Dzisiaj jest 30 sty 2025, 19:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 kwie 2014, 19:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2010, 15:50
Posty: 43
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Proszę o pomoc. Kupiłem w tym tygodniu cylinder Kit Stage6 Streetrace 70cc do keewaya matrixa. I nie wiem czy powinno tak być, tłok w dolnej części tulei porusza się znacznie ciężej niż w górnej części. Różnica między dołem tulei a góra wynosi jakieś 0.18mm. Wydaje mi się, że nie powinno tak być. Tłok ma średnicę 46.95 mm, tuleja cylindra u góry 47.2mm i tłok porusza się według mnie odpowiednio zaś średnica dolnej części tulei wynosi 47 mm i tłok bez pierścieni wchodzi strasznie ciasno. Czy jest możliwe, że fabryka spieprzyła robotę ? Proszę o odpowiedź :) z góry dzięki!




_________________

DanieL


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 kwie 2014, 20:30 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Przesmaruj olejem tuleje i tłok i próbuj jeszcze raz jak chodzi.


Ostatnio zmieniony 03 kwie 2014, 9:09 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 kwie 2014, 21:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Tłok u góry jest mniejszy, gdyż koło denka jest większa temperatura i się rozszerza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 kwie 2014, 11:10 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Ja bym reklamował bo tłok musi się poruszać luźno przez całą tuleje




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 kwie 2014, 18:09 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
dokładnie, najlepiej włóż tłok bez pierścieni od góry i spuść na dół, nie powinien się zatrzymać w innym wypadku reklamuj bo jest źle spasowany zestaw i go zatrzesz jak złożysz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 kwie 2014, 21:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2010, 15:50
Posty: 43
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
No właśnie jak wsadzę tłok bez pierścieni i puszczę go to się zatrzymuje i na dole chodzi z dużym oporem. Nie wyobrażam sobie jakby to miało chodzi z pierśieniami na złożonym silniku... Tylko ciekawe czy uwzględnią mi gwarancje. Jak zareklamować. Dzięki za pomoc :)




_________________

DanieL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 kwie 2014, 21:28 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
Przeczytaj regulamin sklepu :) w ciągu x dńi możesz oddać bez powodu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 kwie 2014, 21:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2010, 15:50
Posty: 43
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Link do filmiku jak to wygląda https://www.youtube.com/watch?v=9UFHN2w ... e=youtu.be




_________________

DanieL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 kwie 2014, 8:42 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Pisałeś do sklepu?.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 kwie 2014, 9:01 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
każdy tłok jest stożkowaty:P średnio z moich pomiarów wynika że właśnie stożkowatość to ok 0,2mm (chociaż tłok np od hondy mtx80 ma koło 0,4 tak samo wossner od yz80) a musi tak być dlatego, że u góry przy denku jest większa temperatura niż na dole więc i bardziej się materiał rozszerza gdyby tłok był walcem (jak tłoki od simsona) to zacierał by się bardzo szybko przez to też właśnie w simsonach ostatnimi czasy stosuje się toczenie tłoków w celu nadania im stożkowatości:P a wymiar tłoka mierzy się w okolicach sworznia :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 kwie 2014, 10:41 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
młody135,
Słuchaj, Ameryki nie odkryłeś ale to nie znaczy żeby NOWYM zestawie blokował się tłok w dolnej pozycji. Miałem w rękach dużo nowych cylindrów: chińskich i markowych ale w żadnym nie było miejsca na takie sytuacje




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 kwie 2014, 22:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2010, 15:50
Posty: 43
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Napisałem do sklepu i nawet wysłałem im ten filmik i powiedzieli, że tak ma być.




_________________

DanieL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 kwie 2014, 23:42 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
tiger,
Hehe oni są śmieszni :<
Lepiej niech ci wymienią na nowy bo długo na tym nie pośmigasz




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2014, 0:38 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Mam malossi sport 70cc i tlok tez przy koncowce cylindra ciasno wchodzil,i smigam na nim juz 7000km,jedynie pierscienie byly zmieniane,gladz jak nowka,a pozatym to tlok nie schodzi tak nisko jak na filmiku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2014, 11:33 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
dokładnie tak jak n0ooRt mówi tłok nie schodzi tak nisko maksymalnie nóżka wychodzi do dolnej krawędzi tulei a tam prawie się nie blokuje (może kilka mm przez dołem) ale wg mnie to nie przeszkadza a jak tak Cię to nurtuje to wystarczy liznąć papierkiem ściernym 800 na długości 5mm od dołu tulei i nic nie będzie blokować:P (pewnie zaraz będą hejty, że papier ścierny ale wg mnie to dobre rozwiązanie:P)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2014, 13:43 
*

Rejestracja: 15 kwie 2014, 13:33
Posty: 7
Pojazd: tzr
a ja kupiłem cylinder stage 6 streetrace 70 ze sworzniem 10mm a do mojego jest sworzeń 12mm. I jest zestaw 12 mm co zrobić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2014, 15:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Chyba nowy tlok bedziesz musial kupic na inny schworzen




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2014, 15:15 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
buniek pisze:
Chyba nowy tlok bedziesz musial kupic na inny schworzen
Żle zamówił z Mielocha ,doradziłem mu wymianę zestawu, po kontakcie ze sklepem na jego koszt.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy