Dzisiaj jest 25 lut 2025, 9:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 lut 2014, 15:01 
**

Rejestracja: 15 mar 2013, 15:31
Posty: 264
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Aerox, Derbi Senda X-treme

Ostrzeżenia: 1
Witam chcę wymienić cylinder na 70cc i mam problem go nwm który wybrać Motoforce sport 70 czy Airsal Sport 70 - tylko tyle że Airsal to aluminium a na motoforce zawsze można zrobić szlif. I tu pytanie do was który wybrać ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 lut 2014, 15:05 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Bierz Motoforce.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2014, 20:38 
*

Rejestracja: 26 sty 2014, 21:56
Posty: 62
Pojazd: Peugeot Jet Force
Komor pisze:
Bierz Motoforce.




Potwierdzam wypowiedz kolegi wyżej ;) bierz motoforce żeliwo=długa żywotność i wrazi czego szlif :) a airsal to ponoć kicha nie wiiem na 100% ale dużo o nim negatywnych opini słyszałem ^^
Ponoć do kity nicasil bo cieniutka warstwa strasznie ii szybko tloki lecą tyle slyszałem tyle ci mówie więc bierz motoforce ;) Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2014, 12:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
mimik96 pisze:
Komor pisze:
Bierz Motoforce.




Potwierdzam wypowiedz kolegi wyżej ;) bierz motoforce żeliwo=długa żywotność i wrazi czego szlif a airsal to ponoć kicha nie wiiem na 100% ale dużo o nim negatywnych opini słyszałem ^^
Ponoć do kity nicasil bo cieniutka warstwa strasznie ii szybko tloki lecą tyle slyszałem tyle ci mówie więc bierz motoforce ;) Pozdrawiam




JA bym wziął sport 70 żeliwo, ale jakiejs lepszej marki np DR lub Top Performance albo Malossi.
A Airsal ma ponoć dosc gruba warstwę nicasilu, jednak jego jakośc i szlachetnośc pozostawia dużo do zyczenia




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lut 2014, 10:57 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
airsal sport jest bardzo żywotnym cylindrem ale niestety dosyć słabym około 8,5 konia tylko generuje ten cylinder więc szału nie robi :) airsal to kicha zgadza się jeśłi chodzi o osiągi jeśłi chodzi o jakość i żywotnosć to zestawy na dzielonym oknie wydechowym to skończony badziew :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lut 2014, 11:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
naziol pisze:
airsal sport jest bardzo żywotnym cylindrem ale niestety dosyć słabym około 8,5 konia tylko generuje ten cylinder więc szału nie robi airsal to kicha zgadza się jeśłi chodzi o osiągi jeśłi chodzi o jakość i żywotnosć to zestawy na dzielonym oknie wydechowym to skończony badziew



A co powiesz o Top Performance Trophy 70? Wiem, ze ma 8 kanałów oraz b dobry tłok od Asso-Werke.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lut 2014, 11:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Ja mam airsala sporta tylko że 50. Na razie ma tylko 70km przejechane, ale na razie bez żadnych problemów. Co do mocy to nie wiem na razie, ale pewnie lekko się zwiększy. W airsalu masz aluminium więc lepiej odprowadza ciepło co też przykłada się na osiągi. Niektórzy narzekają na dzwoniące pierścienie. Ale myślę że wystarczy tylko dobry montaż i dotarcie na syntetyku. I pierścienie przestaną dzwonić po ich dotarciu 30-40 km. Dużo osób w tym temacie pisze o złych opiniach airsala, ale pewnie nikt z nich nie miał airsala. Podsumowując wystarczy tylko przestrzegać instrukcji i powinien śmigać latami.
Jak na razie polecam.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lut 2014, 13:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
nikodem239 pisze:
Ja mam airsala sporta tylko że 50. Na razie ma tylko 70km przejechane, ale na razie bez żadnych problemów. Co do mocy to nie wiem na razie, ale pewnie lekko się zwiększy. W airsalu masz aluminium więc lepiej odprowadza ciepło co też przykłada się na osiągi. Niektórzy narzekają na dzwoniące pierścienie. Ale myślę że wystarczy tylko dobry montaż i dotarcie na syntetyku. I pierścienie przestaną dzwonić po ich dotarciu 30-40 km. Dużo osób w tym temacie pisze o złych opiniach airsala, ale pewnie nikt z nich nie miał airsala. Podsumowując wystarczy tylko przestrzegać instrukcji i powinien śmigać latami.
Jak na razie polecam.

Po 70km nie ma co za dużo mówić, bo wtedy to cylinder jest jeszce jak nowy. Kolega ma w sf2 Airsala Tech Racing 70 i jak na razie przez da sezony bez żadnych problemów i remontów przejeździł. Ja natomiast sam nie jestem przekonany co do Airsalów i cylindrów aluminiowych.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lut 2014, 14:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Wiem że nówka jeszcze. Ale dużo osób mówi o dzwoniących pierścieniach, u mnie znikło po ich dotarciu. Czyli jakieś 30km. Po sezonie się okaże co z tego cylka będzie.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lut 2014, 17:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Ja rowniez bralbym motoforce, najlepiej jakby wybor padl na dr.evo lub malossi ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lut 2014, 20:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
buniek pisze:
Ja rowniez bralbym motoforce, najlepiej jakby wybor padl na dr.evo lub malossi ;)

Lepiej Top Performance Trophy, ma lepszy tłok niż malossi




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lut 2014, 21:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Motoforce to kupa (przynajmniej jeśli chodzi o 50cc), bierz dr evo, albo malossi sport.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lut 2014, 0:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
mati-98 pisze:
naziol pisze:
airsal sport jest bardzo żywotnym cylindrem ale niestety dosyć słabym około 8,5 konia tylko generuje ten cylinder więc szału nie robi airsal to kicha zgadza się jeśłi chodzi o osiągi jeśłi chodzi o jakość i żywotnosć to zestawy na dzielonym oknie wydechowym to skończony badziew



A co powiesz o Top Performance Trophy 70? Wiem, ze ma 8 kanałów oraz b dobry tłok od Asso-Werke.


Jestem za Top Performance, dobry cylinder, wzorowany na Malossim, tak jak Dr Evo, mocny, wytrzymały, tłoki nie do zaje*ania za przeproszeniem, na pewno nie pożałujesz, dołożyć te 50zł raz i mieć spokój na wiele km :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lut 2014, 10:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jakub03 pisze:
Jestem za Top Performance, dobry cylinder, wzorowany na Malossim, tak jak Dr Evo, mocny, wytrzymały, tłoki nie do zaje*ania za przeproszeniem, na pewno nie pożałujesz, dołożyć te 50zł raz i mieć spokój na wiele km

Top Performance Trophy 70 nie jest wzorowany na malossim, tak samo jak DR. Natomiast Dr jest wzorowany na TOP-ie. Posiada ten sam tłok tą samą głowice, DR ma zeszlifowany nais TOP. Nie rozumiem jak Top majacy 8 kanałów moze być wzorowany na Malossim z 6 kanałami.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lut 2014, 20:22 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
Jeśli chodzi o motoforce to dużo osób narzeka a nigdy go w ręku nie mieli.. Firma pożądną osobiście użytkuje cylinder motoforce racing i nie mam zastrzeżeń do niego jedynie co to trzeba dobrze dotrzeć te 500 km ( aluminium).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lut 2014, 22:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Od kiedy alu sie dociera 500km?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lut 2014, 10:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
buniek pisze:
Od kiedy alu sie dociera 500km?


Tyle to się żeliwo dociera, a alu dociera sie 300-350km




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lut 2014, 17:40 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
Zeliwo powinno się docierać 800 km. Alu mozna od 350-500 km ja docierałem 500 i nie narzekam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lut 2014, 18:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
kamilsuder23 pisze:
Zeliwo powinno się docierać 800 km. Alu mozna od 350-500 km ja docierałem 500 i nie narzekam

500-600km starczy na żeliwo




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lut 2014, 20:46 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
mati-98 pisze:
kamilsuder23 pisze:
Zeliwo powinno się docierać 800 km. Alu mozna od 350-500 km ja docierałem 500 i nie narzekam

500-600km starczy na żeliwo



Lubisz sie kłócić no nie ? 800 km jest zalecane . Jak chcesz to sobie nawet mozesz 10 km docierać :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy