Dzisiaj jest 30 lis 2024, 20:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 mar 2014, 9:41 
*

Rejestracja: 30 mar 2014, 9:00
Posty: 6
Pojazd: Aprilia SR 70
Witam,
Jestem nowy i nie wiem czy w dobrym dziale pisze, jeśli nie to proszę o przeniesienie.
Otóż mam problem z moim skuterem. Aptilia sr 70, jest ona na jakimś gazniku Mikuni jest on dość duzy, chyba 24 mm. (Pewien nie jestem). Wiec tak : po zimie gdy zatankowalem wszystko było ok. Po pewnym czasie przez filtr powietrza zaczęło się łac paliwo . Moj tata ( który zna się na moto ale raczej tych "Starej daty" ) powiedział ze możemy wyczyścić i wyregulowac gaźnik. Rozpovzelismy wiec wyziaganie. Pierwsze co go zaskoczyło to to ze po odpieciu wężyka z paliwem nie leci w ogóle paliwo. Gdy juz sciagnelismy gaźnik przedmuchalismy go kompresorem i zaczęliśmy go znowu montować. Po przykreceniu wszystkiego na swoje miejsce moto nie chce odpalić. Gdy dmuchamy kompresorem w ten wężyk co idzie od baku do gaźnika to w baku bulgocze ale nie płynie przez ten wężyk. Jednak gdy zassiemy powietrze to troszkę leci ale zaraz przestanie. Gdy wstrzykniwmy strzykawka trochę paliwa do gaźnika w miejsce gdzie przychodzi talen czerwony wężyk. Motor odpalił na chwile ale zaraz zgasł. Po prostu nie ciągnie paliwa z baku. Gaźnik przeczyszczone a wczesniej wszystko działało.

Jak widzicie nie jestem zbyt doswiadczony ale Staralem się wszystko jak najdokładniej opisać. Chętnie odpowiem na pytania. Pomocy !! :D pisze z tel wiec mogą być błędy)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 mar 2014, 11:09 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Masz kranik podciśnieniowy? Jeżeli tak to paliwo nie poleci, bez podciśnienia na drugim wężyku. Jak dmuchaliście kompresorem to mógł ulec uszkodzeniu kranik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 11:23 
**

Rejestracja: 06 sie 2012, 11:06
Posty: 460
Lokalizacja: brac kasę ??
Pojazd:
No dokładnie ja też tak kiedyś zrobiłem to od razu kranik był do wymiany . Po wymianie powinien odpalac ładnie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 15:17 
*

Rejestracja: 30 mar 2014, 9:00
Posty: 6
Pojazd: Aprilia SR 70
Od kaznika odchodzą dwa wezyki, czarny i taki jakby fioletowy . no i jeszcze jakieś kable, chyba od ssania elektrycznego . A tego kranika mam szukać w okolicach baku na końcu czarnego wężyka ?? Bo w okolicach gaźnika nic nie ma. Jeśli to jest przy baku to muszę kupe plastikow odkrecac ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 17:32 
**

Rejestracja: 06 sie 2012, 11:06
Posty: 460
Lokalizacja: brac kasę ??
Pojazd:
Tak kranik jest przy baku , jeżeli nie masz na widoku tego kranika to odkręc plastiki nie ma innej rady :) pod spodem powinien byc nad kołem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 19:16 
*

Rejestracja: 30 mar 2014, 9:00
Posty: 6
Pojazd: Aprilia SR 70
Ok a jak juz rozbiore te plastiki to jak sprawdzic czy ten kranik jest sprawny ?? Chyba ze się nieda sprawdzić i trzeba kupić odrazu nowy w ślepo ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 20:53 
**

Rejestracja: 06 sie 2012, 11:06
Posty: 460
Lokalizacja: brac kasę ??
Pojazd:
Wiadomo , że kranik do wymiany nie ma co się nawet zastanawiac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 mar 2014, 21:08 
*

Rejestracja: 30 mar 2014, 9:00
Posty: 6
Pojazd: Aprilia SR 70
W takim razie prawdopodobnie we wtorek kupie ten kranik. Jak narazie wielkie dzięki za pomoc ;D odezwę się we wtorek co i jak z tym kranikiem ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2014, 1:04 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Sprawdź kranik tak ze ten wężyk który jest od podciśnienia to ściągnij go z gaźnika, wez do buzi i zassij powietrze i trzymaj. Jeśli poleci paliwo przewodem paliwowym to git, jesli nie to wymiana kranika.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2014, 16:24 
*

Rejestracja: 30 mar 2014, 9:00
Posty: 6
Pojazd: Aprilia SR 70
Jak zassam powietrze yo paliwo leci ale jak juz podepne do gaźnika to nie . Po prostu to podciśnienie nie jest wytwarzane tak jakby :D Nie leci jak woda z kranu ale takim małym ciurkiem ;D

-- 31 mar 2014, 17:24 --

Tak wyglada moj gaznik : Obrazek
gdy pociagne powietrze w tej czarnej rurce to leci paliwo. to ten kranik wkoncu jest sprawny czy nie ?? a dzisiaj jak przyszedlem to znowu (tak jak przed czyszczeniem) caly filtr paliwa byl mokry :Obrazek

Moto nie odpala, nawet nie drgnie. A i jeszcze to: czy to mozliwe ze przy tym gazniku jest tylko 1 srubka do regulacji ? Jest tylko od wolnych obrotów, nie ma od mieszanki paliwo/powietrze tak jak mialem wczesniej przy quadzie.

1. Co zrobic zeby przestalo cienkąć to paliwo tym filtrem ?
2. Co zrobic żeby moto w ogóle odpalił ?? Co z tym kranikiem itd ???

Sorki ze troche nie ogarniety jestem :/ :D A ten kranik tak czy tak kupie jutro i wymienie ale nie jestem pewien czy to to bo jak zassam to powietrze to troche tego paliwa leci ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 mar 2014, 19:32 
**

Rejestracja: 06 sie 2012, 11:06
Posty: 460
Lokalizacja: brac kasę ??
Pojazd:
dziwny ten gaznik jak do 4t.Co do paliwa w filtrze to odkręc gaznik , pod nim jest zawór membranowy wyciągnij go i zobacz czy pod słońce nie maja przy nim prześwitów płytki .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2014, 21:34 
*

Rejestracja: 30 mar 2014, 9:00
Posty: 6
Pojazd: Aprilia SR 70
No więc tak, rozkręciłem wszystko i już wiem co jest przyczyną cieknięcia paliwa. Przy tym kraniku podciśnieniowym są tak jak by dwa wejścia na węzyki, sciągnąłem oba wężyki i sie okazało że ten jeden otwór przepuszcza paliwo, nie dużo ale jednak przez noc sie nakapie ;). Jutro jak będzie w sklepie to wymienie ten kranik podciśnieniowy i mam nadzieje że będzie wszystko działać. Jutro napisze co i jak ;D A no i skuter 2t jest :D I ten gaznik jest bez takiego dekielka bo gdzieś zaginął w akcji xD

-- 01 kwie 2014, 22:34 --

Pisze jakby ktoś miał jeszcze taki problem,
W moim przypadku wymiana Kranika podciśnieniowego naprawila wszystko, kranik przepuszczal paliwo i przez to cieknelo przez filtr powietrza. Po wymianie trochę się nameczylem żeby odpalic moto ale teraz smiga jak marzenie :D

Wielkie dzięki za pomoc ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy