Dzisiaj jest 06 paź 2024, 5:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 mar 2014, 19:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2014, 10:13
Posty: 76
Pojazd: Yamaha Aerox
Witam!

Gazior podany poniżej, z dyszą 75 do tego setu będzie git?

-Cylinder Kit Malossi Sport 70cc
-Wydech Yasuni Carrera 16 Kev
-Filtr powietrza Revo S-Type
-Gaźnik Tec Pro Black Edition PHBG 19mm
-Wariator Malossi Multivar
-Sprzęgło Tec Evo Racing
-Dzwon sprzęgła Hebo Manston Wing
-Pasek napędowy Malossi X-Special

Jak się dociera taki cylinder? i przez ile km?
wgl. wtedy przechodzę na mieszankę? jak to jest bo nigdy nie docierałem cylindra.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 mar 2014, 22:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
30ml oleju na litr beny na dotarciu, później możesz lać trochę mniej. A co do docierania to proponuję na seryjnym wydechu, bo c16 będzie go wysoko krecić. Trzeba jexdzic na jak najniższych obrotach, czasami można trochę wyższe. Żeliwo docieramy dobre 500km




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 mar 2014, 22:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2014, 10:13
Posty: 76
Pojazd: Yamaha Aerox
Dobrze się dotrze taki Malossi na kominie serii? nie dostanie szoku po 500km jak wejdzie mu C16?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2014, 12:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
AKRAPOVIC pisze:
Dobrze się dotrze taki Malossi na kominie serii? nie dostanie szoku po 500km jak wejdzie mu C16?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
To ciekawe jak to by było jak bys do serii docieranej na seryjnym wydechu załozył np Yasuni R lub Pro Replice, mój jakoś szoku nie ostał :mrgreen:
Nic się nie stanie, tylko pamiętaj by cały czas nie jeździć na jednakowych obrotach




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2014, 14:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2014, 10:13
Posty: 76
Pojazd: Yamaha Aerox
A kiedy mam go przycisnąć :D?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2014, 14:54 
*

Rejestracja: 26 lut 2013, 16:12
Posty: 173
Pojazd: Cpi Popcorn
Ja uwazam ze odrazu zalz c 16 jak sie dotrze na wydechu to bedzie ok tylko nie dopuszczaj do wysokich obrotow zreszta wpisz sb jak docierac tam masz wszystko




_________________

Zapraszam http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2361727#2361727 do mojego CPI




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2014, 18:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
TryBik pisze:
Ja uwazam ze odrazu zalz c 16 jak sie dotrze na wydechu to bedzie ok tylko nie dopuszczaj do wysokich obrotow zreszta wpisz sb jak docierac tam masz wszystko


Ja uważam, ze na seryjnym będzie się lepiej docierało, ma mniejszy zakres obrotów, więc dla cylindra lepiej.
AKRAPOVIC pisze:
A kiedy mam go przycisnąć ?


Jak sobie jedziesz to nie tak by cały czas na jednakowych obrotach jeździć i tyle. Nie masz mu dawać od razu full manety :mrgreen:




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2014, 18:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2014, 10:13
Posty: 76
Pojazd: Yamaha Aerox
czyli 3/5 3/4 mentki i co jakiś czas odkręcić na pare sec opór?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2014, 21:33 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
mati-98 pisze:
TryBik pisze:
Ja uwazam ze odrazu zalz c 16 jak sie dotrze na wydechu to bedzie ok tylko nie dopuszczaj do wysokich obrotow zreszta wpisz sb jak docierac tam masz wszystko


Ja uważam, ze na seryjnym będzie się lepiej docierało, ma mniejszy zakres obrotów, więc dla cylindra lepiej.
AKRAPOVIC pisze:
A kiedy mam go przycisnąć ?


Jak sobie jedziesz to nie tak by cały czas na jednakowych obrotach jeździć i tyle. Nie masz mu dawać od razu full manety :mrgreen:

powinno się docierać na wydechu docelowym. Może się stać bo jak dotrzesz na serii wydechu zakres do 9 tyś rpm, to się zrobią progi potem władujesz c16 i dasz w opór to go zatrzesz bo nagle dostanie 13 tyś rpm i będzie po zabawie. Żeliwo się zaleca docierać 800 km, alumiuniium 300-500 zależy jaki cylek.


SPorta to ci radzę trochę docierać i odrazu na c16 , na początek daj ciężkie rolki i miękkie sprężynki sprzęgła i jeździj sobie spokojnie tak 1/4 manetki na początku ( najważniejsze jest pierwsze 100 KM !!! ) potem możesz sobie spokojnie do 1/2 manetki jechać ale go nie żyłuj bo c16 lubi kręcić ostro. Po tych 500 km już możesz w miarę normalnie jeździć ale nie trzymaj go długo na max manetce i go ostrzędzaj.


Pamiętaj zawsze go rozgrzewaj przed jazdą i nie przegrzewaj zwłaszcza na początku może się ostro grzać dlatego proponuje 5 km i 10 min odpoczynku. Po tych 200 Km już normalnie możesz jeździć tylko pilnuj temperatury. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 mar 2014, 21:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
kamilsuder23 pisze:
Pamiętaj zawsze go rozgrzewaj przed jazdą i nie przegrzewaj zwłaszcza na początku może się ostro grzać dlatego proponuje 5 km i 10 min odpoczynku. Po tych 200 Km już normalnie możesz jeździć tylko pilnuj temperatury.


Tłok może puchnąć, bo w początkowych fazach docierania nie jest on tak jeszcze odporny na wysokie temperatury. Lej dobry olej i będzie ok.
kamilsuder23 pisze:
SPorta to ci radzę trochę docierać i odrazu na c16 , na początek daj ciężkie rolki i miękkie sprężynki sprzęgła i jeździj sobie spokojnie tak 1/4 manetki na początku

Wydaje mi sie, ze na takim wydechu to bedzie go na tych ciężkich rolkach i miekkich sprezynkach po prostu muliło i będzie jeszcze gorzej. Jak by miał docierać np na replice lub Yasuni R to ok bo to są kominy dedykowane pod sporta, które nie krecą takich wysokich obrotów
kamilsuder23 pisze:
bo nagle dostanie 13 tyś rpm

Sport takich obrotów nie wykreci bez porta, a jesli tak to będą to martwe obroty
kamilsuder23 pisze:
Żeliwo się zaleca docierać 800 km

Ja docierałem 300km :lol: a później full maneta i jak ostatnio zdjąłem cylek wszystko pięknie bez najmniejszych rysek it. Wiem powinienem dłużej :mrgreen: Według mnie 500 starczy ale wiadomo im dłużej tym lepiej




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2014, 19:28 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
mati-98 pisze:
kamilsuder23 pisze:
Pamiętaj zawsze go rozgrzewaj przed jazdą i nie przegrzewaj zwłaszcza na początku może się ostro grzać dlatego proponuje 5 km i 10 min odpoczynku. Po tych 200 Km już normalnie możesz jeździć tylko pilnuj temperatury.


Tłok może puchnąć, bo w początkowych fazach docierania nie jest on tak jeszcze odporny na wysokie temperatury. Lej dobry olej i będzie ok.
kamilsuder23 pisze:
SPorta to ci radzę trochę docierać i odrazu na c16 , na początek daj ciężkie rolki i miękkie sprężynki sprzęgła i jeździj sobie spokojnie tak 1/4 manetki na początku

Wydaje mi sie, ze na takim wydechu to bedzie go na tych ciężkich rolkach i miekkich sprezynkach po prostu muliło i będzie jeszcze gorzej. Jak by miał docierać np na replice lub Yasuni R to ok bo to są kominy dedykowane pod sporta, które nie krecą takich wysokich obrotów
kamilsuder23 pisze:
bo nagle dostanie 13 tyś rpm

Sport takich obrotów nie wykreci bez porta, a jesli tak to będą to martwe obroty
kamilsuder23 pisze:
Żeliwo się zaleca docierać 800 km

Ja docierałem 300km :lol: a później full maneta i jak ostatnio zdjąłem cylek wszystko pięknie bez najmniejszych rysek it. Wiem powinienem dłużej :mrgreen: Według mnie 500 starczy ale wiadomo im dłużej tym lepiej


albo potwierdziłeś moja słowa albo dodałeś coś co nie dotyczy się tematu :D

co do regulacji to lepiej dać cięższe rolki i niech go muli na tym starcie a niech jedzie te 50 kmh i nie kręci takich obrotów :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2014, 19:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
kamilsuder23 pisze:
co do regulacji to lepiej dać cięższe rolki i niech go muli na tym starcie a niech jedzie te 50 kmh i nie kręci takich obrotów

No to lepiej dać serię, nie będzie muliło i nie bedzie kręcił wysokich obrotów i tyle




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2014, 19:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Nie za mała ta dysza? Ja mam 75 przy gaźniku 21mm i seryjnym filtrze powietrza. Daj coś koło 85-90.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 mar 2014, 11:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Dawidovvy pisze:
Nie za mała ta dysza? Ja mam 75 przy gaźniku 21mm i seryjnym filtrze powietrza. Daj coś koło 85-90.

Ja miałem 75 przy moim secie i stożku, według mnie za mała. Teraz przy sporcie 70 w trakcie składania jeszcze mam 95




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 mar 2014, 14:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Regulowałem na gaźniku 21mm tgb i optymalną dyszą pod stożek była 85 w sam raz, najlepiej na niej jeździł, na innych nie dał się wyregulować, także jeżeli o 21mm chodzi to 85 dysza, to też zależy jaki setup, tylko mówię na przykładzie tego co ja robiłem. Oczywiście przy stożku była taka dysza :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 mar 2014, 15:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jakub03 pisze:
Regulowałem na gaźniku 21mm tgb i optymalną dyszą pod stożek była 85 w sam raz, najlepiej na niej jeździł, na innych nie dał się wyregulować, także jeżeli o 21mm chodzi to 85 dysza, to też zależy jaki setup, tylko mówię na przykładzie tego co ja robiłem. Oczywiście przy stożku była taka dysza

Musisz też wziąc to pod uwagę, ze kazdy silnik zareaguje inaczej




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy