Witam
![:D](https://forum.mieloch.pl/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ostatnio miałem przykrą usterkę w moim jecie, a mianowicie wysypało się łożysko igiełkowe z jakiegoś kompresora (dokładnie z tego:
http://allegro.pl/peugeot-ludix-blaster-pompa-kompresor-jet-force-i4098679646.html) i zostało zmielone przez wał co skutkowało poważnymi uszkodzeniami wału i przytarciem cylindra. Chciałbym się dowiedzieć czy ten kompresor jest do czegoś potrzebny przy jecie na gaźniku? Mechanik mówił że to jest do wtrysku i że możliwe że mój silnik był przerabiany. Niech się ktoś wypowie na ten temat, gdyż oglądałem dużo silników na allegro i praktycznie we wszystkich widoczna była ta część. I jeszcze druga sprawa
![:D](https://forum.mieloch.pl/images/smilies/icon_biggrin.gif)
W związku z remontem zakupiony został już cylinder polini alu 70, wał top racing, łożyska, wydech leo vince zx-r. Czy jest to dobry setup? Do tego mechanik mówił że będzie się starał wyregulować to na oryginalnym gaźniku, co dla mnie wydaje sie być niemożliwe, bo oryginalnie jest gurtner 12mm xD Co o tym sądzicie?