wystarczający. nieźle sie zbeira. wczoraj przy przebeigu na tym cylku 50km odkreciłem głowice by sparwdzic stan gładzi cylindra powiem,że ejstem zadowolony


Po 50km nie ma co sprawdzać, zbyt mały przebieg aby cokolwiek mogło siąść. Gaźnik 19 byłby lepszym rozwiązaniem, ale na tym powinieneś przy dobrej regulacji pojeździć, co do dyszy to w 17.5mm dysze są różne 72/75 ale większej jak 80 nie powinno być, dla porównania Dellorto 21mm ma oryginalnie dyszę główną 92.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2014, 12:59 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jakub03 pisze:
co do dyszy to w 17.5mm dysze są różne 72/75 ale większej jak 80 nie powinno być, dla porównania Dellorto 21mm ma oryginalnie dyszę główną 92.
Piszesz głupoty http://shop.mieloch.pl/gaznik-dellorto- ... 6397.bhtml i każdy gaźnik poniżej na tej stronie ma dyszę główną większą niż 80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sty 2014, 19:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Okej, mój błąd, potwierdzam :) Każdy się może pomylić :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy