Dzisiaj jest 02 maja 2025, 0:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 sty 2014, 17:36 
*

Rejestracja: 01 wrz 2013, 11:47
Posty: 59
Lokalizacja: Daleko:)
Pojazd: TGB 101S
Witam mam pytanie jak sprawdzić czy pierścienie są zużyte kupiłem tłok meteora szlif cylinda i po przejechaniu najwyżej 15 km od założenia dzwonienie z cylinda? czy jest możliwość że pierścienie by się tak szybko wytarły? jeśli tak prosze o prosty sposób tego sprawdzenia tłoku już mam wyciągniety zero rys


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 sty 2014, 17:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
włóż pierścień w cylek i sprawdź jaka będzie przerwa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2014, 17:44 
*

Rejestracja: 01 wrz 2013, 11:47
Posty: 59
Lokalizacja: Daleko:)
Pojazd: TGB 101S
a jaka powinna być przerwa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2014, 18:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
zmierz u siebie a ja zaraz pójdę zmierzę ile wynosi na jakimś nowym cylku i będzie wiadomo.
jak pierścienie nie trzymają ciśnienia to od razu widać po tłoku. jest tak jak by okopcony poniżej pierścieni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2014, 18:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
To nierealne, że po tylu km pierścienie poszły.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2014, 18:35 
*

Rejestracja: 01 wrz 2013, 11:47
Posty: 59
Lokalizacja: Daleko:)
Pojazd: TGB 101S
a może szlif kiepsko zrobiony?

-- 12 sty 2014, 19:35 --

bart1aerox100 to może idz do siebie i zmierz jaką masz przerwie i mi napisz ok?:) bo ja jutro muszę szczeliniomierz kupić jutrp bo pożyczyłem koledze na wieczne oddanie:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2014, 18:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
0.20 na ścisk
też tak uważam że napewno nie pierścienie jeżeli są w całości. nie po takim przebiegu. nawet najtańsze chińskie tak szybko się nie zużyją




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2014, 18:39 
*

Rejestracja: 01 wrz 2013, 11:47
Posty: 59
Lokalizacja: Daleko:)
Pojazd: TGB 101S
0.20 na ścisk to oznacza że przy włożonym samym pierścieniu w cylku między zamkami jest taki luz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2014, 19:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
tak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2014, 9:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Objawy zużytych pierścieni
- okopcony tłok powyżej pierścieni. Przepuszczają
- Słaba moc i kompresja


Mi się zdaję że co innego brzęczy




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2014, 11:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Maciek1997 pisze:
Objawy zużytych pierścieni
- okopcony tłok powyżej pierścieni. Przepuszczają
- Słaba moc i kompresja


Mi się zdaję że co innego brzęczy

Chciałeś powiedziećchyba poniżej pierścieni.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2014, 14:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
dokładniej na dole i między pierścieniami :) ją akurat nigdy nie miałem doczynienia z dzwoniącymi pierścieniami częściej pękają niż dzwonią sorki ale na tel jestem




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2014, 18:11 
*

Rejestracja: 01 wrz 2013, 11:47
Posty: 59
Lokalizacja: Daleko:)
Pojazd: TGB 101S
Witam bart1aerox100 mam luz między szczeliną pierścieni w cylindrze 0.35 co o tym sądzisz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2014, 8:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
moim zdaniem jest dobrze, taki luz co podałem to jest w chińskim zestawie. ogólnie później przeszukałem internet żeby znaleźć info na ten temat i podają że nawet 0.4 jest spoko,
pierścienie tak szybko się nie wytarły :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2014, 18:23 
*

Rejestracja: 01 wrz 2013, 11:47
Posty: 59
Lokalizacja: Daleko:)
Pojazd: TGB 101S
a jak tłok ma delikatny luz w cylindrze już z założonymi pierścieniami to normalne?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2014, 18:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Pierścienie muszą się ułożyć. Przejedź ~50km, powinno ucichnąć.




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy