Dzisiaj jest 17 lis 2024, 3:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 mar 2014, 21:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
Tak jak w temacie. Docieram DR Evo 70 i wał Top Racing High Tech. Przejechałem już 150 km i nie wiem jak go docierać, tzn czy dawać mu w palnik, czy spokojnie na niewielkim gazie.... narazie docierałe tak że jeżdziłem normalnie i czasem ( ale często) full maneta na chwile tak 2-3 w razy trakcie jazdy. Wiadomo z czuciem, żeby nie przegrzać.


Mechanika

Cylinder DR Evo 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: Dellorto 17,5mm, dysza 80
Wariator: S6 Sport Pro,
Sprzęgło: Hebo Racing N, centralka Stage6 medium, sprężynki sprzęgła zielone
Wydech: Leo Vince TT




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 mar 2014, 23:06 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
daj mu gaźnik przynajmniej 19 a najlepiej 21 mm . Ciśnij mu , byle nie przegrać , i nie katować zimnego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 17:31 
**

Rejestracja: 15 lis 2013, 22:43
Posty: 311
Pojazd: skuter
Docieraj tak 8 km jedną stronę ,do 50 km/h i gaz do 60 km/h i wachluj manetką i spowrotem i tak do 300 km i potem więcej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 17:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
mam zepsuty licznik, ale kilometry bije...jeździłem tak, że falowałem obrotami w trakcie jazdy, że np jechałem chwile 8,5 tyś, a potem na 7,8 tyś, no i częste otwarcia max manetki na chwile




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 17:51 
**

Rejestracja: 15 lis 2013, 22:43
Posty: 311
Pojazd: skuter
Po przejechaniu 8 km sprawdzi przekładnie ręką czy jest gorąca odczekaj 15 minut i s powrotem
zapisuj sobie kilometry ,ja tez docieram dr evo nabiłem 588 km mieszanka 1:40 castrol 2t racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 17:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
koziolek123, a co do tego ma przekładnia ? xDD jak nawet 1 km przejedziesz to będzie ciepła xD




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 18:07 
**

Rejestracja: 15 lis 2013, 22:43
Posty: 311
Pojazd: skuter
To znaczy że po 1km jeżeli jest ciepła to znaczy że jest durze tarcie ,to silnik jest dopiero jest
gorący a to na docieranie nie jest wskazane trochę za wysokie obroty 8,5 na te 150 km

-- 05 mar 2014, 19:07 --

bo jamam skuter ac 2t i dlatego dlamnie ważna jest temperatura




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 18:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
koziolek123, napiałem tak ogólnie :D , nie że u mnie konkretnie :D pierścienie muszą mieć opór, bo nie dotrze się tak jak powinien, jak będę się wlekł 30-40 km/h




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 18:29 
**

Rejestracja: 15 lis 2013, 22:43
Posty: 311
Pojazd: skuter
Pamiętaj o mieszance i nie przegrzać ,Rób sam mieszankę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 19:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Co wy bredzicie?
Zacznijmy od tego, ze nie dociera sie predkoscia tylko obrotami silnika.Pierwsze 30 km jest najwazniejsze, wtedy ukladaja sie pierscienie i to jest najwazniejszy etap docierania, w tym czasie nie zamulaj go, starach sie go troche wkrecac na te obroty, tylko bez przesady bo przegrzejessz ! Rob mu bogatsza mieszanke, jak juz przelecisz te 30km to czasem daj mu opor, ale to na chwile.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 21:03 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
buniek dobrze pisze , tak się dociera dobrze wykonane, i spasowane z tłokiem markowe cylindry , setki kilometrów to sie dociera chińczyki w których albo tłok wbija się młotkiem lub takie wktórych tłok lata jak wiadro w studni :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 21:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Dokładnie, swojemu nowemu dr evo też raz na jakiś czas daje w palnik (tak do 55 km/h), żeby nie zamulił mi się. Tylko nie przegrzewaj. Swoją drogą: Mógłbyś dla mnie sprawdzić czy głowica i cylek po ok. 2-3 km jest dość mocno ciepły? Bo mam mały problemik z grzaniem ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 21:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
Dawidovvy, no spoko sprawdzę. Jak robię trasę ok 6 km do szkoły, to wydechu pod wiatrakiem to potrzymać nie idzie xD bo jara w ręce xD............Ile KM trzeba te cudo docierać ?




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 21:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
W instrukcji jest napisane, żeby nie jeździć 350 km pełną prędkością, ja sobie przedłużę to do 500 km :D
Co do wydechu - u mnie na całej długości nie idzie go trzymać po tych 2-3 km ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 21:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
A są jakieś kłopoty z jazdą, tzn przymula go czy coś ?Dawidovvy,




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2014, 21:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Nic, wszystko ok, tylko się grzeje. Może to normalne, zobaczy się za kilkadziesiąt km.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 mar 2014, 13:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 kwie 2012, 20:56
Posty: 332
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
jakie macie spalanie?




_________________

ZAPRASZAM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2372680&highlight=#2372680




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 mar 2014, 16:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
tomek389, coś koło 5-6 l na 100




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 mar 2014, 17:30 
***

Rejestracja: 19 kwie 2011, 16:00
Posty: 526
Pojazd:
U mnie nie wyszło nawet 5 litrów :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 mar 2014, 19:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 kwie 2012, 20:56
Posty: 332
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
To u mnie gaźnik 13mm z dyszą 95 cylinder nówka motoforce 70 na dotarciu i spalanie około 8l. O co tu chodzi do chu**?




_________________

ZAPRASZAM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2372680&highlight=#2372680




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy