Dzisiaj jest 18 maja 2025, 14:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 paź 2009, 18:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Witam jeżeli ktoś chce moge obliczyc powierzchnie wlotu powietrza w stosumku do wielkości dyszy ułatwi to regulacje gaźnika.Sprawdzone w 7 przypadkach za każdym razem bardzo prosto można wyregulowac gaźnik.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 18:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Jak coś masz to dawaj...




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 18:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Podaj wielkość dyszy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 18:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
90




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 18:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Do standardowego filtra powietrza do dyszy 90 trzeba zastosowac rurke która w srodku ma średnice 20mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 18:59 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Filtr standard. Dysza 86. Proszę o dane :wink: Gaźnik oczywiście 12.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 19:01 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
mka2004,
Jeśli możesz , to podaj sposób liczenia. Stosujesz metodę prób i błędów, czy podchodzisz do tematu bardziej naukowo?
Czyli opierając się na zawartości procentowej mieszanki paliwowo-powietrznej.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .


Ostatnio zmieniony 29 paź 2009, 19:02 przez adames, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 19:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Mycen średnica wemwnętrzna otworu 19mm do dyszy 86
Podchodze naukowo wymysliłem pewien wzór który jak narazie sprawdza się w 100%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 19:08 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Czyli metoda na oko :cry:
Podaj ten Twój wzór, możesz na pmsg, przeanalizujemy go i zobaczymy na czym się opierałeś




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 19:24 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 19:56
Posty: 133
Lokalizacja: chchiy
Pojazd:
70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 19:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Nie bede sie rozpisywał ale jeżeli sie ktos zastosuje do mojej metody niech pisze jakie są rezultaty i ile ma odkręcona srubke od mieszanki jest to bardzo ważne dla mnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 19:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Matias do dyszy 70 otwór 15,5mm średnica wewnetrzna otworu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 19:32 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 19:56
Posty: 133
Lokalizacja: chchiy
Pojazd:
dzięki
to już wiem dlaczego na czternastce nie chodził bo mi go ciągle zalewało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 19:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Jest kilka zmiennych np rodzaj filtra powietrza, stopień nasączenia wkładu filtra, przepuszczalność filtra i może jeszcze kilka innych ciękawe jak to liczysz :P

Do 12 można wsadzić i 90 i stożek i będzie jeździć dobrze z lepszym przyśpieszeniem.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 29 paź 2009, 19:42 przez br3w, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 19:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Zasada jedna filtr puszkowy z fajka iglica na środkowy zabek standardowe nasączenie filtra(chyba kazdy wie jak to się robi)
wilgotnosc powietrza nie odgrywa az tak bardzo dużej roli różnica może byc około 3% miedzy gorącym dzniem a zimnym
Przecież wiadomo że na gaźniku 12mm mozna jeżdzic na stożku :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 29 paź 2009, 19:44 przez mka2004, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 20:12 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
mka2004,
Ja robiąc różnego rodzaju konstrukcje , również projekty mam w głowie, ale Ty podajesz , że potrafisz to obliczyć, dlatego mnie to zaciekawiło.
br3w, już podpowiedział parę niewiadomych, jest ich jeszcze więcej, podciśnienie zasysania z cylka, ilość paliwa z gaźnika, i najważniejsze czy wiesz ile procent paliwa ma być w powietrzu?
Ty nie masz wzoru i nie masz obliczeń, nie wprowadzaj ludzi w błąd. Metoda prób i błędów, może być skuteczna, nie neguję tego, sporo ludzi tak robi, ale to nie są obliczenia. :mrgreen:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 20:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Tak zgadzam sie z tobą w 100% jest to prosty wzór stosunek powierzchni do jednostek dyszy.
Ten mały wzór powstał poto aby młodym ludziom ułatwić regulacje gaźnika doborze dyszy do wielkości wlotu powietrza.Oczywiscie było to robione na poczatku metoda prób i błędów aż do momenty kiedy moge to wyliczyc matematycznie.Niejestem jakims tam matematykiem ale chce młodym ludziom pomóc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 20:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
To mi powiedz czy możesz wyliczyć wielkość dyszy?
Jesli tak to jaka dysza do stożka i seryjnego gaźnika keeway (leader)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 20:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Warunkiem jest filtr pudełkowy seryjny i podanie jaką chcesz zastosować dysze lub jaki masz duży wlot powietrza podana srednica otworu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 21:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Gaźnik 17,5 dysza 65 filtr normalny blaszka iglicy na samym dole :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy