Dzisiaj jest 25 lut 2025, 13:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 sty 2014, 19:29 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
Witam!
Posiadam Yamahe Aerox z 2003r. 10000km autentycznego przebiegu.
Full seria -V max 75km/h.

Chciałbym zacząć modernizację od wydechu, wariatora oraz sprzęgła.
Czy to nada się pod seryjny cylinder?

Wydech Yasuni Carrera 16 Carbon Black Edition
Sprzęgło Tec Evo Racing d.105mm, regulowane
Wariator Kit Stage6 R/T Oversize

oczywiście po tym jakiś czas Cylinder 70 i gaźnik.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 sty 2014, 21:15 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Bedziesz miał bardzo ciezko wregulować...najpierw okres sobie cel czy bedzie Cie stać kupic cylinder klasy racing i spalanie powyzej 7l.




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sty 2014, 21:31 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
Myślałem o cylindrze Dr.Evo 70 Sport i gaźniku 21-24 /jak w 24 to PWK Stage6 ale to w przyszłości.
Na pewno mi zależy na wysokiej klasie wydechu oraz napędu bo chcę osiągnąć dużą moc jużna starcie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2014, 14:22 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
bez urazy ale raczej nie masz pojęcia :) gdybyś kupił c16 i wstawił do serii skuterek wgl by nie jechał bo wydech nie brła by rezonansu zaś dr.evo uzyskuje pełną moc gdy taki c16 dopiero zaczyna sie rozkręcać potem zaczynają sie tylko martwe obroty nie zbyt dobre dla silnika :) co do wariatora r/t musiał byś dokupić przeciwtalerz oraz korektor ponieważ r/t ma inny kąt bieżni i pasek nie zgrywał by się w stosunku wariator-korektor jeśłi miał bys seryjny




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2014, 15:23 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
To może inaczej, chciałbym wydech, wariator, sprzęgło by pośmigać na gumie ale żeby było to wszystko przyszłościowe.

Więc co powiecie na
Stage6 Pro Wydech
Stage6 Sport Pro Wariator
Stage6 Sprzęgło Stage6 Torque Control MKII d.107mm

Nie zależy mi na v maxie niech sobie jedzie 80-90 ale żeby miał moc.

Chyba że zaproponujecie mi jakiś Setup za 2200zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2014, 15:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Kolego widzę nie masz kompletnie pojęcia o tym, a więc wyjaśnię Ci, że wydechy które podałeś nie nadają się do serii, to jest męczenie silnika, a nie jazda, regulacja będzie udręką, do serii możesz założyć LeoVince ZX-R bądź Yasuni Z, ale myśląc przyszłościowo, to na ZX-R + Dr Evo 70 będzie ładnie szedł, ten cylek nie wykręca nie wiadomo jakich obrotów, także wydech wystarczy nawet do 70cc. Co do sprzęgła, pierw podałeś 105mm, a teraz 107mm, aerox posiada dzwon 107mm, więc wg tego kieruj się wyborem sprzęgła, wariator i te sprzęgło są bardzo dobrym rozwiązaniem, łatwa regulacja, zgrają się ze sobą.

Jeżeli chciałbyś setup pod stunt np to tak:

- Polini Sport 70cc ( 620zł )
- Wydech Polini For Race 3 ( 600zł )
- Wariator Stage6 Sport Pro ( 230zł )
- Sprzęgło Stage6 Torque Control MK II ( 330zł )
- Pasek Malossi X-Special ( 80zł- NIE KEVLAROWY )
- Gaźnik Dellorto 21mm + króciec Motoforce 21mm + Zawór Malossi ( razem 230+20+50 = 300zł )
- Wał Top Racing Evolution NG ( 350zł )

Cena łączna: 2340zł

Dość drogo, można dobrać tańsze sprzęgło np Polini For Race 3g i też będzie ogień :> ( 220 zł )
Dlaczego Polini ? Ten cylinder bardzo dobrze z dołu przyspiesza, co przy stuncie jest ważne, aby bez problemu wyrwać na koło. Co prawda zestaw bez dzwonu, ale seryjny wystarczy, a gdy dozbierasz grosza dokupisz sobie.

Zestaw do jazdy codziennej:
- Malossi Sport 70cc ( 560zł )
- Yasuni R ( 630zł )
- Wariator Stage6 Sport Pro ( 230zł )
- Sprzęgło Polini For Race 3g ( 220zł )
- Gaźnik 21mm Dellorto ( 230zł + zestaw u góry króciec i zawór = 300zł )
- Pasek Malossi X-Special ( 80zł- NIE KEVLAROWY )
- Dzwon Sprzęgła Stage6 WingCooler ( 180zł )

Cena łączna: 2200zł

Na obu zestawach przelatasz wiele km, oby dwa się spiszą w stuncie, zależnie od regulacji, polini lepiej z dołu zbiera, malossi nie zostaje w tyle, ale wybór pozostawiam Tobie tyle ode mnie, pozdrawiam. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2014, 18:35 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
Sprzęgło / Wydech / Wariator które dadzą najlepsze rezultaty pod względem przyśpieszenia?
Yasuni R
Yasuni Z
Stage 6 Pro replica carbon

Polini Hi-Speed Kit
Malossi MHR Overrange
Stage6 Sport Pro

Polini 2G Evolution III d.107mm
Stage6 Torque Control MKII d.107mm
Malossi Delta Clutch d.107mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2014, 19:11 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
A moze tak Polini For Race 4.? ;p




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2014, 19:30 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
Nie za mocny do serii?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2014, 19:36 
**

Rejestracja: 11 sie 2013, 14:13
Posty: 409
Pojazd: Keeway F-act NKD
W sam raz do seri :cool:




_________________

Zapraszam do F-act'a :)

f-act-naked-by-mazibox99-t375439.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2014, 19:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Wszystkie wydechy z tej serii są niskoobrotowe, a ich strojenie zapewnia moc od 50-70cc :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sty 2014, 15:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
naziol pisze:
bez urazy ale raczej nie masz pojęcia gdybyś kupił c16 i wstawił do serii skuterek wgl by nie jechał bo wydech nie brła by rezonansu zaś dr.evo uzyskuje pełną moc gdy taki c16 dopiero zaczyna sie rozkręcać potem zaczynają sie tylko martwe obroty nie zbyt dobre dla silnika co do wariatora r/t musiał byś dokupić przeciwtalerz oraz korektor ponieważ r/t ma inny kąt bieżni i pasek nie zgrywał by się w stosunku wariator-korektor jeśłi miał bys seryjny



Stage6 R/T Wariator kit ma w zestawie przeciwtalerz
Ja bym się pokusił o POLINI for Race4 sprzęgło Polini for Race 3g/Stage6 Torque control, wariator Polini Hi-Speed/ Stage6 PRO, a później cylek Malossi Sport 70 i gaźnik 21mm




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy