Dzisiaj jest 16 lis 2024, 18:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lut 2014, 12:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Siemanko :mrgreen:
Przed końcem roku zakończyłem docieranie szlifu oryginalnej 50.
Zamiast starego Webera 12 wrzuciłem nowe Mikuni 16 i myślałem, ze brak jego regulacji powoduje to ociężałe (wręcz niemożliwe) rozpędzanie się - Kingwaye by mnie brały pewnie :lol:
Ostatnio jednak kilka dni temu dmuchnąłem 1.8 na przód i 2.0 na tył i Runner stał się innym skuterem :)
Moje pytania są następujące:

Ile dmuchacie ogólnie w Wasze Runnery, aby się dobrze latało (fajnie by było, aby ktoś podał właśnie w oparciu o Heidenau K61 - mam ja na tyle i przodzie) ?

Jaka dysza siedzi w oryginalnym gaźniku Mikuni VM16 ?, ponieważ obecnie latam na 0.5 obrotu od maksymalnego wkręcenia mieszanki i świeca mokra nie jest - raczej dyszę muszę dobrać inną.

Przyjemnego latania życzę Wam i sobie :D




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 lut 2014, 14:02 
*

Rejestracja: 15 sie 2013, 23:09
Posty: 80
Pojazd: Gilera Runner SP
Są dwa sposoby określenia ile powinno być powietrza.
1. Odczytujesz z opony ile mniej wiecej powinno być powietrza - (na bocznym profilu opony)
2. Albo szukasz książki serwisowej i odczytujesz ile powinno być powietrza (przód 1,6 Atm tył 1,8 Atm) lecz ja mam na tyle ok 2,4-2,5 Bar, a z przodu 2,2 Bar i mi się dobrze jeździ. Pamietaj że czym wiecej powietrza tym opony się mniej zużywają, lecz jest słabsza przyczepność na zakrętach ;)




_________________

. Zapraszam !
http://forum.mieloch.pl/gilera-runni-sp-robson-t369945.html

szybki motor...szybki gest...szybka chwila...szybka śmierć...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2014, 18:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Ale popatrz, ja walnąłem właśnie 1.8 i 1.6 według książki, po czym jeździłem tak powiedzmy cały ubiegły sezon i w styczniu również.
W końcu jedna po tych ostatnich niskich temperaturach w Lubelskim zobaczyłem jakiś większy spadek powietrza i walnąłem 2.0 na tył i 1.8 na przód.
W ubiegłbym sezonie 70 łapałem po pięknej, gładkiej prostej.
Obecnie (chociażby dziś) na jakiejkolwiek prostej drodze u mnie w Miejscowości miałem 72 i płynne przyspieszenie, zaś poprzednio ogromny muł :D

Aha, wcześniej przyczepności nie miałem prawie żadnej, także nie zależy mi i teraz na niej, zaś teraz to jeździ totalnie inaczej :lol:

Jak już przyjdzie konkretnie sezon, to rzucę 2.1 na tył i 1.8 na przód.

Pokaż mi w którym miejscu się odczytuje te maksymalne wartości z opony (bo chyba właśnie takie wartości są na oponach określane), bo jakoś tego nie widzę :(




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2014, 22:01 
*

Rejestracja: 15 sie 2013, 23:09
Posty: 80
Pojazd: Gilera Runner SP
Pamiętaj, że w różnych temperaturach otoczenia, opony mają różne ciśnienie (fizyka) :) Nie wiem czy na heidanau jest taka informacja ale na Savach jest ;) szukaj jednostki PSI ;) powinno być




_________________

. Zapraszam !
http://forum.mieloch.pl/gilera-runni-sp-robson-t369945.html

szybki motor...szybki gest...szybka chwila...szybka śmierć...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2014, 23:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Tak tak, ostatnio pompowałem po około 3km wolnej jazdy pod kompresor od domu, ale na następny raz jeszcze bardziej się postaram, aby opony były zimne.
Poszukam tego oznaczenia, ale kurcze raczej go nie ma.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2014, 23:24 
*

Rejestracja: 15 sie 2013, 23:09
Posty: 80
Pojazd: Gilera Runner SP
Jeśli go nie ma to sie tym nie martw ;) Ciśnienie zmierz w temperaturze pokojowej ;) jak bedziesz miał tył-2,2 atm przód-2 atm to myślę że bedzie idealnie. Jesli chodzi o przyczepność to też dużo wagę przywiązuje jakość gumy i jej rok produkcji, 5 letnia opona traci swoje właściwości ;)




_________________

. Zapraszam !
http://forum.mieloch.pl/gilera-runni-sp-robson-t369945.html

szybki motor...szybki gest...szybka chwila...szybka śmierć...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2014, 10:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Na razie rzucę 2.1 na tył i 1.8 na przód.
Przednia opona jest starsza dużo, zaś tylna to opona jedno-dwu sezonowa, kupiona jako nowa.
Po kupnie Runnera i zakupie nowej K61 na tył starą tylną dałem na przód, zaś przedniej całkowicie się pozbyłem :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy