Dzisiaj jest 11 lut 2025, 17:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sty 2014, 21:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2012, 17:28
Posty: 46
Pojazd: Rieju SMX 50 08r
hejka :)

Ostatnio strasznie mi kopci na biało i bardzo słaba kompresja (6 atmosfer) ale mocy mu nie brakuje oprócz tego że ma czasami małe dziury na wysokich obrotach :/ Zatem pomyślałem że to pewnie simer wału od str. sprzęgła. Przed chwilą odkręciłem śrubke spustu i taki zonk: szary olej :shock: Jaka jest tego wina? Czyżby woda mieszała się z olejem?
aaa i to kopcenie i słaba komprecha to będzie wina tego simmeringa? Bo sam nie wiem na 100% :?

Pozdro 600 :cool:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 sty 2014, 1:11 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Co do kompresji to ja bym obstawial zużyty lub pęknięty pierścień. Rozbiera cyla i zobacz co i jak, bo jak pierścień się rozleci to albo poleci wydechem i będziesz miał szczęście albo Ci uszkodzi tłok i cyla.
A co do kopcenia to zmień uszczelki cylindra na nowe.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sty 2014, 13:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2012, 17:28
Posty: 46
Pojazd: Rieju SMX 50 08r
ok zrobie tak jak mówsz. Jeśli musiałbym wymienić piercień to kupuje nowy, zakładam, docieram i sznita? Czy musiałbym robić szlif albo coś w tym rodzaju? Aaa i doda to coś do mocy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sty 2014, 15:25 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Szlifa nie musisz, chyba że byś miał przytartego cyla. Tak docierasz tak około 100km i wystarczy bo pierścień po prostu musi się dobrze ułożyć. Co do mocy to tak bo jeśli teraz masz 6 atmosfer, to po zmianie pierścienia (jeśli on jest winny) odczujesz wzrost mocy bo kompresja wzrośnie.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sty 2014, 21:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2012, 17:28
Posty: 46
Pojazd: Rieju SMX 50 08r
To lajtowo, polecacie jakieś dobre pierścienie czy brać obojętnie które? zdjąłem cylek i pierścien pękł jak go tylko troszkę odchyliłem, oby to była tego wina :)

I gdzie kupie pierścienie oraz uszczelki za jednym razem?? Na mielochu same do airsala są a na racing-planet znalazłem takie:
http://www.racing-planet.pl/8968-pierac ... 18425.html
Jest tam napisane "TYLKO DO CYLINDRÓW ŻELIWNYCH". Mam oryginalny am6 - żeliwo czy alu??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sty 2014, 21:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2014, 19:23
Posty: 497
Lokalizacja: CLS
Pojazd: Aprilia MX 70
To jest cylinder żeliwny ;)




_________________

Skomentowałem twój sprzęt ? Odwdzięcz się tym samym:

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sty 2014, 16:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2011, 21:17
Posty: 108
Lokalizacja: Dobiegniew
Pojazd: Yamaha DT 50x SuperMoto
Co do szarego oleju to uszczelniacz pompy wody.
Polecam kupić zestaw naprawczy pompy wody, ale jak szkoda ci kasy to http://allegro.pl/minarelli-am6-uszczel ... 09744.html




_________________

Wpadnij do mojej DT :D
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 49#2235749




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy