Dzisiaj jest 17 maja 2024, 22:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 lis 2013, 18:16 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jakub03 pisze:
Musisz rozebrać kartery silnika i wybić ten uszczelniacz, pewnie porobiły się mikro otwory, których nie widać, a są, a ciecz i gazy się przedostają, jest z tym trochę roboty, ale uszczelniacze drogie nie są.
Ja tego nie pisałem i nie próbuj teraz ściemniac i też trzeba było normalnie napisac, autor postu chciał porady na temat wymiany uszczelniacza a nie rozbierania silnika w drobny mak.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 lis 2013, 20:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Nie.mam co sciemniac, nie chce mieć.wrogów na forum,.chciałem mu tylko.pomóc wg.własnego doświadczenia i tyle ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2013, 21:08 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8335
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Proszę się trzymać tematu. Oba sposoby są na swój sposób dobre ,lecz gdy nie ma konieczności rozpoławiania silnika z innej potrzeby należy simering wymienić sobie z zewnętrznej strony zdejmując wariator.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2013, 21:24 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Możecie mi powiedzieć co się ściąga aby dostać się do tego simeringu?
Oczywiście po ściągnięciu wariatora
Odkręcamy tą śrubę sześciokątną czy co ?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2013, 21:44 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8335
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Killer85 pisze:
za chiny nie mogłem jej odkręcić


Tego się nie odkręca do wymiany uszczelniacza "!!"

Tak w ogóle co to jest ? :shock: To tak wygląda jakbyś zamiast uszczelniacza miał wspawaną / wbitą jakąś tulejkę i cienką gumkę założoną na wał. Prawidłowo to powinno wyglądać tak jak tutaj :

Obrazek




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2013, 21:54 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Rozumiem
I co w takiej sytuacji można zrobić?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lis 2013, 10:45 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Killer85 pisze:
Możecie mi powiedzieć co się ściąga aby dostać się do tego simeringu?
Masz napisane na 1 stronie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lis 2013, 14:18 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Wariator ściągnięty

Jest tam tak jak pisaliście

Potem porobię fotki

-- 2 lis 2013, o 15:18 --

Wygląda to tak

Obrazek

Nie udało mi się tego simeringu wyciągnąć-wpadł on głębiej
Jest tam jakaś sprężynka




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lis 2013, 14:45 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Musisz go czymś wyciągnąc podważając za tą zieloną gumę ,drut z parasola lub coś podobnego żeby szło zachaczyc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lis 2013, 14:51 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Miałem kawałek druta i niechciał wyjść




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lis 2013, 15:24 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Coś twardszego np. zakrzywiony gwóźdź




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lis 2013, 19:48 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
W poniedziałek spróbuję a najlepiej jak będę miał nowy simering

Zastanawiam się jaki simering kupić aby pasował

Znalazłem to
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 12d26b71e8

-- 2 lis 2013, o 20:48 --

albo to
http://motor-x.pl/czesci-do-skutera,lin ... -8x30x5-vp

Tutaj mamy części konkretnie do mojego modelu skutera




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lis 2013, 19:57 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jak nie jesteś pewien to po demontażu starych odczytasz nr i wtedy będziesz szukał lub je zmierzysz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sty 2014, 11:26 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 14:49
Posty: 12
Pojazd: kingway coliber
Sory że się wtrącam ale kolega ma racje to bez sensu rozpoławiać silnik i robić sobie roboty na pół dnia jeżeli wystarczy odkręcić wariator i wymienić uszczelniacz a co do tego oleju to ja w swoim coliberku też myślałem że leci mi olej z uszczelniacza, wymieniłem uszczelniacz a tu dalej leci okazało się że leciało spod cylindra bo uszczelka była przerwana a olej poprostu spływał w okolice wariatora pod wpływem prędkości




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy