Dzisiaj jest 24 lis 2024, 1:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 cze 2013, 19:47 
**

Rejestracja: 07 sie 2011, 18:42
Posty: 238
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Siema. Ile powinno byc powietrza w oponie z tylu zeby dobrze sie latalo na gumie? Bo dzis dostalem opinie ze mam za malo i temu mnie znosi ciagle mialem chyba 0.8bar i wyrywalem go jak chcialem za kazdym razem. Podjechalem na stacje dopompowalem do 1.2bar to teraz ciezej wyrwac a podjechac troche to juz w ogole. Ile macie u siebie ? heelp ;p


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2013, 20:49 
*

Rejestracja: 05 sie 2011, 20:31
Posty: 139
Pojazd:
Powietrza musi być w sam raz. Nie słuchaj bajek że mało powietrza i latasz.. bo to brednie.. Nauczyć się musisz na normalnie napompowanej oponie ( ciśnienie takie jak jest wskazane) i wtedy ogarniasz równowagę i latasz.. Co z tego że na flaku dobrze jedzie się na prost przez 20m a jak trafisz na pochyłą drogę to już g*wno zrobisz :) tyle w temacie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2013, 16:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Baliq, Tak tak no napewno.. Nikt ci tego nie powie ja latam na 2.0 Kumpel na 1,0 zależy od gumy i wprawy.Na początku najlepiej jest jeździć na kapciu jakieś 0,5 później ogarniesz to większe ciśnienie nie będzie sprawiało problemu :mrgreen:




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2013, 7:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 21:01
Posty: 548
Lokalizacja: Zamosc / okolice
Pojazd:
Dołączam się do pytania , a jeśli mam wąska opone na feli 10'' to lepiej jak mniej czy więcej ?




_________________

Sfera

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... ggio+sfera




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2013, 8:26 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
Im mniej tym łatwiej zacząć, skutera nie będzie tak łatwo znosiło ja jak zaczynałem na piaggio pompowałem 0.5 max 0.7 a po treningach jak już ogarniałem nie sprawiało mi problemu czy mam 0.5 czy 2.5 bo potrafiłem utrzymać równowagę.




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2013, 19:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2013, 16:25
Posty: 139
Pojazd:
Im mniej tym łatwiej zacząć :lol: jak będzie za mało to oponę zniszczy :wink:




_________________

Pal gumę nie duszę


Ostatnio zmieniony 05 lip 2013, 19:37 przez sokolprosto, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2013, 19:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Na początek 1,4 , później już musisz mieć normalnie 2.0 , bo na kapciu cyrkla nie wykręcisz.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2014, 14:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2013, 21:12
Posty: 57
Pojazd: TGB
ja sie uczyłem prostego "weely" przy ok 1.5 bara. Teraz krece cyrkle i potrafi normalnie go utrzymać przy ciśnieniu 2.5bara. w tylnim kole.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2014, 17:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
U mnie w 2 oponach jest tyle że nie da rady jej ścisnąć. Po prostu na full. I jeździ się normalnie.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2014, 0:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
Ja śmigam na lekkim kapciu cały czas i czy to prosta czy cyrkle to robi robotę.
A jak dopompowałem do normalnej jazdy to cyrkle gorzej szły(wywala na zewnątrz)




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2014, 16:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2013, 21:12
Posty: 57
Pojazd: TGB
to czy wywala na zewnątrz czy nie zależy czy masz dobrze opanowane i jak jestes przyzwyczajony. Ja osobiscie preferuje normalnie ciśnienie w tylnym i przednim kole lepiej sie cyrkle kreci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2014, 17:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2011, 14:04
Posty: 231
Lokalizacja: Maków
Pojazd: Yamaha Slider

Ostrzeżenia: 1
Opuna jak opuna za mało powietrza zejdzie musi być w sam raz i śmigaj tak jak jest bo jak spuścisz to ptak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2014, 19:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Ok panowie ,wystarczy, po co walkowac topic sprzed pół roku ? :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy