Dzisiaj jest 01 lis 2024, 9:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Gilera GSM
Post: 03 lis 2009, 14:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
Witam
Nie dawno kupiłem sobie Gilere GSM. Jest ona po tuningu na 70 ccm (cylek malossi nowy tłok pierścienie nowa tulej wbita i nowy wał). Pewnie ktoś ją kiedyś zatarł.
Teraz po pierwsze jak docierać. Właściciel mówił że przez 1000 km i nie przekraczas 6 tyś obrotów.
Po drugie zauważyłem że jak dam mu troche wiecej gazu i troche dłuzej tak pojade to po pewnym czasie ja daje gazu a ona robi buuuuuu. Teraz gaźnik jest dellorto (chyba taki montowany jest org) moje podejrzenuie jest takie ze kolesie nie dali mu więcej mieszanki i dostaje za mało paliwa.
Proszę o szykie odp i jak to rególować.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 15:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Docieraj tak jak mówił właściciel.Pewnie za mały gazior pod ten cyl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 21:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
muszę kupić nowy czy da sie to jakoś wyregulować jak w simie XD
Jak da rade wyregulować to jak to zrobić a jak kupić to jaki ??


Ostatnio zmieniony 03 lis 2009, 21:15 przez tommciozcch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 21:28 
*

Rejestracja: 11 sie 2009, 11:23
Posty: 12
Pojazd:
Możliwe jest też że masz za małą dyszę i i za mało dostaje paliwa albo tak jak powiedział RiderNRG, sam mam gilere gsm i wiem coś o niej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 17:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
ale nie ma żadnej regulacji gaźnika (w simie było więc się pytam). Może ktoś już robił na 70 ccm i co wymieniliście gaźnik czy tylko dysze i po problemie.




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 17:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
No można generalnie wymieniać dyszę główną i wolnych obrotów, ale liczy się też średnica przelotu. Ja mam ten silnik (bo mowa o minarelli am, prawda?) z cylindrem 50ccm i gaźnikiem dellorto phbg 21mm i nie powiem żeby się zalewał. Do tego cylindra możesz dokupić gaźnik dellorto 24 mm, używany. Wystepował w apriliach 125ccm i używany kosztuje od dwóch stów, a nowy phbg od czterech z hakiem.

Co do docierania to trudny dla silnika okres. Ja na twoim miejscu dowiedziałbym się skąd poprzedni właściciel miał dane dotyczące docierania - jak od producenta/sprzedawcy to git, a jak sam wymyślił to siara. Przy docieraniu mieszanka powinna być bogatsza a nie uboższa; to nawet logiczne, że silnik potrzebuje wtedy więcej oleju w paliwie, bo siły tarcia działające w cylindrze są większe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 21:32 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
po pierwsze JEST TO SILNIK DERBI.
po drugie czy wymiana dyszy pomoże czy muszę cały gazior wymienić (bo nie mam zamiaru wydawac tyle hajsu na to :D)
po trzecie JAKA DYSZE KUPIĆ !!!!!!!! i jaki mniej wiecej to koszt.
a co do docierania dotre tak jak mówił i bedzie dobrze.


Ostatnio zmieniony 04 lis 2009, 21:34 przez tommciozcch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 21:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
aa to przepraszam, chciałem dobrze :wink:

generalnie zasada jest taka, że do dużego cylindra musi byc duży przelot. Chodzi przeciez nie tylko o dużą dyszę (ilość paliwa) ale i czas napełniania cylindra.

jaki masz ten gaźnik? jak tak przynajmniej 17-19 mm i dysze koło 90-100 to możesz zostawić. jak mniejsze, to chyba trzeba kupić większy gaźnik, aby wykorzystać w pełni cylinder. aha, symbol gaźnika ma wybity na korpusie, wystarczy odczytać, a numer dyszy /co zreszta logiczne/ jest wybity na niej samej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 22:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
A żeby dysze wymienić to trzeba rozkręcać gaźnik (bo ja pierwszy raz mam z tym do czynienia)
jutro z samego rana sprawdze jaki gaznik mam




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 22:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
to zależy od typu gaźnika. musisz najpierw podać jaki masz gaźnik. jak dellorto phbg to tak, trzeba zdemontowac gaźnik bo jest kiepski dostęp a potem odkręcić pokrywkę komory pływakowej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 22:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
dobra co tu dziś dużo gadać jutro sprawdze jaki gaźnik. na bank dellorto




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 23:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
jeśli jest w trakcie docierania to nie może wchodzic na obroty i stać miejscu gdy silnik pracuje. wiem, że ma chłodzenie cieczą, ale lepiej dmuchać na zimne...

Tak na pierwszy krok co cię nie będzie kosztował nic to możesz sprawdzić w jakiej pozycji masz iglicę. powinna być jak najwyżej, czyli blokada na najniższym rowku. jak nie wiesz jak to zrobić to jutro ci opiszę, bo to banalne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2009, 18:54 
*

Rejestracja: 04 lis 2009, 13:20
Posty: 24
Lokalizacja: Resko
Pojazd:
Miałem podobny przypadek ale stosuj się do tego co ci powiedział sprzedający i po czasie już ci samo przestanie się dziać(nawet nie zauważysz kiedy);)




_________________

Peugeot XPS SuperMoto

Tuning:
- MAX SPEED- 120KM/h + dobre przyśpieszenie
- Cylinder - 80 Top Performances
- Tłumik - MetraKit Thrower Carbon
- Stożek- STR8 Helix
- Lampa tylna LED ( Revo lexus style)
- Gaźnik- Dell'orto 16mm
- Kierownica Renthal + Manetki Renthal


Ostatnio zmieniony 05 lis 2009, 21:24 przez B@$3k, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2009, 19:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
UWAGA MAM GAŹNIK DELLORTO 17,5 MM PHVA wersja dla silnika derbi.
Jaką dysze kupić ??? a i nie da się w gaźniku wyrególować przepływu jakas rególacja powinna byc




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2009, 20:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Wyreguluj gaźnik jeśli nie jest wyregulowany, zrób tak jak napisał MVP i powinno być dobrze.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2009, 16:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
regulacja gaźnika nie ma nic do gadania skoro mam wieksza pojemnosc wsadzoną
CHYBA :D

Edit.
Dobra kupię dysze 95 http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 14cc4b9e43 Czy na pewno będzie dobra. A i jak wstawię nową dysze to będzie czekała na mnie jakaś regulacja gaźnika

Nie pisz post pod postem!/Suchy




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100


Ostatnio zmieniony 12 lis 2009, 16:21 przez tommciozcch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2009, 21:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
TOPIC CLOSE PLS




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy