Dzisiaj jest 16 lis 2024, 9:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 sty 2014, 18:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
Witam. Posiadam Yamahe Aerox z takim setem:
-Cylinder: Malossi MHR Team II 7T
-Wał: Malossi MHR RHQ Korbowód 85mm sworzeń 12mm
-Gaźnik: Dellorto 21mm + ręczne ssanie Polini
-Wariator: Malossi MHR
-Sprzęgło: Stage6 Torque Control MK II
-Korektor momentu obrotowego: Malossi MHR Overrange
-Wydech: Yasuni C16 Black Edition
-Fajka świecy: NGK
-Filtr powietrza: TNT Racing
-Zapłon - Seria

Już drugi raz w ciągu kilku miesięcy urywa mi nity przy magneto... Zastanawiam się czym to może być spowodowane ? Co myślicie??

Pozdrawiam.




_________________

Yamaha Aerox Race Replica 70cc EVO MHR TEAM 2 <- Zajrzyj !
Lajkuj fanpage mojego roxa ! :D
https://www.facebook.com/aerox.mhrteam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 sty 2014, 19:03 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
jak781 pisze:
Już drugi raz w ciągu kilku miesięcy urywa mi nity przy magneto
Magneto to samo czy inne,sam nitowałeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sty 2014, 19:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
n0ooRt pisze:
jak781 pisze:
Już drugi raz w ciągu kilku miesięcy urywa mi nity przy magneto
Magneto to samo czy inne,sam nitowałeś?


Przy jednym mi urwalo, potem kupilem drugie i tez urwalo. Ale przy tym pierwszym urwalo mi jak zmienilem wydech z c16 city na metrakita pro race 2. Teraz mam c16 zwykle i tez urwalo... podejrzewam osobiscie, ze to od obrotow duzych... ale sam nie wiem ;/




_________________

Yamaha Aerox Race Replica 70cc EVO MHR TEAM 2 <- Zajrzyj !
Lajkuj fanpage mojego roxa ! :D
https://www.facebook.com/aerox.mhrteam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sty 2014, 19:43 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Mi to wygląda na bicie wału, lub łożysko jest walnięte od strony magneta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sty 2014, 22:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
Ktos moze jeszcze sie wypowie ?




_________________

Yamaha Aerox Race Replica 70cc EVO MHR TEAM 2 <- Zajrzyj !
Lajkuj fanpage mojego roxa ! :D
https://www.facebook.com/aerox.mhrteam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sty 2014, 15:01 
*

Rejestracja: 22 lis 2013, 15:26
Posty: 157
Pojazd: Aprilia Sr
Tak jak kolega wyżej mówi , wał może miec bicie przez co zachacza magneto o cewki i zrywa nity , a przy zapłonie wszystko ok ? cewki dokręcone ?? zobacz czy na wewnętrznej powierzchni magneta nie ma rys świadczących o ocieraniu cewek .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy