Dzisiaj jest 01 gru 2024, 3:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 sty 2014, 22:51 
*

Rejestracja: 20 lip 2011, 23:09
Posty: 49
Pojazd: Piaggio Nrg Mc2
Witam

Sprawa jest tego typy:

czy da rade przerobić moje pg nrg mc2 ac na lc??
koledzy mówią że wystarczy zmienić cylek, założyć pompe wody, chłodnice i zbiorniczek wyrównawczy.

Proszę o pilną odp ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 sty 2014, 23:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2011, 9:35
Posty: 106
Lokalizacja: NNI
Pojazd: Gilera Stalker 70ccm
kartery lc (chyba ze zakladasz pompe elektryczną,cylek,pompa,chłodnica weże itd sam przerabiam stalkera z sporta ac na raciga lc ;)




_________________

Gilera Stalker top 70ccm By patrex2 Swap na Lc Racing <3
gilera-stalker-top-performance-70cc-by-patrex2-t373281.html
Wpadnij,Zobacz,Oceń ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2014, 19:30 
*

Rejestracja: 28 paź 2012, 17:28
Posty: 29
Pojazd:
Jak być mial mina to wtedy by było tak jak mówią twoi koledzy. Ale w pg nie da rady tak chyba że chcesz jak kolega wyżej pompa elektryczna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2014, 21:43 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
elektryk tu też nic nie da. wiem bo sam miałem taki sam problem Musisz mieć conajmniej mały karter od LC. Ponieważ tam wychodzi rurka która odpowiada za wylot wody z cylka ( w cylku jest tylko w głowicy wlot wody) a wylot idzie przez karter.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2014, 17:53 
*

Rejestracja: 28 paź 2012, 17:28
Posty: 29
Pojazd:
No tak dobrze mówisz w pg jest trochę inaczej .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2014, 17:57 
*

Rejestracja: 20 lip 2011, 23:09
Posty: 49
Pojazd: Piaggio Nrg Mc2
a wgl opłaca się przerabiać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2014, 20:23 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Jak masz silnik nowego typu z kostką wychodzącą pod magnetem to masz otwór na króciec pompy wody, także możesz zakładać LC z elektryczną pompą bez problemu i większych przeróbek.




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2014, 20:38 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
jak masz kase to możesz przerabiać jak coś mam cześci




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2014, 18:12 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
Dzisiaj lookałem piaggio i nic nie znalazłem powierzchownie w silnku żadnego otworu czy on jest widoczny dopiero po zdjęciu magneta i wgl całej ten osłony ? Silnik mam 2008 r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2014, 20:10 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
nic nie zobaczysz bo masz ac ka i on nie ma tego otworu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2014, 21:57 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
też tak sądziłem, ale dawid mnie z tropu zmył i sprawdzałem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 13:39 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
byś musiał kupić conajmniej mały karter




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 20:24 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
to to wiem akurat.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2014, 0:55 
*

Rejestracja: 09 lip 2012, 19:15
Posty: 35
Pojazd:
na przeciw kolegom powiem że da sie przerobić ;)
mały karter to banał wystarczy wywiercić otwór do jest on tylko zalany alu ;) i dac jakiś króciec ja np zagwintowałem i dalem wkręcany o wiele lepszy od oryginału ;)
Sama pompa ;) Ten kołek który trzyma koło pompy oleju jest wyjmowany ;P jeśli masz dobrego tokarza to zrobi ci tam tulejke i roztoczy to wystarczy dać tylko reperaturkę na wzór ;) najciężej jest z miejscem na uszczelniacz.musisz zmienić też koło napędu lub je przerobić .Jeśli jesteś zainteresowany mogę to dokladniej opisać.Znam silniki p/g bardzo dobrze ale jeśli bd robil lc nie polecam żadnych reperaturek ... padnie to szybko ;) Ja projektowałem pompę pod swoje potrzeby jedak kosz takiej to około 60-80zł ale jeśli dobrze ją zrobisz przetrwa do końca żywotu silnika ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lut 2014, 18:46 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
a zamiast pieprzenia się z pompą wody seryjną to elektryka może ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy