Dzisiaj jest 23 lis 2024, 8:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 kwie 2014, 20:09 
*

Rejestracja: 12 gru 2012, 16:38
Posty: 18
Lokalizacja: Lipiny
Pojazd:
Witam mam problem z moją factorką
Motor pali ale po 300m zaczyna pierdzieć szarpać kichać po wyczyszczeniu świecy jest dobrze na 300m i to samo co to może być silnik jest po remoncie 270km przejechane proszę o pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 kwie 2014, 20:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 17:34
Posty: 65
Lokalizacja: RKZW-Rakszawa!
Pojazd: Aprilia Sr Factory 2008r.
Możliwe, że to wina Cewki lub cewko-modułu :P Ale pewien nie jestem... Bo jak mówisz, że przeczyścisz świece... a ona zalana jest czy nie? :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2014, 20:28 
*

Rejestracja: 12 gru 2012, 16:38
Posty: 18
Lokalizacja: Lipiny
Pojazd:
Nie wygląda na zalaną




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2014, 20:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 17:34
Posty: 65
Lokalizacja: RKZW-Rakszawa!
Pojazd: Aprilia Sr Factory 2008r.
to wina jest w prądzie (chyba)
Wiesz jak to jest ja Ci powiem, że to jest jakaś część a to nie będzie to i wydasz hajs a tego nie chcę :)

zapytaj kogoś... np. kolegę, wujka itp.

albo sprawdź miernikiem prąd w kablach CZERWONYCH zazwyczaj, to zrobisz za Free :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2014, 20:37 
*

Rejestracja: 12 gru 2012, 16:38
Posty: 18
Lokalizacja: Lipiny
Pojazd:
Jak będzie tam coś zepsute to co się będzie działo ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2014, 20:41 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Zmień swiece na inna może, fajke, sprawdz czy kabel nie ma gdzies przebicia, i cewkomoduł. Ja musiałem dawac minimalnie gazu zeby jechał bo jak dałem mu wiecej to juz przerywał i wina był cewkomoduł. Orginalna swieca w silniku piaggio to NGK BR7ES.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2014, 20:44 
*

Rejestracja: 12 gru 2012, 16:38
Posty: 18
Lokalizacja: Lipiny
Pojazd:
Kupiłem 2 nowe i od kumpla pożyczyłem i to samo fajkę i kabel zmieniałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2014, 20:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 17:34
Posty: 65
Lokalizacja: RKZW-Rakszawa!
Pojazd: Aprilia Sr Factory 2008r.
Albo jak kicha tu wyreguluj gaźnik ale nic do tego nie ma świeca :ups:
a co do tej fajki też dobry pomysł, bo moja fajka oryginalna była jednorazowa, nie dało się kabla wyciągnąć musiałem wyciąć :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2014, 20:58 
*

Rejestracja: 12 gru 2012, 16:38
Posty: 18
Lokalizacja: Lipiny
Pojazd:
Co do gaźnika to regulowałem 17,5 i założyłem nawet 21 zobaczyłem ze jest rozwalony zawór membranowy i wymieniłem na nowy i kranik podciśnieniowy też zmieniłem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 kwie 2014, 12:17 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Jak zmieniłes swiece,fajke, kabel to teraz zmien cewkomoduł bo on czesto siada.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 kwie 2014, 18:14 
*

Rejestracja: 12 gru 2012, 16:38
Posty: 18
Lokalizacja: Lipiny
Pojazd:
Panowie zmieniłem cewkomoduł i dalej nic wyregulowałem kupiłem jeszcze jedną świece




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 kwie 2014, 8:22 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
miałem to samo, u mnie świeca miała przebicie, do tego strzelał z wydechu :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 kwie 2014, 8:28 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 12:54
Posty: 203
Lokalizacja: sandomierz
Pojazd: na dwóch kołach
powiadasz że po 300 m zaczna się problem, właśnie po około 300m zamyka się elektrozawór ssania, odepnij kabel od ssania i zobacz czy znów będzie ten problem jeśli nie będzie to znaczy że skuter dostaje za mało paliwa, myślę że zrozumiałeś co napisałem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2014, 20:10 
*

Rejestracja: 12 gru 2012, 16:38
Posty: 18
Lokalizacja: Lipiny
Pojazd:
Jeśli ktoś kiedyś miał by taki problem to u mnie był to iskrownik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2015, 17:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2015, 15:36
Posty: 25
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Aprilia SR50 Ditech 2002r
Witam. Co rozumiesz przez iskrownik? Cewka zapłonowa która łączy się ze świecą czy cewkomoduł/stojan/stator/uzwojenie który jest pod pompą wody(chyba)?
Moja Aprilia szarpie jak dodaję gazu i nie wchodzi płynnie na obroty, do tego prycha z wydechu a świeca w mig robi się czarna. Pali na dotyk bez gazu :wink: . Jak umiejętnie delikatnie dodaję gazu to da się pojechać. udało mi się rozpędzić do 55km/h i zaczęła tracić moc i bardziej szarpać. Po wyczyszczeniu świecy mogłem to powtórzyć. świeca nowa. z resztą mam 2 .
Kupiłem skuter za 4 stówki martwy. Wydałem na niego już 500zł.
Okazało się że nie działa jeden wtrysk, kupiłem cały wtryskiwacz z głowicą.
Okazało się że to nie wtrysk tylko komputer. Kupiłem komputer. Jak na złość komputer reagował z tym wtryskiem który nie działał ale nie reagował z tym drugim. Tak że z deszczu pod rynnę.
Kupiłem kolejny komputer. skuter zapalił przy odkręconej manetce na 3/4 i nie szarpał ale jak puszczałem manetkę to gasł a jak trzymałem to obroty powoli słabły. Zalewał świecę.
Wymieniłem więc oringi na wtryskach wszystkie poza tymi które są pod rurkami od wężyków paliwa i powietrza.
Nadal świeca się zalewała i objawy jak wyżej.\
Zregenerowałem zawór membranowy. Bez zmian.
Kupiłem nowy cylinder i tłok sugerując się niską kompresją.
Nadal bez zmian.
Zregenerowałem kompresor powietrza(nowy pierścień żeliwny).
Skuter odpalił :wink:
Niestety szarpie.
Ktoś potrafi pomóc i wskazać jednoznaczną przyczynę?
Dodam że jedyny błąd jaki mi się wyświetla to błąd 20 czyli czujnik temperatury. Płynu mam wlane do pełna. Tak że nie wiem skąd ten błąd. Może czujnik uwalony.




_________________

Aprilia SR50 Ditech 2002r, Wtrysk paliwa, Silnik Morini chłodzony Cieczą
Nie Ma rzeczy niemożliwych - Niektóre są tylko trudniejsze do wykonania.
Wiedzę możemy zdobywać od innych ale mądrości musimy nauczyć się sami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2015, 6:11 
*

Rejestracja: 18 cze 2014, 19:46
Posty: 77
Pojazd: Aprilia SR Factory

Ostrzeżenia: 1
factory r jest na gazniku

niewiem co by ci to pomóc skoro nowy wtrysk ,spróboj pojechac bez filtra powietrza

tez miałem problem z iskornikiem ,przerywał az w koncu iskra znikła , po wymienie ok
pozniej znowu przerywał okazało sie ze zła przerwa na swiecy
za jakis czas znowu przerywał okazało sie ze w tłumiku spalona była wata po wymienie skuter orzył nie dosc ze duzo szybszy zero przerywania i cichutko teraz dziwne ze to ma jakis związek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2015, 10:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2015, 15:36
Posty: 25
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Aprilia SR50 Ditech 2002r
Dzięki za odpowiedź
Moje Pytanie brzmiało co to jest iskrownik ponieważ 2 moduły są opisywane jako iskrownik ;-)
filtr zdjęty jest. na przepustnicę założyłem tylko kawałek szmatki by śmieci nie wpadały.
Z przerwami już kombinowałem. mam Szczelinomierz, nie ma to większego wpływu w tym momencie.
To co zdemontowanie wydechu może dać jakiś pozytywny efekt? Wymieniałeś watę czy cały tłumik?




_________________

Aprilia SR50 Ditech 2002r, Wtrysk paliwa, Silnik Morini chłodzony Cieczą
Nie Ma rzeczy niemożliwych - Niektóre są tylko trudniejsze do wykonania.
Wiedzę możemy zdobywać od innych ale mądrości musimy nauczyć się sami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2015, 17:04 
*

Rejestracja: 18 cze 2014, 19:46
Posty: 77
Pojazd: Aprilia SR Factory

Ostrzeżenia: 1
iskorwnik jest pod magnetem na tym sa cewki , poprostu cewka od iskry słaba juz

iskra jest cienka niebieska ? jesli nie to dalej reguluj przerwę i najwazniejsze zeby nie skakała ma byc w jednym punkcie

zauwazyłem ze u mnie głupia wata ma duzy wpływ na działanie silnika w koncu mozna piłowac

taka wata i tak docinac musiałem
http://allegro.pl/wata-do-tlumika-wydec ... 04081.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2015, 17:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2015, 15:36
Posty: 25
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Aprilia SR50 Ditech 2002r
Ok. Czyi to jest iskrownik Obrazek
Skoro iskrownik odpowiada za iskrę to po co u mnie takie coś? Czyli cewka zapłonowa? Obrazek
Co do świecy to mam przerwę 0,7mm
Dziś zrobiłem 1,5km. w połowie drogi u kolegi skuter zdechł. Czyli świeca czarna.
Wykręciłem wyczyściłem i ok. Chociaż jakość iskry mnie nie zadowala zauważyłem że muszę dociskać kabel do fajki jak nie chce odpalić, tak jak by już nie stykało coś w fajce.
W drodze powrotnej działał jak dotychczas. Dojechałem do domu i coś za hrobotało. Patrze a rura od wlotu powietrza ciągnie się po ziemi no to ok myślę. A tu skuter zdechł. Ja chcę go odpalić, a rozrusznik się nie kręci. biorę pcham wariator a tu stoi wsio w miejscu :( w tym samym momencie jak zgasł to wysadziło mi korek od płynu chłodniczego.
Teraz to mam dylemat co siadło. Chyba postawię tu nowy temat bo dużo się tych usterek robi nagle.

Tą watę to żeby włożyć to rozcinać i spawać później trzeba tłumik rozumiem?




_________________

Aprilia SR50 Ditech 2002r, Wtrysk paliwa, Silnik Morini chłodzony Cieczą
Nie Ma rzeczy niemożliwych - Niektóre są tylko trudniejsze do wykonania.
Wiedzę możemy zdobywać od innych ale mądrości musimy nauczyć się sami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2015, 7:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Ta wata jest do koncowki tlumika sportowego, nie serii.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy