Dzisiaj jest 15 lis 2024, 20:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 lis 2009, 14:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
zamontowałem nowy cylinder zmierzyłem kompresja 7 odpaliłem pochodził rozgrzał się też mało 7,5 o co chodzi były zamontowane wszystki uszczelki ta pod cylinder dość gruba 1mm niewiem co sie dzieje wszystko jest szczelne tłok 1pierścieniowy.




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Ostatnio zmieniony 01 lis 2009, 14:32 przez raper, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2009, 14:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Pewnie masz seryjną głowice ? ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2009, 15:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
slawek5t pisze:
Pewnie masz seryjną głowice ? ?


głowica z z zestawu z cylindrem




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2009, 16:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
człowieku silnik ma być rozgrzany a nie lekko przepalony! przejedz nim z 2 km i dopiero mierz . pozdro




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2009, 21:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
estilete3 pisze:
człowieku silnik ma być rozgrzany a nie lekko przepalony! przejedz nim z 2 km i dopiero mierz . pozdro



przejechałem dziś ze 8km i niestety kompresja nadal nisk ale dokreciłem głowice troche mocniej i wzrosła o 1bar z jaką siłą dokręcać głowice 15nM wystarczy wczesniej około 9 dokrecałemboje sie urwania szpilki




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Ostatnio zmieniony 02 lis 2009, 13:08 przez raper, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2009, 23:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
raper pisze:
15nM wystarczy

powinno wystarczyć

a sprawdzaleś dystans w GMP od tłoka do głowicy?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2009, 9:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
slawek5t pisze:
raper pisze:
15nM wystarczy

powinno wystarczyć

a sprawdzaleś dystans w GMP od tłoka do głowicy?


własnie bardzo spory ponad 2,3mm
dorobiłem inna podkładke pod cylek ta w zestawie miała aż 0,9 mm!!! zrobiłem 0,4 i jest kompresja 8,2 ale to i tak za mało




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Ostatnio zmieniony 08 lis 2009, 9:13 przez raper, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2009, 14:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
raper pisze:
własnie bardzo spory ponad 2,3mm

No i masz przyczynę.
Taki dystans nie będzie miał dobrego sprężania.
Powinno być coś koło 0,9mm. Zobacz o ile przekroczyłeś dopuszczalną granicę. Twój dystans jest 3 krotnie większy niż być powinien. Ja też tak mialem.. Spróbuj coś wykombinować a będzie dobrze :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 08 lis 2009, 14:27 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2009, 14:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
splanuj może głowice ? ;]




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2009, 15:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
Co oni za cylindry robią litości !!! dałem podkładke pod cylinder 0,4 mm była aż 1mm!! jest 8,2 bar ta pod głowicą ma cos 0,5mm dam chyba z blaszki po "piwie" 0,1mm tak nie powinno być cylinder na "oko" robiony czy co?




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Ostatnio zmieniony 08 lis 2009, 15:39 przez raper, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2009, 22:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:35
Posty: 123
Lokalizacja: Bełżec
Pojazd:
mialem ten sam problem uszczelke pod cylek daj stara ta co miales a pod glowice w ogole nie dawaj a swoją drogą cylek super duża moc nie zniechecaj sie co do niego jeszcze go pokochasz;p




_________________

Piaggio NRG Mc3, Airsal T6 70cm, Hebo +50% , króciec polini z prowadzeniem,gaźnik dellorto 17,5 mm, Top Racing competition, spężynki sprzęgła niebieskie, rolki 5,7g rms




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2009, 18:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
grisza18mistrz pisze:
mialem ten sam problem uszczelke pod cylek daj stara ta co miales a pod glowice w ogole nie dawaj a swoją drogą cylek super duża moc nie zniechecaj sie co do niego jeszcze go pokochasz;p


dałem do splanowania głowice o 0,3mm i jest spoko kompresja 9,7 odległość 0,9mm jak sie dotrze dobrze to będzie git dzięki wszystkim temat do zamknięcia




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2009, 2:44 
*

Rejestracja: 15 paź 2009, 20:41
Posty: 1
Lokalizacja: forum
Pojazd:
Myślicie ze można instalnąc taki cylinder do fabrycznego gaźnika?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2009, 9:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:35
Posty: 123
Lokalizacja: Bełżec
Pojazd:
Najlepiej do gaźnika 17,5 dellorto bo 12mm za mały :(




_________________

Piaggio NRG Mc3, Airsal T6 70cm, Hebo +50% , króciec polini z prowadzeniem,gaźnik dellorto 17,5 mm, Top Racing competition, spężynki sprzęgła niebieskie, rolki 5,7g rms




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2009, 2:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
ta wersaj z 1 pierscieniem ma małą kompreche. ta wersja z tłokiem mahle ma 2 pierscienie. z uszczelkami to trzeba ostroznie bo mozna denko tłoka zkopcić:D. jezeli pali z rozrusznika to znaczy ze jest komprecha wystarczająca:D a co do gaźnika to 12 raczej do seri i sportu ewentualnie:/ do airsala 17.7mm:D




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 0:29 
*

Rejestracja: 01 wrz 2009, 15:29
Posty: 10
Lokalizacja: Zgierz
Pojazd:
ja tam mam 4 bary i jezdze : d
moze wał do zmiany?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 10:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
mike412, no no jasne i mierzyłeś chyba na zimnym silniku z kick startera .Btw po co odkopujesz to ?




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy