Dzisiaj jest 02 maja 2025, 22:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Mieszanka
Post: 02 lis 2009, 19:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 21:55
Posty: 144
Lokalizacja: Łapy
Pojazd:
W kturąstronę mieszanka jest bogatsza. Pytam się bo nie mogę wyregulować cały czas jest czarna świeca




_________________

Keeway f-act
-wydech Laser x pro
-wariator Malossi Multivar
-rolki Malossi 6 g
-sprężynki sprzęgła Stage 6 pomarańczowe
-sprężyna centralna Malossi biała
SPRZEDAM
-http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=77621
-http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=554564#554564


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2009, 19:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
W lewo dajesz więcej powietrza w prawo mniej powietrza.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2009, 19:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 21:55
Posty: 144
Lokalizacja: Łapy
Pojazd:
a jak świeca jest czarna to w którą strone




_________________

Keeway f-act
-wydech Laser x pro
-wariator Malossi Multivar
-rolki Malossi 6 g
-sprężynki sprzęgła Stage 6 pomarańczowe
-sprężyna centralna Malossi biała
SPRZEDAM
-http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=77621
-http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=554564#554564




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2009, 21:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Jak świeca jest czarna to mi się wydaje że ze bogata mieszanka czyli za mało powietrza.
Czyli w lewo dajesz więcej powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2009, 21:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Guzik prawda. Powietrze jest wartością stałą i zależy od przepustowości filtra. Śrubką regulujesz ilość paliwa. W prawo zubożasz w lewo wzbogacasz. Nie wprowadzajcie w błąd kolegi. :angry:


Ostatnio zmieniony 02 lis 2009, 21:30 przez jedrek2206, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2009, 22:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Yhy to czemu bardziej kopci jak się wkręca w prawo? Bo jest uboga mieszanka? To ty wprowadzasz w błąd. Nasiedziałem się całe wakacje przy gaźniku żeby swapa wyregulować do tego dochodziły problemy ze świecami. W prawo zubażasz powietrze czyli mieszanka robi się bogatsza (czarna świeca) w lewo zwiększasz ilość powietrza mieszanka robi się uboga (biała świeca).

W poradniku jest nawet mowa o powietrzu a ten poradnik jestu tu już troche więc ktoś by się przyczepił

krzysi1991ek pisze:
Śrubę od mieszanki (przy seryjnym filtrze powietrza) wkręcamy do oporu i wykręcamy o 720st. (2 obroty). Jeśli silnik nadal źle pracuje zmniejszamy lub zwiększamy dawkę powietrza.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 02 lis 2009, 22:31 przez br3w, łącznie zmieniany 5 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2009, 23:08 
**

Rejestracja: 12 paź 2009, 15:07
Posty: 263
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Jestem również za tym co napisał br3w. Ma rację w 100% :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2009, 23:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Regulowac powieterze możesz JEDYNIE ZMIENIAJĄC FILT POWIETRZA!!! JEST TO WARTOŚC STAŁA!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2009, 23:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
No własnie jest to dość kontrowersyjne czy reguluje sie powietrze czy ilosc paliwa A jak jest w gaźnikach mikuni ??????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2009, 23:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Jezu! To nie jest kontrowersyjne! W każdym gaźniku jest tak samo!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 8:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Ja też jestem hm byłem przekonany ze ilośc powietrza jest stała a sróbką regulacyjna reguluje sie ilość paliwa .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 8:45 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
jedrek2206 pisze:
Powietrze jest wartością stałą i zależy od przepustowości filtra. Śrubką regulujesz ilość paliwa. W prawo zubożasz w lewo wzbogacasz.
mka2004 pisze:
jest to dość kontrowersyjne czy reguluje sie powietrze czy ilosc paliwa
Bartek2580 pisze:
To nie jest kontrowersyjne! W każdym gaźniku jest tak samo!!
Nurtuje mnie to też od dawna.
br3w pisze:
Nasiedziałem się całe wakacje przy gaźniku żeby swapa wyregulować
Ale dalej nie wiemy o co w tym chodzi. Może jestem w wielkim błędzie ale tak tłumacze sobie ta różnicę w kierunkach kręcenia sruby wzbogacania. Obrazek
Jest to dosyc prawdopodobne ale bez dokładnej analizy gaźnika to tylko przypuszczenie.
Błędnie zrobiłem napis KYMCO.Chodziło oczywiście o Kyweey :ups:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 03 lis 2009, 9:03 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 9:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Mycen jeżeli dobrze zrozumiałem rysunek to ta śruba reguluje się powietrze????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 9:48 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Nie, paliwo (zielone) "!!". W obydwóch paliwo, nie powietrze(błekitne). Jedynie ten z Kyweeya przy wkręcaniu śruby kiedy pozornie zamyka dopływ paliwa , otwiera jakiś zaworek. Po prostu wkręcana śruba wypycha ten zaworek otwierając dopływ paliwa. Ale jak zaznaczyłem to przypuszczenie, nie pewnik. Śruba w Kyweeyu nie rożni się zasadniczo budowa ani wielkością więc logicznie nie może regulować powietrza dostarczanego do gardzieli.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 03 lis 2009, 9:49 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 10:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
No to teraz to niewiem bo jak ja robiłem testy to gdy wkręcałem śrubke to świeca robiła sie czarna a jak wykręcałem to robiła sie jasniejsza tzn kawa z mlekiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 10:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
To odkręć ją tak , żeby miała kolor kawy z mlekiem :roll:




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 10:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Ja wiem ile mam ja odkręcic bo gaxnik mam wyregulowany ale temat jest co regulujemy sruba od mieszanki powietrze czy paliwo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 11:13 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
mka2004 pisze:
temat jest co regulujemy śruba od mieszanki powietrze czy paliwo
Stosunek paliwa do powietrza w prawidłowo wyregulowanego gaźnika jest 1:14(małym hakiem). Po raz enty zadaje pytanie: jak śruba o średnicy 4mm ma płynnie regulować te 14 części powietrza :?: Siłą napędzającą paliwo do gardzieli jest powietrze. Nawet jak śruba wzbogacania otwiera małą dyszkę którą wpuszczamy to powietrze aby porwało za sobą paliwo, to chodzi nam o zwiększenie ilości paliwa w mieszance pal-pow. Bezpieczniej jest więc nazywanie jej śruba wzbogacania.
Przykładem tego niech będzie maszyna do sztucznego śniegu w górach. Wentylator cały czas dmucha powietrze z odpowiednia siłą. Przez odpowiednio dobrane dysze leci woda do strumienia powietrza.Przy temperaturze bliskiej zera rozpylona woda zaczyna zamarzać pod wpływem podmuchu powietrza. Jakby tej wody było za dużo ciekła by za dmuchawą ciurkiem. Za mało, nie wytworzyły by się kryształki lodu. Nikt tam się nie bawi w regulacje obrotów dmuchawy aby uzyskać sztuczny śnieg. Zawsze reguluje się czynnik który jest mniejszą częścią składowa mieszanki.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 03 lis 2009, 13:16 przez Mycen, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 13:35 
*

Rejestracja: 06 sie 2009, 12:02
Posty: 37
Lokalizacja: PL
Pojazd:
W znakomitej większości prostych gaźników ta śruba reguluje ilość powietrza, które leci do mieszalnika kanałem obejściowym (nie głównym przelotem gaźnika) tzw powietrza dodatkowego - wyobraźcie sobie na wolnych obrotach przepustnica praktycznie w całości zakrywa przelot gaźnika mieszanie odbywa się poprzez ten dodatkowy kanał powietrza, który omija przepustnicę a którego przekrój regulujemy właśnie tą śrubą (w związku z zamkniętym przepustnicą kanałem głównym powietrze jest wysysane tamtędy).
W związku z powyższym, wkręcając śrubę zmniejszamy przepływ powietrza (wzbogacamy mieszankę) a wykręcając zwiększamy przepływ powietrza (zubażamy mieszankę) ALE! tylko na wolnych lub niskich obrotach (gdy przepustnica bardzo zasłania główny przelot).

Czyli - regulując tą śrubą regulujemy skład mieszanki na wolnych obrotach i przy niewielkich otwarciach przepustnicy. Przy dużych i pełnych otwarciach przepustnicy skład mieszanki reguluje nam tylko iglica! Wtedy powietrze już zasuwa tylko głównym przelotem gaźnika, bo ciśnienia się wyrównują i kanałem obejściowym już powietrze nie nie jest wysysane.

Ilość powietrza nie jest wartością stałą - regulujemy ją przepustnicą.


Ostatnio zmieniony 03 lis 2009, 13:36 przez tdz77, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 14:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
tdz77 skłaniam sie własnie do twojej teorii
Ale powiedzcie mi co jest z tymi gaźnikami mikuni gaźniczek wyregulowany kawa z mlekiem ale dlaczego nie moge wyregulowac obrotów jak przepustnica chce ustawic wolne obroty na 1800 wkręcam ja dodaje gazu wracaja do 1800 a po 10sek spadaja do 1300 i tak w koło no już mnie szlak trafia czy może dlatego że jest zimno sam już niewiem
CHmmm to wychodzi na to ze wolne obroty powinno sie regulowac przy opuszczonej całkowicie przepustnicy?????


Ostatnio zmieniony 03 lis 2009, 14:47 przez mka2004, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy