Dzisiaj jest 06 sie 2025, 23:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 mar 2014, 17:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2012, 16:57
Posty: 294
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
witam
Mam dylemat jaki gaźnik wstawić do cyla top trophy po porcie pod c20 i się zastanawiam nad 21 albo 19 i mam na oku 21 pwk czy w ogóle opłaca się brać pwk czy będzie większe spalanie. Jakie będzie ogólnie spalanie na każdym z tych gaźników ??

-- 17 mar 2014, o 17:01 --

??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 mar 2014, 20:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Ja bym brał 21mm bez zastanowienia i tyle




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 mar 2014, 22:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2012, 16:57
Posty: 294
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
a jakie spalanie będzie i czy lepiej 21 pwk czy zwykłe bo bardzo zależy mi na normalnym spalaniu :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2014, 15:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Piotrek450 pisze:
a jakie spalanie będzie i czy lepiej 21 pwk czy zwykłe bo bardzo zależy mi na normalnym spalaniu

Według mnie na PWK będą o wiele lepsze osiagi, a co do spalanie to oze troche większe, ale nie wypowiem się wiecej na temat spalania bo nigdy nie miałem u siebie pwk i nie wiem jak to bedzie z tym spalaniem. Co prawda kumpel ma motoforce 21mm oczywiście racing, czyli pwk i mówił, ze osiagi były lepsze niz na delloro 21mm. Co do tego spalania to poczekaj na wypowiedzi innych, bo ja tego na 100% pewny nie jestem




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2014, 22:45 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
osiągi są lepsze, ale spalanie zwykle o 30 % większe ponieważ na pełnej manetce otwiera się dodatkowa dysza i ogólnie PWK potrzebuje więcej paliwa ale za to lepsze osiągi :). Jeśli zalezy ci na spalaniu bierz dellorto zwykłe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 17:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2012, 16:57
Posty: 294
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
a jakie spalanie na zwykłym ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 17:45 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
licz się ze spalaniem z 6 l na tym gaźniku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 0:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2012, 16:57
Posty: 294
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
A na 19 mm jakie spalanie i czy duża różnica w mocy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 13:58 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
różnica w mocy będzie odczuwalna nawet, spalanie to przy dobrej regulacji róożnica 0.2 l jak będzie wgl różnica. Tu się liczy regulacja bo nawet na 17,5 może ci 7 l palić a na 21 te 5-5 np :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 18:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Skad wy wszyscy wiecie ile mu to bedzie palic?
To wszytsko zalezy od reegulacji napedu jak i samego gaznika, chodzby i nawet jego stylu jazdy czyli czy lubi sb polatac ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 19:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
buniek pisze:
To wszytsko zalezy od reegulacji napedu jak i samego gaznika

Napęd ma tu bardzo mało do rzeczy.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 19:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2012, 16:57
Posty: 294
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
to jaki gazior pakować żeby moc była i spalanie dobre i czy by dało radę żeby palił do 6 l ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 19:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Ja brałbym Motorforce PWK na nim będą najlepsze osiagi, a jak chcesz mieć troche mniejsze spalanie, ale tez gorsze osiągi to dellorto 21mm




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 23:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
mati-98 pisze:
buniek pisze:
To wszytsko zalezy od reegulacji napedu jak i samego gaznika

Napęd ma tu bardzo mało do rzeczy.


Akurat się mylisz, napęd ma tutaj dużo do rzeczy, przy złej regulacji i rżnięciu silnika obrotami spali więcej, niż przy wyregulowaniu skuter wkręca się równo, nie wyje, nie ma dziur w przyspieszeniu, równo schodzi z obrotów itd. Akurat napęd ma do tego sporo, polecam trochę mniej komputera, więcej praktyki, wtedy sam zobaczysz, że spalanie jest inne, jak już pewnie wiele osób zauważyło, ostatnio rzadziej jestem na forum, ze względu na pracę i testowanie części tuningowych, aby wykluczyć mity ludzi, którzy pojęcia nie mają o czym piszą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 13:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jakub03 pisze:
Akurat się mylisz, napęd ma tutaj dużo do rzeczy, przy złej regulacji i rżnięciu silnika obrotami spali więcej, niż przy wyregulowaniu skuter wkręca się równo, nie wyje, nie ma dziur w przyspieszeniu, równo schodzi z obrotów itd. Akurat napęd ma do tego sporo, polecam trochę mniej komputera, więcej praktyki, wtedy sam zobaczysz, że spalanie jest inne, jak już pewnie wiele osób zauważyło, ostatnio rzadziej jestem na forum, ze względu na pracę i testowanie części tuningowych, aby wykluczyć mity ludzi, którzy pojęcia nie mają o czym piszą.


Wiadomo rolki i spreżynki jak są za lekkie i za twarde to zwiększają obroty a tym samym spalanie, ale maja mniejszy wpływ niż np większa dysza




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 14:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Owszem, ale to mogłeś tak napisać, a nie, że nie mają nic do tego, bo jak widzę dobrze wiesz, że mają :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 19:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jakub03 pisze:
Owszem, ale to mogłeś tak napisać, a nie, że nie mają nic do tego, bo jak widzę dobrze wiesz, że mają

Ale mniejszy wpływ, a wiadomo, ze nie regulujemy tak napędu, by kręcił martwe obroty, które tylko katują i zmniejszaja zywotność silnika




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 mar 2014, 16:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2012, 16:57
Posty: 294
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
czyli brać 21 i czy się zmieszczę w 6l ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy