Dzisiaj jest 20 sty 2025, 9:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257 ... 278  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 mar 2014, 18:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Czarek, zwracam honora :) .




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 mar 2014, 23:52 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Siemanko..

Jest potrzebne auto do lancy-uparła sie na Ibize taką 2003r no i generalnie kolor jasnoniebieski :lol:

Mniejsza o to..Silniki tak patrze ciężko jej coś dobrego doradzić.Ona mówi że max 70 koni xD

1.2 średnio widziałem chwalą,niby na łańcuszku ale motorownia dobrych opinii nie ma a szkoda b znalzłem jej taką z przebiegiem 83tys
1.4 16v też średnia opinia
1.4 tdi też do lancy średnio bo i turbo i dwumas a pamiętam jak kiedyś borek o wale też coś wspominał..

Mi się wydaje że najlepsza opcja to SDi ale co możecie powiedzieć o tym 1.2 i 1.4 bena..Dzięki ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 16:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Ja jeździłem 1.4 16V, daje radę.

Miał ktoś was problem ze wskazówką paliwa w golf III (czy coś podobnego). Wskazówka stoi cały czas na zero albo na troszeczkę ponad końcem. Wczoraj wyciągałem i wyczyściłem pływak ale bez skutku (po przesunięciu drucika na samą górę wskazówka podniosła się na 1/3 skali, powinna być na full). Jak to dokładnie sprawdzić bo nie wiem czy na 100% padł pływak czy coś z licznikiem... :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 17:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
gvt.
Jest masa rodzai liczników w mk3..
Vdo i motometer czy jakos tak .
Więć jeśli miałeś wyjmowaną wskazówkę jest ryzyko że ktoś źle ją spowrotem włożyl.
VDO i motometer ma mase rodzai mocować wskazówek jeśli chodzi o na pewno prędkosciomierz i obrotek . Są takie że po prostu masz klin i musisz dobrze włożyć, a drugie to gołe lebki ( ja później lcznk kalibrowałem z gps :P ) I teraz nie wiem czy w przypadku wskaznika paliwa jest wskazówka na klinie czy ''goły bolec' .

Jeśli się nie tykałeś licznika to najprędzej jedynie własnie plywak.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 17:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Stało się tak z dnia na dzień. Rano miałem gdzieś trochę mniej niż pół baku, jak odpaliłem to już wskazówka było na zero (był wtedy mróz, myślałem że to przez to). Potem jeszcze działał przez jakiś czas a teraz już w ogóle...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 17:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Ja raczej obstawie plywak ponieważ on pracuje w niekomfortowych warunkach.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 18:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
No nic, trzeba będzie zainwestować. Cieszy mnie tylko to że za dwa miesiące do pracy i będzie można wymienić auto Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 19:36 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
gvt, co planujesz ?

1.2 odpuść, kicha ogólnie. Padają cewki, łańcuszek to prawie tak jak zwykły pasek :) Nie wspominam już o apetycie na olej. Generalnie charakterystyka silniczka też średnia, 3 gary to wiadomo jak pracuje :P
Robiliśmy taki silniczek, zajechał się po bagatela 100k km w WV FOX, autko było od nowości u kolesia.


Ostatnio zmieniony 04 mar 2014, 19:39 przez Darex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 19:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
gvt Liczniki od poziomu paliwa w gofrach lubią po wariować , po próbuj jeszcze z pływakiem :D




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 19:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
A ja napiszę klasycznie, zimne luty w liczniku do poprawienia. :wink:
Wyciągnij pływak, podłącz go, wciśnij gdzieś kable od miernika i sprawdź rezystancje czy wzrasta przy podnoszeniu druta pływaka.

Pomóżcie mi panowie wycenić mojego paska. Kombi, rok 95, przebieg 340000, daje 2 komplet alusów, bez klimy w dobrym stanie bez wkładu finansowego. Myślałem 5500 złotych polskich.


Ostatnio zmieniony 04 mar 2014, 19:51 przez kEru!, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 19:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Po wyciągnięciu pływaka i ustawieniu go w pozycji max na liczniku podnosi się tylko do 1/3. W piątek będę się tym bawił.

Darex, na bank coś z VAG'a z 1.8T (pewnie Golf IV albo A4 B5, wszystko wyjdzie w praniu).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 21:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
gvt 1.8T bd miotać ! Ostatnio miałem przyjemność przejechać się Honda V 180km turbo benzyna to jest to Ładnie miota i mało pali :D




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 21:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Traczu, wiem. Miałem przyjemność prowadzić kilka razy samochody z 1.8T. Nie będzie to żadna wyścigówka tylko dupowóz z zapasem mocy do wyprzedzania Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 21:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Program i 200km masz :D dobre koło i bd robiło




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 21:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Po samym programie 200 nie będzie. Chyba, że w BEXie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 21:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Nawet nie będę myślał o programie. Po co? Chyba że po czasie jak faktycznie zabraknie mocy. Z AGU ciężko będzie 200km (w golfach z tego co zauważyłem przeważnie siedzi AGU).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 22:15 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Generalnie jest to zależne od rocznika :P
Traczu, zwolnij, tak jak Borek prawi, sam program nie wystarczy..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 22:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Opony 225/35/18 w dobrym hajsie, żaden wasz znajomy nie sprzedaje?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 12:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Darex, Wole żyć na speedzie :] , jedziesz na hamownie i ci ładnie pięknie wszystko ogarną w czym problem ?




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 15:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Na seryjnym K03 faktycznie ciężko wykręcić 200km. Może po zmianie samej turbiny na K03s/K04 200km będzie w zasięgu (chociaż myślę że bez wtrysków będzie ciężko).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257 ... 278  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy