Dzisiaj jest 31 sty 2025, 9:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 96  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 sty 2014, 17:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 16:48
Posty: 655
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd: Vapor MKII P/G Kawasaki GPZ500
Cytuj:
Ten gaźnik mial od nowości 050, na początku miałem trochę problemów z brakiem paliwa przy max obrotach i gaśnięciu po wył ssania dla tego gaźnik rozkręciłem doszczętnie. Zamówiłem trochę części Dellorto (dysze gł. itp.) Problem tkwił w komorze pływaka ale koniec z końcem została 060 na wolnych bo jest OK :wink:


Możesz dokładnie wyjaśnić na czym polegał problem,bo mam dosłownie to samo z ssaniem


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 31 sty 2014, 19:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Siwy0232 pisze:

Możesz dokładnie wyjaśnić na czym polegał problem,bo mam dosłownie to samo z ssaniem


Problem głównie dotyczył braku paliwa w komorze pływakowej przy 13tyś obr/min, rozwiązałem go w nietypowy sposób bo wystarczyło mikroskopijnie podgiąć blaszkę od zaworu napełniającego komorę żeby się nadążała napełniać. Zwiększenie dyszy głw. w tym przypadku nie zdało egzaminu.
W temacie wolnych obrotów sprawa wyglądała tak. Silnik odpalał od kopa, zimny z ssaniem a ciepły bez ssania. Po chwili sam gasł, próbowałem regulacji śrubą od wolnych obrotów ale zmiany jakie zachodziły to wzrost obrotów i analogicznie ich zmniejszenie. reakcja na śrubę była wporządku. Nie wiem czy dysza 050 od nowości była jakaś "lewa" czy samo jej wykręcenie i zastąpienie 060 pomogło problemu już nie ma. Miałem kiedyś ochote wrócić do 050 ale po prostu nie ma to sensu jak jest OK :wink:
Nie wiem czy to można nazwać "problemem z ssaniem", raczej problemem z wolnymi obrotami. Napisz w czym jest problem, chętnie pomogę jak będę w stanie :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2014, 23:12 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
eldo ty z bochni jestes?




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 13:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
hakaman12345 pisze:
eldo ty z bochni jestes?


Z okolic. Bochnie czasem patroluje...szerszeniem :-)




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 18:07 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
ja tez jestem z bochni i tez cos szykuje na sezon mocnego przydalo by sie polatac z jakims mocniejszym gosciem ;)
ma ktos jescze jakis ciekawy projekt w okolicach bochni?




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 18:52 
*

Rejestracja: 07 sty 2014, 21:26
Posty: 41
Pojazd: 4t :)
Zapodaj jakieś nowe foty Szerszenia :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 19:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
No to się musimy w sezonie spotkać :wink:

Wstaje po zmianie nocnej, ide zrobić kawe a tutaj moim oczom ukazuje się taki widok :shock:

Obrazek

Tak wiec...szybka kawa i kierunak garaż :mrgreen:

Mieszanka wybuchowa już na mnie czekała :

Obrazek

Tak wiec kończymy składanie Szerszenia :mrgreen:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Po zalaniu układu Castrolem do -37st zapodałem nową świece i poswieciłem kopke SSP Evo kilkoma butami :wink: Sprzet zagadał dosyć szybko...pochodził minute i zgasł, następna próba niestety się nie powiodła tak ze mimo checi nakręcenia filmu musiałem odstawić squta do garażu. Po niedzieli na spokojnie przeanalizuje temat :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 20:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2012, 13:08
Posty: 1200
Pojazd: Szkutr
Aż szkoda że plastiki zasłaniają taki cudne bebechy ;)




_________________

Moja Malaga! malaguti-f12-midrace-racing-zapraszam-t406973.html
Malaga na FB - https://www.facebook.com/RadeckiGarage




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 20:17 
*****

Rejestracja: 02 lip 2013, 20:46
Posty: 2015
Pojazd: Piaggio NRG Mc3
No pięknie wyglądają te przewody od chłodzenia tak wypełnione płynem :D A co do oleju to jesteś zadowolony ?




_________________

NRG mc3 SPORT ! DR.EVO 71cc + Stage6 PRO !! Dzieje się cały czas ! Wpadaj !
http://forum.mieloch.pl/post2399786.html#p2399786
https://www.facebook.com/pages/Black-Piaggio-NRG-by-Ostrowidz-FULL-SPORT/606394792772355?ref=hl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 20:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2013, 13:05
Posty: 407
Pojazd: Zipp Vapor MKII
Radeck14 Szkoda ,szkoda ;) . Ale co ma jeździć bez ? xD




_________________

TYLKO DWA TAKIE NA FORUM

zipp-vapor-mk-ii-t395022.html

"Nie sprzęt lecz technika czyni z ciebie zawodnika"
"Jedno życie , jeden cel mieć w garażu TZR" <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 20:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2013, 11:48
Posty: 65
Pojazd: Keeway
projekt miazga :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 21:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Co do oleju 7.1 Malossi ciężko cos powiedzieć bo stosuje go od... dzisiaj :wink: Wczesniej stosowałem Castrol-a Racing bo akurat miałem taki w garażu (nowy). Wypowiem się na wiosne :wink:

Muszę się uporać z tym brakiem rozruchu, nie wiem co mu odwaliło :roll: Iskra jest jak fix, paliwo dochodzi, musze rozebrać gaźnik czy tam się coś nie przytkało. Rozruch jest konieczny bo bez tego nie odpowietrze układu...

Bebechy faktycznie są przyjemne dla oka :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 23:01 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
eldo sam zakladales i regulowales zaplon?




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2014, 10:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
hakaman12345 pisze:
eldo sam zakladales i regulowales zaplon?


Tak, sam zakladalem i regulowalem.




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2014, 13:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2013, 13:05
Posty: 407
Pojazd: Zipp Vapor MKII
Eldo Zapłon kupowałeś w Polsce ? skąd i ile taki zapłonik ? ;D




_________________

TYLKO DWA TAKIE NA FORUM

zipp-vapor-mk-ii-t395022.html

"Nie sprzęt lecz technika czyni z ciebie zawodnika"
"Jedno życie , jeden cel mieć w garażu TZR" <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2014, 14:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2014, 20:30
Posty: 547
Lokalizacja: 3city
Pojazd: Rmt 767 70 Tec
Fajne węże




_________________

nie ważne jaki,ważne że dbasz,

wpadnij do mnie rmt-767-2t-by-krystians31-fotki-t381948.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2014, 18:22 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
duzo ci ten zaplon a przedewszystkim przelozenie dalo?




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2014, 20:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Ile dał zapłon ? A no tyle :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=aOhq9mDo ... e=youtu.be

W skrócie, dał bardzo dużo. Reakcja na gaz jest piekielna w porównaniu do seryjnego zapłonu, po przejechaniu kilkunastu metrow koło domu jestem w szoku jak silnik się wkreca i startuje :shock:
Przełożenie dało tyle że start jest pieroński (czego się spodziewałem w połączeniu z w/w zapłonem i reakcją na gaz) a v-max sprawdze na wiosnę.

Zapłon MHR Selettra kupowałem nowy w PL ale został on sprowadzony (jak wszystkie markowe części made in Italy) :wink:

Montaż i regulacja jest prosta...dla kogoś kto ma o mechanice i elektryce jako takie pojęcie :wink:

Decydując się na zapłon j/w czy tez r/t należy się liczyć z brakiem ładowania oraz brakiem świateł na oryginalnej wiązce elektrycznej (np. p/g czy made in prc w przypadku swap-a). U mnie jest jak wiadomo zrobiona specjalnie pod ten zapłon wiązka elektryczna i maksymalnie odciążona.

Przeprowadzone testy wiązki :

Pomiar obciążenia akumulatora żelowego UPS 7,2Ah:

1. Tryb dzienny: światło LED (przód / tył), Koso (licznik). Wynik: 0,3A / 3,6W
2. Tryb dzienny: światło LED (przód / tył), Koso (licznik), kierunki, stop. Wynik: 0,5A / 6W
3. Tryb nocny: światło xenon przód, światło LED tył, Koso (licznik), stop, kierunki. Wynik: 3,8A / 45,6W

Porównanie:

- Jazda w dzień (elektryka oryginalna): ok. 80W + stop i kierunki 30W daje średnio ok. 90W / 7,5A
- Jazda w dzień (elektryka przerobiona) 3,6W + stop i kierunki 2,4W daje średnio 6W / 0,5A

Jazda w dzień na przerobionej elektryce to ok. 15 x mniejszy pobór prądu w porównaniu do oryginału !

Wracając do MHR Selettr-y.

Jedno jest pewne, zmieni się reakcja na gaz ze względu na bardzo dużą róznicę wagową rotora w stosunku do oryginału (0,8kg p/g 0,3kg MHR) i praca silnika w całym zakresie obrotów ze względu na mape i płynną zmienną kąta zapłonu zależną od obrotów. Można kombinować zmieniając pozycje stojana względem rotora (czyli wyprzedzenie względem GMP) które wynosi u mnie 2.2mm.

Wykres który przedstawia mapę zapłonu:

Obrazek

A niżej przymiarka rotora do zamontowanego uchwytu stojana i mikrometr. Fantastycznie spasowany element ! Na prawdę dla samego montażu tych części warto je kupić :D Ciemno troche ale widać chyba zmiany ;)

Obrazek


Obrazek

Obrazek

I takie tam... z pierwszego wrażenia :wink:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



W razie czego służę pomocą :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2014, 21:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2014, 20:30
Posty: 547
Lokalizacja: 3city
Pojazd: Rmt 767 70 Tec
idzie na koło :P




_________________

nie ważne jaki,ważne że dbasz,

wpadnij do mnie rmt-767-2t-by-krystians31-fotki-t381948.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2014, 21:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Przełozenie które założyłem to spora różnica w porównaniu do oryginału bo 13/1 a 9/1 to już trochę jest :wink: Stare było już wylatane dla tego też warto było zainwestować w coś "szybszego". Jak jest moc i moment żeby pociągnąć 9/1 to wymianka jak najbardziej godna polecenia.




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 96  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy