Dzisiaj jest 18 kwie 2025, 15:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lut 2014, 21:37 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
witam od dluzszego czasu przekladnia wyla mi tak jakby sie zacierala gdy jechalem pow 45km wymienilem wszyztkie lozyska oraz ciezko dostepne 6303x3 17/42/12 lecz zapstanawiam sie czy zostawic ta przekladnie co byla czy dac inna inna bo mam zapasowa 11/1 bo nie wiem czy to jest wina lozysk czy przekladni co radzicie zrobic.dodam ze jak postawilem go na stopke po dodaniu gazu skuter caly wfchodzil w wibrahcje i byl potezny halas


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 lut 2014, 0:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Wymień wszystkie łożyska, sprawdź stan przełożeń, zobacz, czy wałek sprzęgłowy nie jest krzywy, wymień olej przekładniowy, wyczyść wszystko porządnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2014, 8:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
jak wyją to zmienia się komplet. klient chciał taniej czyli same łożyska a później wyszło tak że 2 razy rozbierałem i dokupował przełożenia. i to i to było zniszczone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2014, 8:30 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 12:54
Posty: 203
Lokalizacja: sandomierz
Pojazd: na dwóch kołach
witam, miałem ten problem w coliberku, to nie jest wina łożysk tylko przełożeń, tak że ratuje cię tylko wymiana przełożeń (cały komplet) tak jak kolega wyżej mówi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2014, 12:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2014, 20:30
Posty: 547
Lokalizacja: 3city
Pojazd: Rmt 767 70 Tec
Dokładnie tak,wymień wszystko,tym bardziej że masz 11/1




_________________

nie ważne jaki,ważne że dbasz,

wpadnij do mnie rmt-767-2t-by-krystians31-fotki-t381948.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2014, 20:19 
*

Rejestracja: 26 cze 2011, 7:29
Posty: 4
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd: Kingway Hooligan 4T
Pany jakie sprezynki sprzegla i centralke dobrac do d.51 od WM?;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2014, 20:39 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Trudno na odległość stwierdzić jednoznaczną wartość. Na początek można spróbować gramatury z rzędu 4 - 5 gram. Docisk sprzęgła pośredniej wartości.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2014, 21:07 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Mate57 pisze:
Trudno na odległość stwierdzić jednoznaczną wartość. Na początek można spróbować gramatury z rzędu 4 - 5 gram. Docisk sprzęgła pośredniej wartości.

chlopaki wbicie lozysk by ich nie uszkodzic to smaruje karter oraz daje smar na lozysko ustawiam prosto wbijam nasatka nr 27 bo taki pasuje rowno z pancerzem i ijam pozniej mlotek hgumowy kladena lozysko i dobijam je do konca tak by 1mm wystawal czy inaczej je wbijac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2014, 23:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Lub rozgrzać kartery opalarką, a łożyska do zamrażarki i potem wsadzasz, możesz je również założyć używając prasy, ale sposób z kluczem i młotkiem nie jest zły, najlepiej pod tulejkę daj jakiś kawałek gumy, aby nie przenosić takich drgań bezpośrednio na łożysko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2014, 17:50 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
PANOWIE jest problem tak mi sie chyba zdaje lozyska wymieniłem dodatkowo zostały przesmarowane specjalnym smarem do łozysk wszystko skręcone zalany olejem Shell Spirax olej przekładniowy i teraz kolo oraz naped bardzo ciezko chodzi tzn przed montażem jak w łożysko siedział wałek sprzęgłowy to on już ciężko chodził a teraz jak jest zalodzone koło itd to kolo po ruszeniu reka nie kreci sie już tak długo jak przed wymianą tego wszystkiego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2014, 22:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Sprawdź, czy hamulec Ci tylnego koła nie blokuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 18:35 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Witam no i panowie stało się po 100 km znowu hałas z przekładni nie wiem czy to czasami nie te chińskie łozysko 6303x3 bo coś słychać jakby sie rozlatywało zobaczcie sobie sami .http://www.youtube.com/watch?v=9cRZqXdC ... e=youtu.be

Przekładane dałem nowa i nadal to samo ja już nie wiem co mam robic pomocy czy ktoś już sobie z tym poradził

-- 5 mar 2014, o 18:35 --

HALOOO PANOWIE CZY FAKTYCZNIE NIKT NIE UMIE MI POMOC ?, WYMIENIONE LOZYSKA , TAK SMAO LOZYSKO OD WALKA SPRZEGLOWEGO 6303X3 WALEK W TYM LOZYSKU MA LEKKI PRAWIE NIE WYCZUWALNY LUZ CZY TO MOZE BYC WINA WLASNIE TEGO CZY PRZEKLADNI WTORNEJ BO JUZ 3 SZTUKI WYMIENIŁEM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy