Dzisiaj jest 16 lis 2024, 3:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 lut 2014, 16:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2011, 18:31
Posty: 295
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Siemanko. Powiedzcie czy warto "tuningowac" silnik minarelli ac. W sęsie czy będzie szło tym pojeździć bez grzania się ostrego. Setup na poziomie sport- midrace na cylku typu airsal t6, MF Racing, Mhr replica albo dr evolution po portingu lekkim, gaźnik 19. Sporo roboty z tym swapem, wrzuciłbym nawet silnik od miny lc ale lipa z miejscem na chłodnicę. Najlepiej jak by się wypowiedział użytkownik jakiegoś powietrzaka na jakimś setupie dobrym.
ps. jak do tej pory latałem na słabym sporcie (dr evolution 70) tzn. ze 2 lata i bez problemów. W międzyczasie był i rox na racingu to teraz ciężko wracać do powietrzaka :D


Ostatnio zmieniony 18 lut 2014, 0:33 przez globo, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 lut 2014, 21:06 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
przecież przeróbka na LC to tylko kwestia pompy, chłodnicy węża no i cylka i już masz LC. co do grzania się sam mam Motoforce racing ale w P/G i jak dasz większy gaźnik i ostrożnie z gazem w sensie nie cały czas na full piździe tylko tak do 3/4 gazu cały czas to się mu nic nie dzieje, ale czuć spadek mocy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2014, 23:05 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 11:28
Posty: 235
Pojazd: Yamaha BWS Spirit 1992
i jeszcze dasz lepszy wentylator taki jak ten np. http://www.scooterkingz.pl/wentylator-str8 i chłodzenie tez napewno troche się poprawi ;P




_________________

Zajrzyj i pozostaw po sobie znak, a zrobie to samo ;) https://www.facebook.com/pages/Renovati ... 75?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2014, 17:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Wolał bym wentylator od większej pojemności np od roxa 100.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2014, 18:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Rafalak,
Wiesz ze one sa takie same? :D Jeszcze dorzuc chwytk powietrza ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2014, 21:22 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 11:28
Posty: 235
Pojazd: Yamaha BWS Spirit 1992
jak kupisz ten wentylator co podałem w linku i chwytak to powinno być dobrze. przynajmniej ja bym tak wybrał jak bym miał kupować ;)




_________________

Zajrzyj i pozostaw po sobie znak, a zrobie to samo ;) https://www.facebook.com/pages/Renovati ... 75?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2014, 23:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2011, 18:31
Posty: 295
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Plany się zmieniły ten skuter leci w serie, a Aeroxa sb zostawiam i składam na motofore racing itp itd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lut 2014, 7:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Miałem SR pierwszą bude AC z setupem:
-Streetrace
-Pro replica
-Dellorto 17,5
-Polini SP
-Stożek Air box
Żadnej zmiany nie było z chłodzeniem i wszystko było git.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lut 2014, 13:49 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 11:28
Posty: 235
Pojazd: Yamaha BWS Spirit 1992
jak uważasz ;P




_________________

Zajrzyj i pozostaw po sobie znak, a zrobie to samo ;) https://www.facebook.com/pages/Renovati ... 75?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lut 2014, 23:12 
*

Rejestracja: 14 lut 2014, 22:48
Posty: 12
Pojazd: faspider f8
ja bym zostawił na ac tylko jakiś lepszy wentylatorek i chwytak to starczy :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2014, 16:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Ten wyzej dobrze gada, poalc mu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2014, 1:33 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 11:28
Posty: 235
Pojazd: Yamaha BWS Spirit 1992
nie ma sensu przerabiać na LC. chyba że chciałbyś go do stuntu lub na tory bo tam to silniki potrzebują lepszego chłodzenia bo dostaje mocniej po pizdzie :) tuninguj śmiało. tylko jak już z tuningujesz to tez nie cisnij mu na full manetce przez 10 km tylko z rozsądkiem i wszystko będzie git.. :D




_________________

Zajrzyj i pozostaw po sobie znak, a zrobie to samo ;) https://www.facebook.com/pages/Renovati ... 75?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2014, 10:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2011, 18:31
Posty: 295
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Dzięki za odp. Składam roxa. Temat do zamknięcia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2014, 11:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
pucolino15,
Do stuntu jest lepsze AC ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2014, 12:24 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 11:28
Posty: 235
Pojazd: Yamaha BWS Spirit 1992
lepsze? Myślałem ,że tam trzeba lepszego chłodzenia. ale dzięki za poprawę :) a czemu jest lepsze AC ?




_________________

Zajrzyj i pozostaw po sobie znak, a zrobie to samo ;) https://www.facebook.com/pages/Renovati ... 75?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2014, 12:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Podam Ci kilka argumentow, nie bede sie rozpisywal. Skuter w AC jest lzejszy to pomysl, latwiej jest wyrwac itd oraz jest mniej awaryjny, skuter przy upadkach co chwile sie obija moze chlodnica wrescie przeciekac czy cos sie stac. Jedynie skuterem w AC czesciej robisz przerwy ale chwytak powietrza, wiekszy gaznik, i wentylator z lopatkami i latasz ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2014, 21:30 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 11:28
Posty: 235
Pojazd: Yamaha BWS Spirit 1992
a co on tam 2kg wiecej może waży. ale jeśli chodzi o chłodzenie to ciecz jest lepsza pod stunt. ale AC też db polata.

-- 16 lut 2014, 22:30 --

ale ja osobiście mam AC i nie mam zamiaru przerabiać na LC , ponieważ i tak nie bd stuntował tylko sobie śmigał jakieś dłuższe trasy :P a z czasem jakiś racing moze będzie :P




_________________

Zajrzyj i pozostaw po sobie znak, a zrobie to samo ;) https://www.facebook.com/pages/Renovati ... 75?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2014, 22:22 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
pucolino15 pisze:
a co on tam 2kg wiecej może waży. ale jeśli chodzi o chłodzenie to ciecz jest lepsza pod stunt. ale AC też db polata.

-- 16 lut 2014, 22:30 --

ale ja osobiście mam AC i nie mam zamiaru przerabiać na LC , ponieważ i tak nie bd stuntował tylko sobie śmigał jakieś dłuższe trasy :P a z czasem jakiś racing moze będzie :P



Do racinga zmień na LC, bo tego nie schłodzisz AC, sam mam motoforce racing na AC to wiem co mówię dlatego przerabiam na LC.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2014, 22:26 
*

Rejestracja: 22 lis 2013, 15:26
Posty: 157
Pojazd: Aprilia Sr
Co wy pieprzycie za przeproszeniem ?? ciecz lepsza do stuntu ?? większej bzdury nie słyszałem . Silnik chłodzony cieczą ma chłodzenie tylko wtedy kiedy jedziesz i strumień powietrza jest skierowany na chłodnice chłodzi płyn który się w niej znajduje a on schłodzony leci przez przewody do cylindra i go schładza . . Natomiast AC jest chłodzony non stop powietrzem z wiatraka skierowanym na cylinder . A więc LC gdy stuntujesz praktycznie w ogóle nie ma chłodzenia , a AC ma ciągle dzięki wiatrakowi !!! Mam nadzieję że jest to zrozumiałe i rozwiałem wasze wątpliwości co do tego :twisted: :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2014, 22:32 
**

Rejestracja: 06 paź 2013, 11:28
Posty: 235
Pojazd: Yamaha BWS Spirit 1992
a no chyba że :D a tego nie widziałem . ale dzieki za poprawę :D




_________________

Zajrzyj i pozostaw po sobie znak, a zrobie to samo ;) https://www.facebook.com/pages/Renovati ... 75?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy