Dzisiaj jest 26 cze 2025, 22:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 paź 2009, 22:11 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 20:48
Posty: 16
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
Witam serdecznie,

mam Kymco S9 LC i mam parę pytań odnośnie mojej maszyny, a mianowicie:
1. Mam przekładnie trochę porysowaną i chciałem sobie ją odnowić, ale również zachować oryginalny kolor. Jest taka możliwość? Jak nie to zostaje mi tylko polerka..
2. Miernik paliwa w zbiorniku, czy ktoś z Was wie jak się do niego dobrać?
3. Chciałem zrobić tak żeby sama nie chowała się, coś trzeba z tą spręzyną zrobić, ale boję się, że będzie opadać w trakcie jazdy. Macie jakiś pomysł?
4. Czy zakładania termometra Stage6 ma jakiś sens oprócz lansu w skuterze? I do jakiego źródła zasilania się to podłącza?
5. Jakie praktyczne i widoczne zmiany wnosi wariator np. malossi?
6. Na co zwracać uwagę przy kupowaniu płynów hamulcowego i chłodniczego?
7. Czy gasboxa założy laik w tych sprawach i czy brać ten stage6 czy lepiej taki malossi?

Mam nadzieję, że nie przytłoczyłem nikogo ilością pytań, ale chciałem mieć wszystko w jednym temacie.

Pozdrawiam K.P.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2009, 22:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
1. Jak znajdziesz kod lakieru oryginalnej przekładni z kymco to możesz pomalować . Po za tym możesz sobie przemalować na dowolny kolor :).
2. Po co dobierać się do pływaka w zbiorniku ?
3. ta sprężyna ma być na swoim miejscu bo co nie zrobisz to ta nóżka będzie opadała a ona zabezpiecza przed tym ,że jak usiądziesz na skuter i pojedziesz to żeby się złożyła i w ten sposób nie wypi~ się na pierwszym lepszym zakręcie w lewo ..
4. Po co zakładać termometr jeżeli oryginalny pokazuje poprawne wskazania ? wystarczy nauczyć się go czytać ...
5. To było opisane na forum .. Ale najlepiej tuning zaczynać od wydechu i dopiero później wariator
6. Przy płynie hamulcowym to musi być to koniecznie DOT 4 a przy chłodniczym to żeby kupować płyn na lato ! no chyba ,że jeździsz w zimę to wtedy tak do -15 jest optymalny płyn .
7. Jeżeli nie masz kompletnego pojęcia co to jest podciśnienie i gdzie znajduje się wężyk od podciśnienia to lepiej tego nie ruszaj .. po za tym w całkowicie seryjnym sprzęcie dużo gasbox tobie nie da i jak już będziesz kupował to tego gumowego malossi ponieważ on najlepiej współpracuje z 50cm3 z tego powodu iż ma możliwość zmiany objętości .




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 7:54 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
leonid pakas pisze:
4. Po co zakładać termometr jeżeli oryginalny pokazuje poprawne wskazania ? wystarczy nauczyć się go czytać ...

Nie wiem czy wiesz ale w s9 nie ma wskaźnika temperatury tylko jest dioda. I ni opłaca sie kupować termometr gdyż nie osiada zbyt dużych temperatur




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 16:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Ja się kierowałem znajomością zegarów z amerykańskiej wersji :P . Ale i tak dioda wystarcza w zupełności do pokazywania temp :D




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 17:01 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 20:48
Posty: 16
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
Dziękuję za te odpowiedzi, ale idąc dalej:
1. Czy zna ktoś kod koloru przekładni? ;) Gdzie go mogę szukać?
2. Chcę się dostać do niego ponieważ uważam, że jest zepsuty, nawet jak działa to z czystej ciekawości, jest jakiś sposób?
3. Wielu moich znajomych ściągało ją i nóżka nie spadała, ja wiem jak oni to zrobili, a teraz nie mam do nich kontaktu.
5. Domyślam się, że jest to gdzieś opisane, pytam tylko w praktyce jakie daje zmiany wariator
7. Właśnie szykuję się do zmiany wydechu i wariatora, może coś więcej jak starczy mi pieniędzy i generalnie taki gosbox, nawet jak da mi te 0,5l/100km to będę zadowolony.
Jest jakiś tutek/instrukcja do zakładania tego?

Dziękuję.

PS. Znacie jakiś sklep z seryjnymi częściami do Kymco? Najlepiej internetowy lub z wysyłką. Chce kupić owiewkę na kiere bo mi popękała i strasznie lata i hałasuję jak się jeździ.

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 17:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
1. motorland
2. musisz rozebrać wszystkie plastiki i później szukać baku :P.
3. n/c
4. nima
5. wario daje bardzo mało na v/maxie i na przyśpieszeniu ale w połączeniu z wydechem i dobrą regulacją wariator dopiero zaczyna pokazywać na co go stać ;] .
6. ...
7. na gasboxie i świecy irydowej spalanie powinno spaść około o 0,5ltr . Tutek jest w necie i na tym forum ... SZUKAJ !

PS. Motorland :).




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 17:59 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
Aby dostać sie do pływaka należy wymontować kufer, rączki pasażera i ten plastik co jest pod nimi wtedy ukazuje się nam takie coś z czego wychodzą kable . należy to odkręcić i w tedy wychodzi nam pływak ( lepiej mieć do połowy pusty bak bo może nam benzyna uciec)
A co do plastików to skuter centrum


Ostatnio zmieniony 26 paź 2009, 18:01 przez lakii123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 19:11 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 20:48
Posty: 16
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
Lakii123:
Dzięki, tak się właśnie zastanawiałem czy to da się odkręcić czy też nie. Widać mocno przykręcone, dziś spróbuję jeszcze raz.

Jeszcze tylko z tą nóżką, niech ktoś kompetentny się wypowie na ten temat. Podnieść raczej nie zapomnę, a już parę razy prawie spadł z bocznej.

Pozdrawiam.

Ps. Korzystając z okazji: przy wymianie wydechu i wariatora, o jakie części warto zadbać/wymienić?

Czy ktoś z Was zna podstawy elektroniki bo mam mały projekt w skuterze (żadne audio) Chodzi o połączenie, zasilania, paru diod, przełącznika i czujnika ruchu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 19:23 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
Z tą elektronika zagadaj do Mycena on jest specjalista z takich rzeczy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 19:39 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
pastersky pisze:
Jeszcze tylko z tą nóżką,
Ile masz uszu na tej podpórce do zaczepienia sprężyny :?: 1 czy 2 :?: Mam z dwoma. Zależnie w której jest zaczepiona ,podpórka składa się sama po wyprostowaniu skutera lub trzeba ja złożyć . Taki prosty patent :cool:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 20:54 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 20:48
Posty: 16
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
Witam ponownie,

tym razem zrobiłem pare fotek.

foto 1
Pierwsza w celu zapytania się co to jest? Było pod bocznym plastikiem koło tylniej lampy.


foto 2
Foto 2 to zdjęcie nóżki bocznej, jak widać nie ma dwóch "uszu" ale dwie sprężyny, możliwe jest, że jedna trzyma w poziomie, druga w pionie?

Foto 3 Przedstawia, zbiornik paliwa z dojściem do pływaka, jak to się zdejmuje? Wystarczy odkręcić ręką, próbowałem, ale nie daje rady. foto 3

Foto 4 z innej beczki trochę, połączenie silnika z tłumikiem. Dlaczego takie czarne jakby zwęglone? foto 4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 20:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
To pierwsze foto to jest dopalacz spalin z tego co widzę bo wchodzi w to nie uszczelniona rurka i to raczej do paliwa nie wchodzi ...

Foto 3 to odkręcasz ten okrąg zaznaczony kwadratem .

foto 4 . Chyba nie masz założonej uszczelki bo to tak wygląda jak niedopalony olej czy coś .. nie masz wrażenia ,że głośniej tobie chodzi ?




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!


Ostatnio zmieniony 26 paź 2009, 21:01 przez leonid pakas, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 21:09 
*

Rejestracja: 24 paź 2009, 23:29
Posty: 126
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Już Ci mówię co to jest foto 1 :)
Sam gdy wymieniałem tłumik byłem zdziwiony co to jest. Z tłumika idzie taka rurka o którą każdy pyta. Ta rurka kończy się właśnie takim urządzeniem. To nic innego jak ogrzewanie tylnej lampy spalinami z tłumika. Tam bodaj, że jest jakiś filtr i wychodzi tylko ciepłe powietrze. Przy zmianie tłumika rurke należy odczepić od tłumika i położyć np koło cylindra bo tam jest ciepło. A jak popada czy umyjesz go to wyparuje wody troche z elektryki przy lampie.


Ostatnio zmieniony 26 paź 2009, 21:10 przez MaciekKS9, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 21:20 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
A nie ma tam z tyłu zbiornika z olejem.Podgrzewanie oleju w przypadku jazdy w zimie ,to rozumiem ale lampy :?: :/ Przecież żarówka sama emituje ciepło wiec po co jej jeszcze podgrzewanie :?: Chyba tylko po to aby ja szybciej trafiło :?




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 21:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2009, 10:01
Posty: 140
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
To nie jest żadne podgrzewanie tylko tak jak napisał leonid pakas, katalizator "dopalacz spalin"




_________________

Kymco Vitality 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 21:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
To jest dopalacz spalin i ta "puszka" powinna być połączona z filtrem powietrza jak to ja mam w b&w ,że rurka idzie pod plastiki .




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 21:26 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 20:48
Posty: 16
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
Leonidas:
Chodzi normalnie, nie zauważyłem nic niepokojącego.

Inni: Dzięki wielkie za odpowiedzi. To co z tą nóżką?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 21:27 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Ja tam widzę tylko jedna sprężynę :?




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 21:33 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 20:48
Posty: 16
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
Nie no, są dwie. Jedna w drugiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 21:57 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Kąt pod jakim jest wspawany pręt do którego jest zaczepiona sprężyna gra role. Jutro postaram się zrobić fote jak to wygląda u mnie.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy