Dzisiaj jest 21 lip 2025, 22:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 mar 2014, 8:04 
*

Rejestracja: 06 lut 2012, 19:23
Posty: 105
Pojazd:
Set:
- cylinder tec 70 z głowicą serią LC, sprzedawca twierdził ze to tec ale moze to byc chińszczyzna
- Pro replica
- wario sport pro
- Gaźnik dellorto 17,5 wyciągnięty z piaggio sfery 70
- sprzęgło z dzonem naraku

i teraz z elektryki zostało wymienione:
- iskrownik
- fajka z cewką
- rególator niapięcia

i filmik jak to przerywanie wygląda: https://www.youtube.com/watch?v=tPCM3Zu ... e=youtu.be


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 mar 2014, 8:24 
*

Rejestracja: 11 sie 2013, 19:05
Posty: 158
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd: CPI Oliver Sport
Na 100% wina gaznika. Napisales ze masz gaznik 17.5 a jaka jest w nim dysza? Jaki masz filtr powietrza puszka czy stozek? Na jakim zabku jest iglica? Masz w nim 2 srobki, jedna podnosisz przepustnice a druga zmieniasz sklad mieszanki. Na ile obrotow masz ta srobke odkrecona? Ja kupilem skuter z takim samym objawem doslownie zmienilem gaznik caly z dysza 80 stozek airbox.

-- 21 mar 2014, 9:18 --

Na 100% wina gaznika. Napisales ze masz gaznik 17.5 a jaka jest w nim dysza? Jaki masz filtr powietrza puszka czy stozek? Na jakim zabku jest iglica? Masz w nim 2 srobki, jedna podnosisz przepustnice a druga zmieniasz sklad mieszanki. Na ile obrotow masz ta srobke odkrecona? Ja kupilem skuter z takim samym objawem doslownie zmienilem gaznik caly z dysza 80 stozek airbox.

-- 21 mar 2014, 9:24 --

I czy jak sie nagrzeje jest troche lepiej niz na zimnym? I czy masz problemy z odpalaniem jak skuter postoi noc i jest zimny silnik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 8:24 
*

Rejestracja: 06 lut 2012, 19:23
Posty: 105
Pojazd:
Filtr to malossi e5, śróbka od mieszanki jest na maxa wkręcona bo jak jest wykręcona choc troszke to skuter sam sie wkręca, dysza bodajze 0,75, to w tekim wypadku jaką dysze dać? i jak wyrególować, ( jakie polozenie iglicy i wykręcenie śróbki mniej wiecej?)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 8:30 
*

Rejestracja: 11 sie 2013, 19:05
Posty: 158
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd: CPI Oliver Sport
Mialem tak samo ze srobka od mieszanki musiala byc na max. Kup sobie dysze 0.80 oraz 0.65. Dobrze uszczelnij pomiedzy kroccem i pomiedzy filtrem. Sroba od mieszanki powinna byc odkrecona o okolo 1.5 do 2.5 obrotu. Sprawdz jeszcze ssanie podlacz pod aku i sprawdz czy sie wysuwa powinno wysunac sie o okolo 0.5mm

-- 21 mar 2014, 9:28 --

Mialem tak samo ze srobka od mieszanki musiala byc na max. Kup sobie dysze 0.80 oraz 0.65. Dobrze uszczelnij pomiedzy kroccem i pomiedzy filtrem. Sroba od mieszanki powinna byc odkrecona o okolo 1.5 do 2.5 obrotu. Sprawdz jeszcze ssanie podlacz pod aku i sprawdz czy sie wysuwa powinno wysunac sie o okolo 0.5mm

-- 21 mar 2014, 9:29 --

A kolor swiecy jaki jest? Masz czasem paliwo w filtrze powietrza? Okrecales juz krociec i wyciagales zaworek membranowy?

-- 21 mar 2014, 9:30 --

Sorki ze bez PL znakow ale pisze na tel. I nue wiem czemu dodaje sie po 2x czasem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 9:27 
*

Rejestracja: 06 lut 2012, 19:23
Posty: 105
Pojazd:
membranki tez nowe, bo własnie było paliwo w filtrze. mam obydwie dysze w domu i sproboje zaraz jak to wyglada na innych dyszach, a ssanie sprawne

-- 21 mar 2014, o 09:27 --

peóbowałem tą 17,5 na róznych dyszach i to samoi ząłożyłem 16mm i dalej to samo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 9:38 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Daj dyszę z przedziału od 85-100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 9:49 
*

Rejestracja: 06 lut 2012, 19:23
Posty: 105
Pojazd:
Próbowałem na obydwó gaźnikaxh na dyszach zakresie 65-105 i na kazdej tak samo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 10:00 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Posprawdzaj wszystkie połączenia gaźnik, króciec ,silnik, gaźnik był czyszczony? masz filtr paliwa? też bym mu się przyjrzał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 mar 2014, 10:50 
*

Rejestracja: 06 lut 2012, 19:23
Posty: 105
Pojazd:
mam filtr paliwa i jest w bardzo dobrym stanie, sprawdzałem kruciec, i jest ok, a pod krućcem jak kupiłem nowe membranki to odrazu z uszczelką




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy