Dzisiaj jest 20 lip 2025, 13:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lut 2014, 14:08 
*

Rejestracja: 13 lut 2014, 21:27
Posty: 7
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Benzer Barnet GP 2T
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.
Mam taki oto problem (może ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem):

Skuter jak w temacie BENZER Barnet GP 2T

Opis problemu:
Przed zimą, skuter podczas jazdy tracił moc, aż do zgaszenia, potem nie można go było odpalić przez jakiś czas. Robił tak co ok 500m. Jazda dalej niż na koniec ulicy, jakakolwiek był niemożliwa.
(nie miałem zielonego pojęcia co to powoduje, i dalej nie mam).

Po zimie (czas naprawy i nauki o konstrukcji tego pojazdu):
- Wymieniłem gaźnik na nowy MIKUNI.
- Wymieniłem wszystkie przewodów układu paliwowego w tym filtr paliwa.
- Wymieniłem akumulator, świecę, kabel wysokiego napięcia, fajkę oraz cewkę.
- Podjąłem próbę, regulacji gaźnika.

Efekty:
- Skuter zaczął odpalać (zaraz po zimie nie odpalał zupełnie).
- Skuter zaczął jeździć. (przynajmniej częściowo, zaraz to rozwinę).

Spostrzeżenia:
- Skuter odpala i nie gaśnie w momencie, gdy śruba składu mieszanki wolnych obrotów wkręcona jest na max. (jeśli dobrze rozumiem oznacza to że mieszanka jest wtedy najbogatsza, poprawcie mnie jeśli się mylę).

Problem:
- Skuter odpala i jedzie do max 6000obr. przy ok 5000obr jest najstabilniej. Potem traci moc (jakby go odcinało) obroty spadają i znów jedzie. prędkość max 45km/h po prostej. Pod górkę, max 25.
- 2 osób nie zabierze bo brakuje mocy.
- co może być tego przyczyną.

Mam nadzieję, że dość precyzyjnie opisałem problem. Jeśli potrzeba jakichś dodatkowych informacji jestem do dyspozycji.

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za pomoc.




_________________

BENZER Barnet GP 2T
www.michalwargin.eu


Ostatnio zmieniony 24 lut 2014, 15:32 przez ahndar, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 lut 2014, 15:15 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Sprawdź jaki kolor ma świeca zapłonowa, mi przez rozregulowany gaźnik nie chciał jechać więcej niż 35km/h. Co do obrotów to postaw skuter na stopce centralnej, odpal i zobacz ile sie da wycisnąć, jak dalej będzie to samo to masz zablokowany moduł CDI.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2014, 15:38 
*

Rejestracja: 13 lut 2014, 21:27
Posty: 7
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Benzer Barnet GP 2T
W kwestii obrotów na stopce centralnej. Wszystko pięknie skuter wchodzi na obroty spokojnie do 8500 i nie gaśnie. Moduł był wymieniany w zeszłym roku. Wszystko chodziło dobrze.
Dziś jeszcze wymieniłem uszczelkę za króćcem.




_________________

BENZER Barnet GP 2T
www.michalwargin.eu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2014, 17:56 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Sprawdź co z regulacją gaźnika, skoro wymieniałeś nawet filtr powietrza to porządna regulacja. Na rozregulowanym potrafią się dziać cyrki w czasie jazdy, zacznij od oględzin wyglądu elektrod na świecy (kolor).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy