Dzisiaj jest 25 lut 2025, 4:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 mar 2014, 20:13 
*

Rejestracja: 17 lip 2013, 19:37
Posty: 74
Pojazd: Aprilia sr 50 www
Siemanko , co polecacie do minarelli horizontal na cylku airsal sport 50ccm i wariatora malossi multivar (z tego co slyszalem multivar lubi obroty rzedu 8-9krpm , a te cylek ? ) Co bedzie do tego najlepsze ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 mar 2014, 14:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Yasuni R, stage6 Pro Replica, Stage6 Pro
Data3 pisze:
(z tego co slyszalem multivar lubi obroty rzedu 8-9krpm , a te cylek ? ) Co bedzie do tego najlepsze ?

Wszystko to kwestia regulacji, ale racja, ze multivar lubi cięższe rolki. Jak dobrze naped i gaźnik wyregulujesz to się wszystko zgra




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 15:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Stage6 Pro pod ten cylek i taki setup? :shock:
Tak samo jak piszesz wariator multivar lubi cięzkie rolki a pro replica lekkie ciężko będzie to wyregulować, najlepiej tu by było zmienić wario na Sport Pro. Co do tłumika pod ten wario brałbym ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 15:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
buniek pisze:
Stage6 Pro pod ten cylek i taki setup?
Tak samo jak piszesz wariator multivar lubi cięzkie rolki a pro replica lekkie ciężko będzie to wyregulować, najlepiej tu by było zmienić wario na Sport Pro. Co do tłumika pod ten wario brałbym ZX

Ktoś z forum przy serii cylku samym sportowym wariatorze ma Stage6 Pro
I tak wszystko to jednynie kwestia regulacji, ale wiadomo, że wariator który ma bardziej strome katy tzn na przyspieche będzie się lepiej spisywał.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 16:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
mati-98,
Ale kanał wydechowy pewnie lekko rozwiercił :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 17:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
buniek pisze:
mati-98,
Ale kanał wydechowy pewnie lekko rozwiercił

Nie niczego nie ruszał, bo sam się dziwiłem, chociaz to nie c16 :D




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 19:19 
*

Rejestracja: 17 lip 2013, 19:37
Posty: 74
Pojazd: Aprilia sr 50 www
To co bedzie najlepsze ? Multivar lubi takie obroty 8-9k rpm(dobrze mowie bo nie wiem czy te obroty mozna skorygowac) a cylek jest nisko czy wysokoobrotowy ? Wydech powinien byc do tego wysokoobrotowy czy nisko ? jakiego pokroju ? Czemu proponujecie tylko 4 wydechy jak sa tez inne np gianelli v2 za 300 zł nowy ... nie sprawdzi sie do tego setupu ? lub tecnigas next-r ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 22:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Data3 pisze:
To co bedzie najlepsze ? Multivar lubi takie obroty 8-9k rpm(dobrze mowie bo nie wiem czy te obroty mozna skorygowac) a cylek jest nisko czy wysokoobrotowy ? Wydech powinien byc do tego wysokoobrotowy czy nisko ? jakiego pokroju ? Czemu proponujecie tylko 4 wydechy jak sa tez inne np gianelli v2 za 300 zł nowy ... nie sprawdzi sie do tego setupu ? lub tecnigas next-r ?


Większosć słabszych wydechów sie sprawdzi, a kumpel z multivarem lata przy streetrace po full porcie i c16 do tego i jakoś ogarnia, a z tym strojeniem to troche bzdura. Nie ma cylków nisko i wysokoobrotowych, dzieli sie je jedynie na klasy np. sport, midrace, racing itd. A twój to jest odpowiednik seryjnego cyla po porcie w wersji aluminiowej , bo taką mają moc sporty 50
Wydech kup pokroju Yasuni R, czyli np. Pro REplica, bo jest ciut mocniejsza od R, lub inne tej klasy, czyli sport. Next-R sobie odpusć, bo on nadaje się do serii




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 17:35 
*

Rejestracja: 17 lip 2013, 19:37
Posty: 74
Pojazd: Aprilia sr 50 www
ale sport to jest cylek z do jakichs obrotow wiec niskoobrotowy bo nie krei wysokich obrotow i ma przy mniejszych maksymalna moc ...


a jakie jeszcze wydechy polecasz tego pokroju yasuni r bo sie nie orientuje jakie jjeszcze sa ... wypisz mi je wszystkie ...


aha i powiedz , czy te wydechy ktore proponujesz beda dobre do cylkow 70 jakbym zmienial kiedys ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 18:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Data3 pisze:
ale sport to jest cylek z do jakichs obrotow wiec niskoobrotowy bo nie krei wysokich obrotow i ma przy mniejszych maksymalna moc ...


Nia ma czegoś takiego jak cylindry niskoobrotowe i wysokoobrotowe. Są tylko strojone na różne obroty, które zalezą od tego jakiej klasy ma byc dany cylinder
Data3 pisze:
aha i powiedz , czy te wydechy ktore proponujesz beda dobre do cylkow 70 jakbym zmienial kiedys ...

Będa dobre
Data3 pisze:
a jakie jeszcze wydechy polecasz tego pokroju yasuni r bo sie nie orientuje jakie jjeszcze sa ... wypisz mi je wszystkie ...

No i co jeszcze, myslisz, ze ktos za ciebie bedzie wszystko robił, mieloch pl nie gryzie i scooterkingz tez nie




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 19:07 
*

Rejestracja: 17 lip 2013, 19:37
Posty: 74
Pojazd: Aprilia sr 50 www
Cytuj:
Są tylko strojone na różne obroty, które zalezą od tego jakiej klasy ma byc dany cylinder



czyli sa strojone na male obroty niskoobrotowe lub wysokie ... ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 21:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Data3 pisze:
czyli sa strojone na male obroty niskoobrotowe lub wysokie ... ?

Sa podzielone na klasy, a każda klasa kręci własne obroty. Tu nie ma tak jak wydechy np. w klasie sport masz wydechy nisko i wysokoobrotowe, a w cylindrach nie ma takiego podziału




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 mar 2014, 15:01 
*

Rejestracja: 17 lip 2013, 19:37
Posty: 74
Pojazd: Aprilia sr 50 www
tzn. ze mowimy o tym samym tylko pod innymi nazwami ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 mar 2014, 15:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Data3 pisze:
tzn. ze mowimy o tym samym tylko pod innymi nazwami ...

Nie bo z twojego rozumowania musiałoby wynikać, że cylindry np. klasy racing sa podzielone na te niskoobrotowe i wysokoobrotowe, a takiego czegoś nie ma




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 mar 2014, 19:49 
*

Rejestracja: 17 lip 2013, 19:37
Posty: 74
Pojazd: Aprilia sr 50 www
nie , ja tak nie mysle , chodzi mi ze nisko obrotowe to te ktore kreca 8-12 tys. rpm np. i jest to klasa sport , potem jest klasa ta najwyzsza nie wiem jak sie nazywa bo w nazewnictwu tuningu skuterow sie nie znam kreci np 18tys. rpm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 mar 2014, 21:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Data3 pisze:
nie , ja tak nie mysle , chodzi mi ze nisko obrotowe to te ktore kreca 8-12 tys. rpm np. i jest to klasa sport , potem jest klasa ta najwyzsza nie wiem jak sie nazywa bo w nazewnictwu tuningu skuterow sie nie znam kreci np 18tys. rpm



Sport nie wykreci więcej jak 11 tys (oczywiscie bez rzadnych przeróbek okna wydechowego i płuków)
po klasie sport masz mid race która kreci koło 12 tys później racing, a na końcu high end, ale rzaden ci nie wykreci tych 18tys obrotów, chybaże będą to tylko martwe obroty




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 mar 2014, 20:42 
*

Rejestracja: 17 lip 2013, 19:37
Posty: 74
Pojazd: Aprilia sr 50 www
dzieki za opisanie poszczegolnych klas ... co do martwych obrotow to zalezy wszystko ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 mar 2014, 21:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Data3 pisze:
co do martwych obrotow to zalezy wszystko ...

Co chcesz przez o powiedzieć, bo nie za bardzo rozumiem




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy