Dzisiaj jest 29 lis 2024, 16:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 mar 2014, 15:27 
*

Rejestracja: 04 mar 2014, 15:21
Posty: 3
Pojazd: yac5
Witam

Pierwszy raz zdarzył mi się problem z gaźnikiem. Jest to skuter z 93roku, (mbk active 50) inaczej yamaha beluga 50 2t

Gaźnik nie posiada żadnych blaszek do regulacji, żadnej śrubki od mieszanki tylko śrubkę od obrotów i nic po za tym. Druga sytuacja mnie po prostu nurtuje, zrobić szlif skoro na ciepłym silniku ma muła i gaśnie a na zimnym ma pełną moc. (vmax 30km/h 6k rpm) ...


Proszę o odpowiedź. Dzięki.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 mar 2014, 15:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
zmierz kompresje, ale to raczej sprężyna centralna do wymiany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 15:50 
*

Rejestracja: 04 mar 2014, 15:21
Posty: 3
Pojazd: yac5
nie mam czym zmierzyc.probowalem docisnac palec w miejsce swiecy i kopnac, odpycha b.mocno palec nawet na cieplym silniku. W razie czego zamówiłem

Kod:
http://motor-x.pl/cylinder-kit-tec-sport-70cc-minarelli-stojace,p.html




z racji takiej że i tak bym w końcu wymienił. Da radę przeciąć kabelek modułu by odblokować obroty? Tylko dlaczego na stópce kręci do 9,5-10k rpm a jak jade to 6k rpm max, a vmax 30km/h i łapie muła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 18:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
nie ma mocy, wyczyść filtry i gaźnik, przeczyść świece, ewentualnie ją wymień




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 14:55 
*

Rejestracja: 04 mar 2014, 15:21
Posty: 3
Pojazd: yac5
od gaźnika zacząłem na początku, widze Wasze cenne rady nie są warte zera, pierścień puścił a wy swoje głupoty podstawowe. Ostatnie pytanie, dlaczego nie mam seryjnie sruby regulacji mieszanki paliwowo-powietrznej tylko od obrotów. Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 15:16 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
exzrael pisze:
od gaźnika zacząłem na początku, widze Wasze cenne rady nie są warte zera, pierścień puścił a wy swoje głupoty podstawowe. Ostatnie pytanie, dlaczego nie mam seryjnie sruby regulacji mieszanki paliwowo-powietrznej tylko od obrotów. Pozdrawiam
Synuś spuść z tonu, nikomu nie robisz łaski że się tu pojawiłeś,chcesz pomocy to grzeczniej i trzeba umieć sklecić zdania z sensem ,bo jak na razie to chaos bije z tych twoich wypocin ,trzeba opisać co robiłeś ewentualnie wrzucić foty, tu niema wróżbity Macieja który będzie zgadywał co zrobiłeś a czego nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 15:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
exzrael pisze:
Ostatnie pytanie, dlaczego nie mam seryjnie sruby regulacji mieszanki paliwowo-powietrznej tylko od obrotów. Pozdrawiam



nie wiem, nie potrafię sensownie pomóc, mimo że pracuje jako mechanik to gówno o tym wiem :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy