Dzisiaj jest 25 lis 2024, 10:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 sty 2014, 19:48 
*

Rejestracja: 30 lis 2013, 21:02
Posty: 5
Pojazd: honda x8r s
siemka mam problem z moją handa x8r s gdy kupiłem ją na 50cc jechała max 65 spokojnie lecz wchodziła na obroty dopiero po 45 potem nagle prędkość spadła do 55... pojechałem z tym do mechanika który powiedział że cylinder do wymiany więc wymieniłem cylinder oraz tłok na nowy zmieniło się o wiele przyspieszenie przyspiesza bardzo szybko lecz predkość v-max jest nadal 55 czasami dojde do 57 z górki dojechałem nią do 65 lecz tak jakby odcinało dopływ czy coś takiego czy może gaznik trzeba wymienic czy jakieś blokady są jeszcze wiem ze cdi,gażnik są odblokowane honda jest to małym tuningu niewiem czy wario czy jak to sie nazywa ale to po lewej jest marki polinni a to po prawej malossi gaznik jest sportowy razem z wydechem więc według wszystkich 80 powinienem spokojnie jechać a tu tylko 55 ;/ co może być powodem tego?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 sty 2014, 0:10 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
To po lewej to może być tez przeciwtalerz.
A po prawej to może być dzwon albo sprzęgło, zależy co masz na myśli...
A próbowałeś regulacji napędu.?
Jak czujesz że mu brakuje paliwa to sprawdź kolor świecy, jak nie bd w kolorze kawy z mlekiem to gaźnik też wyreguluj.
I też dużo zależy jak docierałeś, bo jak zatarłeś przy docieraniu że takie słabe osiągi to normalnie kaplica.
I nie pisz tak chaotycznie bo można się pogubić.

I jeszcze jedno: "gaznik jest sportowy razem z wydechem".
Co to za gaźnik i jaki rozmiar gardzieli i nazwa wydechu. Nikt tu jasnowidzem nie jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2014, 1:05 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Masz blokadę na module.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2014, 10:41 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Ja mam blokadę na module i jakoś mi leci 80 z górki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2014, 16:06 
*

Rejestracja: 30 lis 2013, 21:02
Posty: 5
Pojazd: honda x8r s
marossek pisze:
To po lewej to może być tez przeciwtalerz.
A po prawej to może być dzwon albo sprzęgło, zależy co masz na myśli...
A próbowałeś regulacji napędu.?
Jak czujesz że mu brakuje paliwa to sprawdź kolor świecy, jak nie bd w kolorze kawy z mlekiem to gaźnik też wyreguluj.
I też dużo zależy jak docierałeś, bo jak zatarłeś przy docieraniu że takie słabe osiągi to normalnie kaplica.
I nie pisz tak chaotycznie bo można się pogubić.

I jeszcze jedno: "gaznik jest sportowy razem z wydechem".
Co to za gaźnik i jaki rozmiar gardzieli i nazwa wydechu. Nikt tu jasnowidzem nie jest.


blokada na gażniku jest zdjeta cdi też.regulacji napedu nawet nie wiem co to jest na innych forach dużo osób mi to proponowało lez nie wiem co to jest.
świeca jest nowa gaznik był regulowany,Napewno go nie zatarłem bo to było nie możliwe gdyż od 1 odpalenia jedzie max 55km/h,wydech to ZX a kolanko LeoVince




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2014, 23:29 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
wariator-rolki-wariatora-sprezyna-korygujaca-t61.html

Jak przeczytasz to wszystko to może będziesz coś wiedział na temat regulacji napędu.
Ja tego nie czytałem i jeszcze nie regulowałem napędu dlatego nic ci nie doradzę co i jak, jedyne co mogę dodać to to że hondy lubią ciężkie rolki. (np. ok. 9g.)
Dlatego jak będziesz to robił niech koło cb bd ktoś kto się zna albo jak jesteś kasiasty oddaj do mechanika żeby ci go wyregulował.
A jak mechanik ci powie że jakieś kosmiczne ilości gotówki chce od cb to się targuj.
Mechanik też człowiek, a tym bardziej pewnie ci coś opuści bo w zimie nic nie robią, na wiosnę to będzie miał armagedon jak ludzie ich zasypią pierdzikami co nie odpalają po zimie.. xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2014, 23:17 
*

Rejestracja: 04 lip 2012, 20:40
Posty: 145
Pojazd:
jeśli jedziesz maks 55km/h to jest pewne że masz blokade na module bo jeśli ktoś ci chce wmówić to że np. ma blokade na module i mu leci więcej niż 65km/h to to są brednie i tyle bo chodziaż by miał maszt wiatr wiał 100km/h i zjeżdżał z himalai to nigdy by nie przekroczył 70 a za regulacje rolek odemnie kiedyś mechanik wziął 30zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2014, 15:34 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Noto jak wygląda odblokowany moduł w x8r.?
Jak ostatnio patrzałem na mój to nigdzie nie był przecinany i wszystkie kable były całe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sty 2014, 17:58 
*

Rejestracja: 30 lis 2013, 21:02
Posty: 5
Pojazd: honda x8r s
u mnie jest dziura w module i jest jakis kabel przecięty wiec to na pewno nie jest modul




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2014, 17:46 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Noto wtedy to musi być regulacja napędu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy