Dzisiaj jest 25 lut 2025, 9:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 sty 2014, 20:59 
*

Rejestracja: 20 sie 2013, 21:05
Posty: 22
Pojazd: Malaguti F10
Witam, ostatnio przez własną głupotę zatarłem cylinder który był zamiennikiem oryginalnego(w orginale wypadlo zabezpieczenie i nie wiele z niego zostało). Muszę więc kupić kolejny cylinder który wytrzyma dłuższe trasy. Od razu mówię, że nie chcę 70cc ani wyżyłowanej 50. Cylinder musi być tani :) Na razie wybrałem 2: TEC 50 ECO oraz MOTOFORCE 50 ECO. Chciałbym abyście poradzili mi który wybrać ew. poradzić oferty innych firm.
Set:
Wario TopRacing
Sprzęgło RMS sport
Laser x pro

Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji:)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 sty 2014, 22:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Rób szlifa na tym co masz i wstaw dobry tłok np vertex - to o wiele lepsze rozwiązanie.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sty 2014, 0:39 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
jak chcesz nowego kup motoforca :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sty 2014, 9:17 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Teca nie bierz, to okropny szmelc, mi się zatarł przy odpalaniu, ponieważ tłok i pierścienie w ogóle nie miały spasowania.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sty 2014, 17:50 
*

Rejestracja: 20 sie 2013, 21:05
Posty: 22
Pojazd: Malaguti F10
A co powiecie na TNT?http://allegro.pl/cylinder-minarelli-ac-aprilia-sr-rally-scarabeo-i3789351548.html
Posiada grafitowy tłok, i słyszałem że TNT wcale nie są najgorsze :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sty 2014, 18:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
To jest to samo co motoforce eco.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sty 2014, 18:32 
*

Rejestracja: 20 sie 2013, 21:05
Posty: 22
Pojazd: Malaguti F10
Po czym to stwierdzasz kolego?:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2014, 4:02 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
Albo rob szlifa + nowy tłok.. albo zbieraj kase na cos lepszego :) Za grosze nie kupisz wytrzymałego cylindra.

Ja bym celował w malossi sporta 50 ;)




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2014, 14:37 
*

Rejestracja: 20 sie 2013, 21:05
Posty: 22
Pojazd: Malaguti F10
Nie będe robił szlifa bo to i tak nie jest oryginalny cylinder i to się nie opłaci. Celuje w zamiennika a nie w sporta, z resztą pisałem już to wcześniej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2014, 14:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
To co z tego, że to zamiennik? Kupując motoforce, teca, czy tnt dostajesz słabszy tłok niż vertex, który mógłbyś wsadzić robiąc szlifa na obecnym cylindrze.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2014, 17:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
jakub681 Szlif jest dobrym rozwiązaniem, ale za tłok vertexa zapłaci 180zł + szlif 80/100zł to jest 280zł, można kupić już polini sport 50cc, wiem, że autor nie chce wyżyłowanego cylindra, ale ten jest duużo lepszy od seryjnego, większa moc, lepsze osiągi, przy zachowaniu niskiego spalania, jak dla mnie najlepsza alternatywa, skoro w gre nie wchodzi 70cc. Polini ma bardzo dobre tłoki, cylindry są wykonane perfekcyjnie, nie to co w wypadku tec'a, ja bym wziął polini sport 50cc, ale to już tylko moja propozycja, zrobisz jak uważasz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2014, 15:59 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
tnt brał bym bez zastanowienia :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2014, 15:50 
*

Rejestracja: 17 lip 2013, 19:37
Posty: 74
Pojazd: Aprilia sr 50 www
ja polecam airsala sport 50 jest troche mocniejszy od seryjnego , jest aluminiowy ciezko go zagrzac i napewno duzo km zrobisz bez problemow




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2014, 16:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Data3 pisze:
ja polecam airsala sport 50 jest troche mocniejszy od seryjnego , jest aluminiowy ciezko go zagrzac i napewno duzo km zrobisz bez problemow



Mi padł po całych 800km :)




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2014, 18:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
jakub681 pisze:
Data3 pisze:
ja polecam airsala sport 50 jest troche mocniejszy od seryjnego , jest aluminiowy ciezko go zagrzac i napewno duzo km zrobisz bez problemow



Mi padł po całych 800km :)

To pewnie go ostro katowałeś, lub coś nie tak zrobiłeś.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2014, 18:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
nikodem239 pisze:
To pewnie go ostro katowałeś, lub coś nie tak zrobiłeś.


Został złożony perfekcyjnie, katować go nie mogłem, bo miałem seryjny wydech, jeździłem na najlepszym oleju, odpowoednio docierany, aż przy 800km strzelił pierścień i stracił moc, pierścień jakimś cudem wyleciał w wydech i nie uszkodził cylindra :)




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2014, 18:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
A ile dał Ci ten cyl km/h więcej, bo mam taki sam tylko na dotarciu. A co do oleju to jaki lałeś?




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2014, 19:11 
*

Rejestracja: 17 lip 2013, 19:37
Posty: 74
Pojazd: Aprilia sr 50 www
napewno po 800 km , a jak go docierałeś ? watpie zebys go dobrze docieral ... ja pamietam ze jak mialem motorynke to tez jak zalozylem nowy cyl , tlok i pierscienie szczelił mi pierscien , bo mu przylozylem troche , potem kupilem jeszcze jeden dobrze go dotarłęm i jezdzil jeszcze hoho




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2014, 19:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Szczerze mówiąc to prawie nic nie dał, może troszkę lepsze przyspieszenie i 2-3 km/h, najbardziej było odczuwalne to, że grzał się o wiele mniej niż seryjny. Na dotarciu musisz lać olej w proporcji 1:33, czyli 30ml oleju na 1l paliwa, potem 1:50, czyli 20ml oleju na 1l paliwa. Jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz prywatną wiadomość żeby tu offtopu nie robić.

-- 12 sty 2014, o 19:19 --

Data3 pisze:
napewno po 800 km , a jak go docierałeś ? watpie zebys go dobrze docieral ... ja pamietam ze jak mialem motorynke to tez jak zalozylem nowy cyl , tlok i pierscienie szczelił mi pierscien , bo mu przylozylem troche , potem kupilem jeszcze jeden dobrze go dotarłęm i jezdzil jeszcze hoho


Docieralem do 6-6.5 tysiąca obrotów, więc nie ma mowy o złym docieraniu, poza tym na seryjnym chińskim jeżdżę bardzo ostro a służy o wiele dłuzej niż airsal :)




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy